portal telewizja republika

Anna Popiołek

Bartłomiej Misiewicz znalazł nową pracę. W Telewizji Republika

Bartłomiej Misiewicz znalazł nową pracę. W Telewizji Republika

Były rzecznik prasowy MON Bartłomiej Misiewicz zostanie w najbliższym czasie zatrudniony w Telewizji Republika, gdzie będzie zajmował się pozyskiwaniem umów reklamowych i sponsorskich - poinformował portal Wirtualnemedia.pl.

Terlikowski rezygnuje z kierowania portalem Frondy. "Pozostanę publicystą"

Tomasz Terlikowski, który cztery dni temu został redaktorem naczelnym telewizji Republika, rezygnuje z kierowania portalem Fronda.pl. Kto go zastąpi? Jeszcze nie wiadomo. Tymczasowo obowiązki redaktora naczelnego przejmie dotychczasowy zastępca Terlikowskiego Sebastian Moryń.

Jest skarga. Bo słuchacze Polskiego Radia nie usłyszeli, że prezydent gościł przedstawicieli japońskiego dworu cesarskiego

Portal telewizji Republika opublikował fragmenty oświadczenia członków Rady Programowej Polskiego Radia związanych z PiS, którzy twierdzą, że w serwisach informacyjnych radia za mało mówi się o Andrzeju Dudzie.

Niszowa TV Republika Sakiewicza zastąpi TVN 7? Taki pomysł ma krążyć w PiS

Niszowa TV Republika Sakiewicza zastąpi TVN 7? Taki pomysł ma krążyć w PiS

, naziemnej telewizji cyfrowej, może przyznać TV Republika, malutkiej stacji wspierającej PiS (oglądalność ma 0,007 proc.). Jej gwiazdami są Tomasz Sakiewicz czy Dorota Kania, a w przeszłości - przed karierą w TVP Jacka Kurskiego - był nią Michał Rachoń. W jakim trybie? Jeśli Rada nie podejmie decyzji w

Rosyjscy najemnicy zgwałcili kobiety na porodówce w Republice Środkowoafrykańskiej

Rosyjscy najemnicy zgwałcili kobiety na porodówce w Republice Środkowoafrykańskiej

O wojnie w Ukrainie czytaj w naszej relacji na żywo Wydarzenia w szpitalu w Bangi opisał korespondent portalu Daily Beast po potwierdzeniu doniesień w lokalnych źródłach wojskowych. Najemnicy z Grupy Wagnera najeżdżają szpital w Bangi Był 10 kwietnia. Trzech Rosjan z Grupy Wagnera weszło do

Ewakuacja, mobilizacja, rzekome ataki "terrorystów". Tak media w Rosji opisują Donbas "w przeddzień ataku Ukraińców"

Ewakuacja, mobilizacja, rzekome ataki "terrorystów". Tak media w Rosji opisują Donbas "w przeddzień ataku Ukraińców"

popełnić wiele poważnych ataków terrorystycznych na terytorium DRL", relacjonuje doniecka telewizja Oplot.tv. W propagowaniu takiej narracji pomagają przedstawiciele władzy, zarówno rosyjskiej, jak i separatystycznych republik. We wszystkich państwowych mediach cytowany był w niedzielę wpis szefa

"Do widzenia, Republiko". Program Ewy Stankiewicz zniknął z prorządowej stacji po krytyce ministra

"Do widzenia, Republiko". Program Ewy Stankiewicz zniknął z prorządowej stacji po krytyce ministra

programy „spadały" - komentuje portalowi Wirtualne Media naczelny Telewizji Republika Tomasz Sakiewicz . Co dalej z "Otwartym tekstem"? - W najbliższych tygodnia chcę zaproponować nowy projekt Ewy Stankiewicz, żeby uniknąć nieporozumień. Chcemy poprawić współpracę redakcji z autorką

Świat czekał na orędzie Putina. I się nie doczekał

Świat czekał na orędzie Putina. I się nie doczekał

dezercję, niszczenie mienia wojskowego i niesubordynację. Za uchylanie się od służby można dostać nawet 15 lat łagru. Putin ostatecznie nie wystąpił przed kamerami. Po dwóch godzinach oczekiwania zapowiedź orędzia prezydenta zniknęła z portali rosyjskiej telewizji państwowej, a Margarita Simonjan, szefowa

Putin zapowiada sprowadzenie do walk przeciwko Ukrainie tysięcy "ochotników" z Bliskiego Wschodu

Putin zapowiada sprowadzenie do walk przeciwko Ukrainie tysięcy "ochotników" z Bliskiego Wschodu

mogłyby mu się nie spodobać. Tym razem prezydent, zamiast obradować z doradcami osobiście, z zachowaniem wręcz karykaturalnego dystansu, prowadził transmitowane w rosyjskiej telewizji posiedzenie zdalnie, siedząc przed ekranem. Wojna na Ukrainie. Ochotnicy i najemnicy Minister obrony Siergiej Szojgu

Pracownicy telewizji Republika znów bez wypłat. "Jak się nie podoba, droga wolna"

Pracownicy telewizji Republika znów bez wypłat. "Jak się nie podoba, droga wolna"

– Są w redakcji ludzie, którym są winni pieniądze jeszcze za marzec. Za projekty specjalne, czyli materiały nakręcone na zlecenie spółek skarbu państwa. Spółki zapłaciły, pieniędzy nikt nie widział – opowiadają Anna, trzydziestoletnia pracownica telewizji Republika, i jej starsza o

Zabójstwa, porwania i tortury. Kreml przyzwala na terror Ramzana Kadyrowa wobec niepokornych Czeczenów

Zabójstwa, porwania i tortury. Kreml przyzwala na terror Ramzana Kadyrowa wobec niepokornych Czeczenów

Czeczenia stała się odizolowanym państwem, a kierownictwo republiki zezwala na publiczne groźby wobec dziennikarzy, obrońców praw człowieka, sędziów i członków ich rodzin. W ciągu doby podpisało ją ponad 100 tys. osób. Sprawiedliwości szukają także niezależne redakcje i organizacje. Telewizja Dożd' złożyła

Czy prawicowe media leżą na pieniądzach?

Czy prawicowe media leżą na pieniądzach?

finansowego, które omawiał portal Wirtualne Media, w 2018 roku TV Republika miała blisko 3 mln zł strat. W grudniu tamtego roku „Wyborczej” ujawniliśmy też, że zalega z wypłatami wynagrodzeń . Ten sam branżowy portal pisał również , że „Gazeta Polska”, której szefem jest Sakiewicz

W Bośni i Hercegowinie Serbowie hucznie obchodzili zakazane święto. Zapachniało wojną

W Bośni i Hercegowinie Serbowie hucznie obchodzili zakazane święto. Zapachniało wojną

dnia Serbowie obchodzili w Bośni i Hercegowinie rocznicę niepodległości Republiki Serbskiej, której proklamowanie w 1992 r. dało początek krwawej wojnie jugosłowiańskiej. Oficjalnie obchodzenie tej daty jest zakazane. Rocznicę niedawno przywrócił jednak Milorad Dodik, przywódca bośniackich Serbów

Onet: TVP dostało ponad 1 mln zł na promocję "Polskiego ładu"

Onet: TVP dostało ponad 1 mln zł na promocję "Polskiego ładu"

do Telewizji Republika. Pieniądze trafiły nie tylko do telewizji - 172 tys. zł otrzymał tygodnik "Sieci",  42 tys. 800 zł portal wPolityce.pl, a 28 tys. 107 zł Niezalezna.pl. BGK wchodzi w skład Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju, której szefem jest Paweł Borys - człowiek premiera

Córki zabitych i zaginionych rosyjskich żołnierzy: Mój tata był dobrym człowiekiem

Córki zabitych i zaginionych rosyjskich żołnierzy: Mój tata był dobrym człowiekiem

Portal Meduza rozmawiał z dziećmi tych, którzy wyruszyli na wojnę z Ukrainą i zginęli bądź przepadli bez wieści. Przez blisko sześć miesięcy trwania wojny ministerstwo obrony Federacji Rosyjskiej tylko dwukrotnie opublikowało oficjalne dane dotyczące strat rosyjskiej armii. Pod koniec marca resort

"Ziobro weapons reform" i "Our password - freedom and brotherhood", czyli kuriozalny anglojęzyczny serwis TV Republika

"Ziobro weapons reform" i "Our password - freedom and brotherhood", czyli kuriozalny anglojęzyczny serwis TV Republika

nie wierzą, że jest prawdziwy – i biorą go za parodię. Tomasz Sakiewicz, prezes zarządu spółki Poland Daily SA, którego próbowaliśmy zapytać o komentarz, powiedział, że nie rozmawia z „Gazetą Wyborczą". 116 tys. zł od PFN na Poland Daily Telewizja Republika najpierw uruchomiła

Jak to na wojence ładnie. Kremlowska telewizja może wmówić Rosjanom każdą bzdurę

Jak to na wojence ładnie. Kremlowska telewizja może wmówić Rosjanom każdą bzdurę

ch). On sam w 2014 r. może był jeszcze za mały, żeby wysłuchiwać opowieści 1. Kanału rodzimej telewizji o straszliwych zbrodniach „neonazistów" z Kijowa, którzy wdarli się do Donbasu, choćby tych  o „Jezusku ze Słowiańska". Malucha, może trzy-, może pięcioletniego, za to

Mateusz, czy wciąż jesteś chuliganem? Moje pytania do nowego prezesa TVP

Mateusz, czy wciąż jesteś chuliganem? Moje pytania do nowego prezesa TVP

telewizyjnego. Z "Kurwizji" w telewizję Nie jestem naiwny. Wiem, że nie zostałeś prezesem TVP w normalnym trybie, ale w wyniku zwyczajnego w państwach autorytarnych i republikach bananowych mechanizmu temperowania ambicji tych, którzy urośli za bardzo; w jednych państwach kończy się to skróceniem o

Cezary Gmyz odchodzi z Telewizji Republika. "Czekają mnie nowe, równie ciekawe wyzwania"

Cezary Gmyz odchodzi z Telewizji Republika. "Czekają mnie nowe, równie ciekawe wyzwania"

rozstaje się z Telewizją Republika w zgodzie. - Muszę zrezygnować z funkcji członka rady nadzorczej stacji, ale zachowuję jej akcje. Jako inwestor wierzę w powodzenie tej inicjatywy - powiedział portalowi. W rozmowie z tygodnikiem "Do Rzeczy"  dziennikarz stwierdził, że nie może

Kto zabił Darię Dugin? Niezależni dziennikarze nie wierzą w wersję rosyjskich służb

Kto zabił Darię Dugin? Niezależni dziennikarze nie wierzą w wersję rosyjskich służb

Cooper, przy czym wjeżdżając do Rosji, wykorzystywano numery Donieckiej Republiki Ludowej - E982XH DPR, w Moskwie - kazachskie numery - 172AJD02, a przy wyjeździe - ukraińskie - AH7771IP" - napisano w oświadczeniu opublikowanym przez FSB . FSB wsparła też rosyjska propagandowa agencja informacyjna

Jak wojnę na Ukrainie pokazuje kremlowska propaganda? Uprzejmi rosyjscy żołnierze są witani ciastem

Jak wojnę na Ukrainie pokazuje kremlowska propaganda? Uprzejmi rosyjscy żołnierze są witani ciastem

tematem numer jeden nie tylko zagranicznych i niezależnych rosyjskich mediów, ale również państwowych. Rosjanie czerpiący informacje z państwowej telewizji widzą ją jednak zupełnie inaczej. „Gwiazd" rosyjskiej propagandy jest wiele, ale prym wśród nich wiodą niewątpliwie redaktorka naczelna

Białoruś. Zablokowano dostęp do ponad 70 stron internetowych

Białoruś. Zablokowano dostęp do ponad 70 stron internetowych

białoruskiego internetu rozpoczęły już w niedzielę wyborczą . Również wtedy Białorusini mieli problem, by wejść na stronę portalu TUT.by oraz strony Euroradia, telewizji Biełsat czy "Naszej Niwy". Władze nie chcą również wpuszczać do kraju zagranicznych reporterów.

Zofia Klepacka nie dostanie honorowego członkostwa Związku Żołnierzy AK

Zofia Klepacka nie dostanie honorowego członkostwa Związku Żołnierzy AK

” – czytamy w oświadczeniu. "Osobowość Roku" TV Republika Zofia Klepacka to polska mistrzyni windsurfingu, brązowa medalistka londyńskich igrzysk olimpijskich. Po podpisaniu przez prezydenta Warszawy Rafała Trzaskowskiego Deklaracji LGBT napisała w portalu społecznościowym, że

Daniel Ortega zaprasza rosyjskie wojska do Nikaragui

propaganda z zachwytem podchwyciła temat. W telewizji moskiewskiej zapowiedziano, że „już czas, by Rosja pokazała siłę w pobliżu amerykańskich miast", a portal Sputnik ogłosił, że „współpraca wojskowa z Nikaraguą służy bezpieczeństwu narodowemu Rosji". Kilka rządów w Ameryce Środkowej

Perspektywa śmierci w Ukrainie jest mniej straszna, gdy jako szeregowiec dostajesz 9200 zł

Dagestan to jeden z rosyjskich regionów, gdzie młodzi chłopcy nie tylko nie próbują uniknąć służby w wojsku, ale nawet płacą łapówki, aby do wojska trafić. Ze względu na limity podczas każdego poboru przysięgę składa zaledwie mała część wszystkich poborowych republiki. A w Dagestanie, przy ogromnym

Włoscy komuniści i faszyści walczą ramię w ramię w Donbasie

relacje polityczne i solidarności" z dwoma samozwańczymi republikami. W wywiadzie dla włoskiego portalu „Il Post" powtarzał propagandę Putina o ekspansji NATO na Wschód i rzekomo inspirowanym przez Amerykanów zamachu stanu na Majdanie. Włoscy faszyści: W Donbasie czujemy się jak u siebie W

TV Republika "bliżej widza". Na antenie Misiewicz, Lichocka i Targalski

Informacje o tym, że Misiewicz ma pracować w telewizji Republika, pojawiły się w mediach pod koniec kwietnia. Według nieoficjalnych doniesień były rzecznik Antoniego Macierewicza miał zajmować się nawiązywaniem relacji i zawieraniem umów z potencjalnymi reklamodawcami stacji. Bliższe relacje z

"My nie jesteśmy 'Titanikiem'", czyli dlaczego nie będzie wojny Rosji z Ukrainą

– To był błąd. My nie jesteśmy „Titanikiem". Wszyscy powinni byli zostać na miejscu – tak według portalu Prawda.ua ocenił prezydent decyzje USA, Wielkiej Brytanii i innych zachodnich państw o ewakuowaniu części ich personelu dyplomatycznego z Kijowa. – Sygnały płyną

Cezary Gmyz zostanie korespondentem TVP w Berlinie

Cezary Gmyz, publicysta i dziennikarz telewizji Republika, tydzień temu poinformował, że rozstaje się z tą redakcją. – Uspokajam wszystkich. Telewizja Republika ma się dobrze, a mnie czekają nowe, równie ciekawe wyzwania – napisał na swoim Twitterze. Do tej pory nie wiadomo było, jakie

"Najmocniejsza siła pokojowa", "Geniusz" - tak Trump chwali działania Putina na Ukrainie

bardzo dobrze. Bardzo, bardzo dobrze - perorował Trump. Trump podziwia dyktatorów Jego wypowiedź odbiła się w Ameryce dość głośnym echem, na co zresztą pewnie liczył. Nie tak głośnym, jak wówczas, gdy był prezydentem, ale wystarczającym, by jak za dawnych czasów odnotowały ją największe portale

Tomasz Terlikowski odchodzi z Fronda.pl. "Jeśli znajdziecie tam moje teksty to znaczy, że zostały ukradzione"

Terlikowski to dziennikarz, publicysta i działacz, redaktor naczelny Telewizji Republika. W latach 2012-13 był również redaktorem naczelnym kwartalnika "Fronda", a w latach 2010-14 - naczelnym portalu Fronda.pl, z którego właśnie odszedł. Jego ostatnie teksty ukazały

Michaił Szyszkin: Czeczeni staną się niepodlegli, a za nimi pójdą inne regiony i republiki

Rosyjska telewizja nie pokazuje zbombardowanych miast Ukrainy ani martwych dzieci. Odważni młodzi Rosjanie protestujący przeciwko wojnie są bici i aresztowani. Ale większość społeczeństwa nie protestuje, nie strajkuje. „Lud milczy". Bolesny widok: moi współobywatele, którzy całkiem

Wojenny zapał Rosjan stygnie. Ponad połowa młodych chce zakończenia wojny, której nie można tak nazywać

;białopolacy", „pany", „białofinowie". „Ukrainy" nie powinno być w ogóle. Dla telewizji kremlowskiej to jest „państwo, którego nie ma" albo „państwo, które nie istnieje". Nie ma też słowa „wybuch". Jest albo „huk", albo &bdquo

Łukaszenka zachęca Putina do rozmowy o broni atomowej

Ukrainie jako jedną z walczących stron" – czytamy w oświadczeniu ukraińskiego wywiadu. Z transmitowanej przez kanał państwowej telewizji Rossija-24 rozmowy wynika, że starania Kremla, o których informują ukraińskie władze, mogą przynosić skutki. Aleksander Łukaszenka wprost poprosił Putina, by

Ziemkiewicz zniknął z TVP Info. Za ostro skrytykował "piątkę Kaczyńskiego"

;.   Lichocka zareagowała tak na komentarz Ziemkiewicza dla Telewizji Republika, że wprowadzenie planowanych zmian może się niekorzystnie odbić na polskich rolnikach. – Dojdzie do tego, że rolnictwo stanie się niemoralne, a wszyscy rolnicy nazywani będą złymi ludźmi. Za to bez wątpienia

Niezależna redakcja Meduza: "Partia wojny" przekonała Putina do zaostrzenia konfliktu

rosyjskie władze od kilku tygodni delegują żołnierzy poborowych na granicę z Ukrainą, by zebrać tam jak najwięcej "żywej siły".  Tę informację udało się potwierdzić niezależnym rosyjskim mediom, portalowi Holod.media oraz Telewizji Dożd.

Rosja torturuje Ukrainę. Ale nie może jej złamać

, informując, że Rosjanie ponieśli potężne straty w żołnierzach i sprzęcie. Coraz więcej uchodźców Ukraińcy zapewniają, że są przygotowani do obrony stolicy. - Od pierwszego dnia wojny ich planem było zdobyć Kijów, by obalić rząd - mówił w ukraińskiej telewizji mer Kijowa Witalij Kliczko. - Nie udaje im się to

Milionowe dotacje na film Ewy Stankiewicz i dla producentów powiązanych z braćmi Karnowskimi

" i wPolityce.pl. Od 2013 r. pełniła funkcję dyrektorki artystycznej prawicowej Telewizji Republika, w której prowadziła autorski program "Otwartym tekstem". W październiku 2021 r. ograniczyła współpracę z telewizją po tym, jak telewizja nie wyemitowała jej wywiadu z Piotrem Naimskim

Złote lata prorządowych mediów. Jak korzystają z PISancjum [Czarna księga PiS]

” oraz portali wPolityce.pl, wGospodarce.pl czy internetowej telewizji wPolsce.pl, ubiegły rok zakończyła z wynikiem prawie 3 mln zysku netto (przy 33,5 mln przychodów netto). Miniony rok wcale nie musiał się kończyć na plusie, gdyby nie gest senatora PiS, twórcy systemu SKOK-ów Grzegorza

"Zionące nienawiścią do Niemców treści" na wystawie w państwowym uzdrowisku należącym do KGHM

jest przez Stowarzyszenie Solidarni 2010, Stowarzyszenie im. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego oraz Stowarzyszenie Dolnośląski Instytut Korfantego. Wspiera je Telewizja Republika, a sponsorem strategicznym jest Orlen. Wystawa w Polanicy-Zdroju. Wyklęci i Macierewicz Podczas tegorocznego „Przystanku

Aresztowanie Jacka P. Szemrane interesy w cieniu służb specjalnych państwa PiS

niektóre media jako ekspert. Pod koniec kwietnia br. portal wGospodarce.pl opublikował tekst dotyczący kamizelek kuloodpornych, w którym biznesmen się wypowiadał. Miesiąc wcześniej w tej samej sprawie gościł na antenie Telewizji Republika w programie Piotra Nisztora. W obu przypadkach kwestionował jakość

Tomasz Terlikowski nie będzie już szefem TV Republika. Zastąpi go Dorota Kania

O zmianie poinformował Tomasz Terlikowski na Facebooku: „Ja zostaję w telewizji i w jej zarządzie, a także nadal prowadzę swoje programy. Życzę błogosławieństwa Bożego nowej naczelnej i powodzenia w jej – niełatwej – pracy. Telewizja potrzebuje nowego dynamizmu, pomysłów i wierzę

Joanna Schmidt uciekła? Prawicowy portal atakuje posłankę

dr. Marka Rucińskiego, znanego poznańskiego lekarza ortopedę. Joanna Schmidt jest wiceszefową klubu parlamentarnego Nowoczesnej. Pracuje też w komisji edukacji, nauki i młodzieży. We wtorek Schmidt miała brać udział w audycji prawicowej Telewizji Republika razem z

Były hipster dostał gabinet z dwiema sekretarkami, samochód z kierowcą i władzę. Matyszkowicz, zmiennik Kurskiego

" z TV Republika. W marcu 2019 został wicedyrektorem ds. repertuaru biura programowego telewizji, po czym po raz pierwszy przyszedł do pracy w garniturze. – Wskoczył na falę, już wtedy ktoś mu obiecał wejście do zarządu – mówi krakowski kolega. – Ostatecznie jednak wzięli Piotra

Propagandyści Putina zagrzewają do ekspansji terytorialnej. "Jesteśmy spadkobiercami imperium Mongołów"

Como, powiększmy się w tym kierunku" Monitorująca rosyjską telewizję Julia Davis z portalu Daily Beast zauważa, że ci sami propagandyści, którzy dotąd przekonywali, że „specjalna operacja wojskowa" ma na celu walkę z nazizmem, a nie zajęcie ukraińskich terytoriów, lekką ręką zmienili

Głuchowski: Putin ma rację. Ukraina naprawdę zmieniła się w anty-Rosję

się zagarnianiem ziem, na których rozproszeni są byli rodacy; robi to w czasie, kiedy w propagandowych talk-show na wszystkich kanałach rosyjskiej telewizji nie milkną kaznodzieje tzw. rosyjskiego miru. Idee nadciągającego imperialno-nacjonalistycznego rewanżu Rosji, a także patologii i

Po nałożeniu kary za Turów Czechy wciąż "chcą się dogadać". Morawiecki: Nie zależało im na zakończeniu sporu

sytuację premier obarczył Republikę Czeską, z którą Polska od połowy czerwca negocjuje kompromis ws. przygranicznej kopalni. Jak mówił, z informacji uzyskanych od polskiego zespołu negocjacyjnego ma bowiem wynikać, że "Czesi zachowywali się w sposób absolutnie bez dobrej woli". - W

Jak PiS wspiera prorządowe media. 7 mln popłynęło do puszczy Sakiewicza

do ich kasy. Imperium Sakiewicza Medialne „imperium” Sakiewicza to tygodnik „Gazeta Polska”, dziennik „Gazeta Polska Codziennie” oraz Telewizja Republika. Z tych trzech tylko w przypadku „GP" można mówić o znaczącej sprzedaży. Obecnie wynosi ona 23 tys

Iran. Rządowa aplikacja zwiększy liczbę małżeństw?

Hamdam po persku oznacza „towarzysza". Tak nazywa się nowa, darmowa aplikacja uruchomiona w Iranie z błogosławieństwem władz Islamskiej Republiki. Konsultant pomoże małżeństwu Jak opisuje „Guardian", cytując miejscowe media, użytkownicy muszą na początek przejść test

Sprzeczka Zofii Klepackiej z Kingą Rusin przed lokalem wyborczym. O homofobiczne wypowiedzi

na promocję wynaturzeń". Ostatnio Klepacka została Osobowością Roku prorządowej Telewizji Republika.

Kreml wypowiada wojnę niezależnym mediom w Rosji

razy do roku na temat swojej działalności i finansowania. Niepodporządkowującym się tym nakazom czekają: grzywny, sprawy karne oraz zablokowanie portalu na terytorium Federacji Rosyjskiej. Za wpisaniem telewizji Dożd oraz redakcji Current Time na listę „wrogów narodu" oficjalnie stoją m.in

Kurczy się talia wolnych mediów. PiS szybko zgarnia kolejne karty

;Gazetą Polską". Karnowscy – to tygodnik "Sieci", portal wPolityce.pl z własną telewizją i stronami gospodarczymi. Sakiewicz to oprócz "Gazety Polskiej" – dziennik "Gazeta Polska Codziennie", portal niezalezna.pl oraz Telewizja Republika. Media Sakiewicza są

"Czarny dzień" wolnych mediów. Ale prorządowi dziennikarze cieszą się z pomysłu na finansowy haracz

się również media Tadeusza Rydzyka (Telewizja Trwam, Radio Maryja, „Nasz Dziennik”) i TV Republika.

"Dulkiewicz została prezydentem przez przypadek". Płażyński przeprasza za swoją wypowiedź

atakuje. Pięć trudnych pytań do Dulkiewicz Płażyński: Dulkiewicz wygrała przez przypadek Tego samego dnia Płażyński udzielił szerokiego komentarza Telewizji Republika. Tam stwierdził m.in., że wybory Dulkiewicz wygrała „przypadkiem”. – Nie sądzę, aby gdańszczanie wybrali w normalnych

Nowy serwis braci Karnowskich z transmisją na żywo w TVP Info na otwarcie

mediach. I kuriozum”. Marcin Dobski z „Rzeczpospolitej”: „Kiedy będzie w telewizji publicznej wydanie specjalne promujące np. telewizję 'Rzeczpospolitej' albo Onetu?” Lidia Lemaniak z telewizji Republika: „W TVP Info teraz codziennie transmisja porannej rozmowy

Kurski, Karnowski, Wróblewski, Rymanowski? Kto do mediów narodowych, no kto?

Gargas (TV Republika, wcześniej "Gazeta Polska" i "Misja specjalna" w telewizji publicznej), - Małgorzata Raczyńska, b. szefowa Jedynki za czasów prezesury Bronisława Wildsteina i Andrzeja Urbańskiego (podobno Gargas jest też rozpatrywana jako kandydatka na szefową publicystyki w

Połowa Ukraińców wierzy, że Rosja może napaść na ich kraj [KORESPONDENCJA]

;prorosyjskich bojowników z wykorzystaniem moździerzy. Rosyjski niezależny portal Meduza oraz agencja informacyjna Reuters informują też, że do samozwańczych republik, Donieckiej i Ługańskiej, ściągają z Rosji najemnicy, by wzmocnić ich siły.

TVP pozywa swojego byłego dziennikarza, a ten zapowiada: "Świadkowie opowiedzą o rzeczach, które Kurski wolałby zamieść pod dywan"

niespotykaną wcześniej w III RP. Prezes Jacek Kurski pozwalniał pracowników odpowiedzialnych za informacje i publicystykę. Nowi dziennikarze, którzy do telewizji publicznej przeszli m.in. z TV Trwam i TV Republika, zaczęli przygotowywać materiały prezentujące tylko jedyny słuszny, PiS-owski punkt widzenia

Szaleństwo Mad Maxa. Kolonko napisał do Trumpa i każe aresztować Szumowskiego

po 4 lipca 2020 r., gdy Kolonko ogłosił się z Ameryki prezydentem ad interim Stanów Zjednoczonych IV Republiki Polskiej. Państwa, które sam powołał do istnienia na łamach swojej internetowej telewizji Max TV Go. – Wtedy, kiedy przestał być gwiazdą – pada odpowiedź. – Wkrótce po

Popowy folk jak z reklam margaryny plus Monty Python. Chińczycy celują w europejskie listy przebojów

(słowa) i Layin Sikanda (podkład). Oba klipy opublikowało CGTN (dawniej CGTN America). Pod jutubowym okienkiem telewizji widnieje informacja: „CGTN jest podmiotem finansowanym w całości lub częściowo przez rząd Chińskiej Republiki Ludowej". Pierwsza myśl: dzięki, Google, nie wpadłbym na to

Mieszkaniec Mariupola: Rząd Ukrainy ogłosił, że odzyska miasto. Nie chcę przez to jeszcze raz przechodzić

konstrukcja metalowa, więc budynek stawia się szybko. Robią to Kazachowie, którzy przyjechali do miasta. Według Wadima po Mariupolu jeździ wiele samochodów z rosyjskimi tablicami. Nie ma problemu z dojazdem do miasta z Rosji i samozwańczej Donieckiej Republiki Ludowej, z terytorium Ukrainy dotrzeć jest  

Rosyjska ruletka Aleksandra Łukaszenki

portalu telewizji ONT ukazał się tekst o pokojowych protestach na Białorusi, w których masowo uczestniczą robotnicy, nauczyciele, lekarze... Podobny przekaz kontrastuje z tezami propagandy o wierzycielach i zagranicznych najemnikach, dlatego wywołał on poruszenie w internecie i szybko został usunięty. Na

Fake Macierewicz [POLITYKA TELEWIZYJNA]

czwartek przed godziną 10:00, na skrzyżowaniu ulic Powązkowskiej i Elbląskiej' – czytamy na portalu polsatnews.pl. W wypowiedzi dla telewizji Republika Macierewicz zaprzeczył wszelkim doniesieniom, mówiąc: 'Nie uczestniczyłem w żadnym wypadku. Nic mi na ten temat nie wiadomo'. Największe media w

Michał Rachoń z TV Republika zastąpił Krzysztofa Ziemca. Prowadzi program publicystyczny w TVP Info

"Polska na dzień dobry" w Telewizji Republika. Prowadził też tam program "Co wiemy" oraz blok "Republika na żywo".   Zobacz też: "To granda i skandal jak politycy mówią, jakiego dziennikarza trzeba zwolnić"

Lublin. Wiceprezes TVP "wybuczany" podczas gali otwarcia Centrum Spotkania Kultur

Stanecki jest dziennikarzem, producentem i wydawcą. Był szefem produkcji w TV Republika, redaktorem programowym w TV Puls oraz szefem redakcji Nowych Mediów i portalu tvn24.pl. Po objęciu funkcji prezesa TVP przez Jacka Kurskiego zostal wiceprezesem Telewizji Polskiej.

To jednak Gwardia Rewolucyjna decyduje o polityce Iranu. Wyciekło tajne nagranie

– W Islamskiej Republice Iranu rządzą wojskowi – przyznaje Muhammad Dżawad Zarif w trakcie rozmowy ze znanym ekonomistą Saidem Laylazem, którą w weekend we fragmentach opublikowała znienawidzona przez Teheran telewizja Iran International, z siedzibą w Londynie. – Musiałem

Ludmiła Anannikova: Chcąc zrozumieć własną matkę przez tydzień oglądałam kremlowską propagandę

. Zamiast tego dołączam do publiczności rosyjskiego MSZ i ministerstwa obrony, „Rossijskiej Gaziety", telewizji Kanał 1, NTW i Rossija 24, Russia Today oraz agencji informacyjnych RIA i TASS. Na Facebooku zakładam fałszywe konto. Zamierzam karmić się propagandą przez co najmniej osiem godzin

Propaganda szyta na miarę Kaczyńskiego

” (i wszystkich innych tytułach koncernu Orlen Press). I relacjonować, jak władza poprowadzi tam swoją kampanię wyborczą. PiS działa jak sprawny koncern medialny Ma swoją prasę, radio, telewizję, portale internetowe, dom medialny i kioski Ruchu. Partia władzy kontroluje TVP, czyli m.in. TVP 1, TVP

Nie tylko Grupa Wagnera. Kreml prowadzi wojnę z Ukrainą siłami najemników, bo armia nie daje rady [MEDUZA]

Republiki Ludowej ogłosiły, że kontrolują Stanicę Ługańską. Po dwóch dniach potwierdził to gabinet prezydenta Ukrainy. Na początku marca operujący na północy Ukrainy oddział Moreli trafił na umocniony ukraiński posterunek. Zaczęła się wymiana ognia. – Gdyby nie ten jebany posterunek… Śnieg

Matka 5-letniego Bartka: Dziennikarze TVP mnie nachodzą, wypytują sąsiadów

. Padła lawina pytań Do spotkania z Piotrem Sułkiem, dziennikarzem TVP (wcześniej związany z prawicową Telewizją Republika), doszło w sobotę w Galerii Ursynów. - Wcześniej pan Piotr Sułek z programu "Alarm" pod pozorem pomocy chciał nakręcić reportaż o mojej rodzinie. Wydzwaniał do mnie

Po miesiącu zawieszenia Michał Rachoń wraca do TVP

' zostaną wyciągnięte surowe konsekwencje" - napisał na Twitterze.  Kariera Rachonia w TVP Rachoń do TVP przyszedł w 2016 r ., czyli wraz z „dobrą zmianą”. Prezes Jacek Kurski ściągnął go na Woronicza z telewizji Republika - od razu na wysokie stanowisko. Rachoń został wiceszefem

Jak satyryczny ASZdziennik wkręcił TVP Info

niejasności i z sugerowaniem, że mogło dojść do sabotażu. Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „Gazety Polskiej” i członek zarządu Telewizji Republika, ogłosił nawet, że „jeżeli sygnał TVP zostanie wyłączony”, Republika ustąpi miejsca TVP Info w swoim paśmie. Zobacz: Telewizyjne "

Wielkie pożary w Rosji. Władze ignorują dramat mieszkańców

wyolbrzymiają sytuację związaną z pożarami w Jakucji. 8 sierpnia na oficjalnym portalu regionu ukazał się wpis Ajsena Nikołajewa, szefa republiki wchodzącej w skład Federacji Rosyjskiej, polecający pierwszemu wiceprzewodniczącemu rządu regionalnego Dmitrijowi Sadownikowowi, "by poinstruował szefów gmin

Krym nasz. Matisse też [PO CO PUTINOWI KULTURA]

petersburskiej kariery Władimira Putina był mu bliski. Stał się jego powiernikiem i podporą w dwóch kampaniach prezydenckich, był też członkiem komisji przygotowującej poprawki do konstytucji i komitetu zarządzającego pierwszego kanału telewizji. W dowód uznania dla jego pozycji i wizerunku człowieka kultury, ba

Nju-Jork na Ukrainie liczy na wsparcie Zachodu [KORESPONDENCJA Z OBWODU DONIECKIEGO]

miejscowości. W lutym 2021 r. wystąpiła w tej sprawie przed komisją Rady Najwyższej Ukrainy. Ta pięć miesięcy później podjęła taką decyzję, mimo sprzeciwu części nowych mieszkańców miejscowości. Teraz Kristina angażuje się w wydawanie lokalnego portalu informacyjnego o przypominającej inny tytuł prasowy

Pierwsza wojna sieciowa. Putin przypuścił cyberatak na Estonię w 2007 roku

pieniędzy; oglądali rosyjską telewizję i obracali się głównie we własnym gronie. [Bill] Clinton zmusił [Borysa] Jelcyna do wycofania z kraju rosyjskich wojsk. Kreml opierał się przez wiele miesięcy, póki Kongres nie zatwierdził 50 milionów dolarów wykupu. Pozostawili po sobie w centrum Tallina pomnik

PISF dał 4 mln na nowy film reżyserki dokumentów o Smoleńsku. Jan Komasa na razie bez dotacji

Telewizji Republika. Duża kasa na historyczny film Stankiewicz "Droga do domu", nowy film Stankiewicz, rozgrywa się w 1939 r. Bohaterką jest młoda dyrygentka żyjąca w dwóch równoległych światach. Tę samą symfonię pisze, robiąc karierę w Nowym Jorku i będąc na Syberii, gdzie wywieźli ją

Mamy kanał

właściciela Polsatu" - zadaje pytanie poinformowany dyr. Rydzyk. "Po drugie, prezes marketingu tej telewizji [Sakiewicz] jeden z pierwszych wywiadów dotyczących tej stacji zamieścił na portalu Tomasza Lisa. Każdy zna stosunek red. Tomasza Lisa do patriotyzmu i Kościoła"

Gen. Wałerij Załużny: Przejechałbym się po placu Czerwonym czołgiem pod ukraińską flagą

oddaniu Krymu, a w Donbasie trwała regularna wojna. Wałerij z wątpliwą przyjemnością musiał oglądać obrazki prezentowane we wszystkich telewizjach świata, jak ukraińscy oficerowie z generałami i admirałami włącznie korzą się przed Rosjanami, deklarują lojalność wobec Moskwy wedle dawnych lojalności lub za

Rosjanie po koncercie wojennym Putina: Dla jaj poszliśmy, nie na serio

lat walczyliśmy tam z tymi chujami. Teraz wojsko niezawodowe zostało usunięte, a ponieważ nie jesteśmy zawodowcami, to i nas, przybłędy, usunięto. Bo zaczęły się bardziej zacięte walki, więcej sprzętu, nie da się wręcz, jak wtedy - wyjaśnia Chattab. Do samozwańczej Ługańskiej Republiki Ludowej Chattab

Kto sfinansuje TV Republika? Zwykli Polacy i niejawni wybrańcy

; - przekonywała na prawicowych portalach. Do grudnia ub. roku, gdy powstała spółka TV Niezależna, wpłynęło niespełna 10 tys. zł i 526 dolarów. Później Stankiewicz apelowała o dalsze wsparcie "bezpośrednio na konto telewizji Republika". W styczniu

Wuj Xi i feministki. Co mówi o sytuacji kobiet w Chinach afera Peng Shuai

sprawców przeciwko ich oskarżycielkom (za zniesławienie) lub pracodawcom oskarżycielek (za niezdyscyplinowanie ich). Partia wykorzystuje margines radykalnego feminizmu do ośmieszania i uciszania ruchu praw kobiet. Portal społecznościowy Douban niedawno zamknął kilkanaście dyskusyjnych grup feministycznych

Sąd: Warszawski Uniwersytet Medyczny nie dyskryminował Terlikowskiego

Wyrok zapadł 30 kwietnia 2021 r., dwa lata po wydarzeniach, których dotyczył proces . Tomasz Terlikowski to działacz katolicki, były redaktor naczelny konserwatywno-katolickiego portalu Fronda.pl oraz telewizji Republika. W 2003 r. obronił doktorat z filozofii na Uniwersytecie Kardynała Stefana

Donieck: szturm rebeliantów na lotnisko

Informację o walkach na lotnisku podała rosyjska telewizja RT. Z kolei miejscowy portal "Nowosti Donbasa" informuje, że rebelianci z Donieckiej Republiki Ludowej ostrzelali lotnisko z dwóch stron, z użyciem systemów rakietowych Grad. Do szturmu miało dojść wieczorem

"Nie wzięli Kijowa, to wzięli Rojzmana". Na celowniku były mer Jekaterynburga

zawsze i teraz też tak powiem". Do donosu na Rojzmana („tam gdzie trzeba") przyznał się natychmiast w sieci prawosławny oligarcha Konstantin Małofiejew, kierujący portalem Car’grad: „Jewgienij Rojzman został zatrzymany. Organy ścigania wzięły się wreszcie za rusofobów

Chcesz zjeść w Rosji BigMaca? Jedź na Syberię, do Kemerowa. Tam McDonald działa [MEDUZA]

;. Według danych portalu Agientstwo Cywilow jest mężem Anny, córki kuzyna Władimira Putina.  Od tamtej pory specjaliści od mediów społecznościowych prowadzący kanał Cywilowa na Telegramie starają się trzymać nowej zasady. Pisownię "KuZbas" można spotkać w informacjach prasowych administracji

Piarowska operacja katastrofa smoleńska [POLITYKA TELEWIZYJNA]

), to jak czekanie na Godota. Samara? Nie mam pytań Macierewicz i Binienda przyjęli inną strategię promocyjną „smoleńskiego zamachu” niż odpowiedzi na pytania „Wyborczej”. 4 lutego portal brytyjskiej telewizji Sky News publikuje tekst o katastrofie smoleńskiej. Stacja w tekście

Buczący spisek melomanów przeciwko wicepremierowi Glińskiemu [FELIETON PAWŁOWSKIEGO]

haseł - może dlatego, że przychodzą mi do głowy własne. Ale kiedy czytam podobne brednie o spiskach, jak na portalu telewizji Republika, chce mi się nie tylko buczeć, ale wyć. Już sam nie wiem, ze śmiechu czy ze strachu.   Zobacz też: "Gliński

Co znaczy "pluralizacja mediów" w Europie Wschodniej

. żadna ekipa nie upartyjniła telewizji tak, jak zrobił to PiS. Prezesowi wciąż mało. Nadal istnieją w Polsce stacje telewizyjne, gazety i portale internetowe, które „przeszkadzają” władzom w rządzeniu i poddają je krytyce. Nietrudno domyślić się, jak może wyglądać „dokończenie procesu

Protesty na Białorusi. Żołnierz OMON złożył broń, kobiety rzuciły mu się na szyję

Piątek był szóstym dniem protestów na Białorusi. Protesty odbywały się nie tylko w stolicy, ale też w 40 innych białoruskich miastach: m.in. w Grodnie (według telewizji Biełsat protestuje tam 15 tys. osób), Homlu, Witebsku, Bobrujsku, Lidzie. W piątek wieczorem w całym Mińsku, nawet w

Bartłomiej Maślankiewicz, była gwiazda TV Republika, przechodzi do TVP Info. "Został po nim tylko szalik"

Informację o przejściu Maślankiewicza do TVP Info podał portal Wirtualne Media . Wcześniej, od wiosny 2013 r. do końca 2014 r., Maślankiewicz pracował w Telewizji Republika. Prowadził wieczorny serwis informacyjny "Dzisiaj" i

Studenci mówią Czarnkowi pa, pa

mieć postawy patriotyczne) pięknego kraju drugiej Korei Północnej. 4. Obrzydliwa propaganda. Jest oczywiste, że każdy rząd posiada "swoje media", ale wy sięgnęliście dna. Nie, przepraszam – jądra planety. Przy TVP, Telewizji Republice i wPolityce, nawet Goebbels jest wzorem

Dlaczego dla Kaczyńskiego tak ważna jest telewizja? Bo 3 mln widzów to 3 mln potencjalnych wyborców

;), co „Fakty” i inne programy TVN (odpowiednio 24 proc. i 23 proc. badanych). Dla porównania: Telewizję Trwam i Radio Maryja wskazało tylko 2 proc. badanych, a prorządową telewizję Republika – 1 proc. Wiedzę z TVP częściej niż przeciętnie czerpią ludzie starsi, w wieku 65 lat i więcej

Pawłowicz wskazuje kolejnych niewygodnych dziennikarzy TVP. Marek Czyż odsunięty od prowadzenia programu

Jak podaje portal WirtualneMedia.pl , z prowadzących "Info Poranka" Marka Czyża zdjęło kierownictwo Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Ostatni raz mogliśmy zobaczyć go w tym paśmie w piątek. - Mają być zmiany - usłyszała redakcja portalu w TVP

Starcie posła z dziennikarzem TVP. Rafał Grupiński: To błąd, ale nie mogę patrzeć na to, co robią z mediami

Łukasz Sitek to jedna z największych gwiazd telewizji Jacka Kurskiego. Wcześniej pracował w Telewizji Republika. Związany był też z gdańskim oddziałem TVP. Od niedawna przygotowuje materiały reporterskie do programu „Minęła 20” w TVP Info. Pogoń i pytania o spotkanie z sędziami W środę

Wielkie czytanie prezydenckich książek w turkmeńskiej telewizji

– Miejsce programów rozrywkowych zajęły materiały, w których prezenterzy czytają widzom fragmenty książek prezydenta Gurbanguły Berdymuchamedowa – relacjonuje turkmeńskie radio Azatłyk. Widzom wszystkich siedmiu programów turkmeńskiej telewizji czytane są najbardziej barwne fragmenty

Prezydent Bolsonaro szarżuje konno przeciwko "fałszywej demokracji złodziei"

społecznościowe oraz telewizje i portale. Uliczne starcia antyfaszystów i skrajnej prawicy W tym samym czasie na centralnej alei Sao Paulo policja zaatakowała gazem łzawiącym grupę antyfaszystów. Manifestanci, w dużej części zwolennicy klubów piłkarskich Corinthians, Palmeiras i Santos, szli aleją Avenida

"Wirtualne Media": Tadeusz Deszkiewicz nowym prezesem Polskiego Radia RDC

"Tydzień Polski", tłumaczy artykuły i przygotowuje opracowania płytowe do "Reader's Digest". Jest też komentatorem wydarzeń kulturalnych w Telewizji Republika i portalu wPolityce.pl. Wołomin: Wymiana kadr w bastionie PiS. Idą do spółek i kancelarii

Czy Ramzan Kadyrow stoi za galami MMA w Polsce

jest polskim kibicom. Dla ułatwienia i rozróżnienia od innych skrótów nazwijmy ją na potrzeby artykułu Berkut, które to słowo oznacza po rosyjsku „orła przedniego”. Były kierownik biura medyczno-społecznej ekspertyzy Republiki Czeczeńskiej Mairbek Chasijew założył Berkuta w 2012 r. W

Bronisław Wildstein wraca do TVP. Poprowadzi autorski program publicystyczny

prezesował Telewizji Republika, pisywał w "Do Rzeczy", by w końcu związać się z tygodnikiem "wSieci" braci Karnowskich. W sporze o odwołanie obecnego prezesa TVP Jacka Kurskiego Karnowscy opowiedzieli się po stronie Kurskiego. Michał Karnowski pisał nawet, że za swoje "dokonania"