obsługa klienta

Materiał promocyjny partnera

Getin Noble Bank. Wygodne bankowanie w niecodziennych czasach. Za doskonałą jakością stoją ludzie.

Getin Noble Bank. Wygodne bankowanie w niecodziennych czasach. Za doskonałą jakością stoją ludzie.

Tym, co wyróżnia Getin Noble Bank jest nieustanna troska o jak najwyższą jakość obsługi klienta i nawet tak niecodzienne okoliczności, jak trwająca od ponad roku pandemia, nie są w stanie tego zmienić. Najlepszym dowodem są liczne, zdobywane co roku nagrody. Doskonała jakość obsługi to nasz wyróżnik na rynku usług bankowych, najważniejszy element biznesowego DNA Getin Noble Banku.

Szukała pracy. Czuła się zdegradowana, kiedy posadzili ją za kasą - fragment "Nomadland"

Szukała pracy przez kilka miesięcy, choć w CV miała dwa dyplomy z budownictwa plus półtora roku doświadczenia w Home Depot w Las Vegas, gdzie zarabiała około piętnastu dolarów na godzinę w dziale obsługi klienta. Czuła się zdegradowana, kiedy posadzili ją za kasą - fragment książki "Nomadland. W drodze za pracą", za którą Jessica Bruder dostałą Nagrodę im. Kapuścińskiego 2021

Energa proponuje klientom hasło. Jedno dla wszystkich: Energa2017

"Naszym klientom proponujemy zmianę hasła na: Energa2017" - głosi treść maila przesłanego z biura obsługi klienta. Teraz spółka się tłumaczy.

Afera KNF. Nocne posiedzenie Komitetu Stabilności Finansowej. "Wszystko jest pod kontrolą"

Afera KNF. Nocne posiedzenie Komitetu Stabilności Finansowej. "Wszystko jest pod kontrolą"

;Narodowy Bank Polski zadeklarował gotowość natychmiastowego uruchomienia wsparcia płynnościowego w celu zapewnienia obsługi zobowiązań wobec klientów. Komitet Stabilności Finansowej przypomina, że oszczędności deponentów na rachunkach bankowych wraz z odsetkami są gwarantowane przez Bankowy Fundusz

Zakaz handlu w niedzielę. Pracownice sklepów: Wreszcie mamy wolne

Zakaz handlu w niedzielę. Pracownice sklepów: Wreszcie mamy wolne

sobą pracę w Biedronce. Niedziela od rana do wieczora w pracy, wyliczony czas na obsługę klienta. Nigdy do tego nie wrócę, choć podobno teraz lepiej tam płacą. Zastanawiam mnie, jak społeczeństwo sobie z tymi zamkniętymi hipermarketami poradzi. Przecież chodzenie po sklepach dla niektórych było jak

Gigant wchodzi do Katowic. Będzie praca dla co najmniej 250 osób

Gigant wchodzi do Katowic. Będzie praca dla co najmniej 250 osób

ponad 2 tys. osób. Jego twórcy przekonywali, że Teleperformance zastanawia się nad uruchomieniem w Katowicach lub Poznaniu niemieckojęzycznego centrum obsługi klienta. Ma w nim znaleźć pracę co najmniej 250 osób. Przedstawiciele Teleperformance zasugerowali, że wybiorą miasto, gdzie lepiej udadzą się

Zachrypnięty, za cichy, za głośny lub piskliwy? Co mówi twój głos?

Zachrypnięty, za cichy, za głośny lub piskliwy? Co mówi twój głos?

prezentowania się przez język jest bardzo istotnym elementem, a głos jest ważnym czynnikiem skutecznych negocjacji, i chcą się tego nauczyć. Wiedzy o używaniu głosu potrzebują też pracownicy z telefonicznych centrów obsługi klienta, którzy głosu do pracy używają non stop. Każdy z nich szuka dla siebie dobrego

Poczta oknem do klienta. Wystarczy zapukać w szybę

Poczta oknem do klienta. Wystarczy zapukać w szybę

zejść kolejnymi schodami jedną kondygnację w dół, minąć przedpokój i w końcu otworzyć drzwi opatrzone czerwoną tablicą z napisem: "Poczta Polska. Filia Urzędu Pocztowego Warszawa 1". Za drzwiami jest pomieszczenie z oknem na ul. Bartoszewicza. Tylko dla klientów

Będą uczyć taksówkarzy angielskiego

pomocy i lepszej obsługi klientów. Ratusz twierdzi, że robił rozeznanie wśród taksówkarzy. - Wyrażali zainteresowanie takimi szkoleniami. Nie ma groźby, że nie będzie chętnych na kursy - dodaje Magdalena Jadziewicz. - To cenna inicjatywa. Podnoszenie

W BOK-ach pracują studenci za grosze?

W poniedziałkowej "Gazecie" opisaliśmy, jak klienci operatorów telekomunikacyjnych odbijają się od biur obsługi i nawet te z pozoru proste do załatwienia sprawy ciągną się miesiącami. Także w poniedziałek na pytania czytelników odpowiadał Tomasz Hupało, ekspert Urzędu

Kuszą dziecięcym tłem w bankomatach i luzackim językiem. Banki biją się o najmłodszych klientów, choć na nich nie zarabiają

Kuszą dziecięcym tłem w bankomatach i luzackim językiem. Banki biją się o najmłodszych klientów, choć na nich nie zarabiają

ta armia nowych konsumentów jest dla bankowców najbardziej obiecującym kąskiem. O ile odbicie konkurentom każdego starszego klienta jest trudne i drogie - kosztuje równowartość nawet kilkuset euro (w kosztach marketingu i bonusach "na start") - o tyle młody klient, wchodzący dopiero na

Drogi kliencie, tu głuchy telefon (czyli telekomunikacja z BOK-u)

Nie wiesz co robić? W walce z BOK-ami pomagają urzędnicy Czy kiedykolwiek padłeś ofiarą telekceważenia? Swoje problemy z działami obsługi klienta możecie opisać i wysłać do nas na adres: telekcewazeni@gazeta.pl

Quercus: pierwsze TFI dla bogatych

wiadomo jeszcze, gdzie będzie można kupić ich udziały. Szefowie Quercusa chcą podpisać umowy ze wszystkimi bankami, firmami ubezpieczeniowymi i pośrednikami, którzy specjalizują się w obsłudze bogatych klientów. W ciągu roku liczą na pozyskanie 500 mln zł.

France Telecom stawia na Polskę, możliwe przejęcia firm

konkurencji, także pod względem jakości obsługi klienta. Rzecz jasna, oczekujemy także wzrostu przychodów, ale w naszym podejściu do polskiego biznesu nie chodzi tylko o liczby, ale także o dobre pomysły - mówi Richard. Wzmocnienie pozycji na rynku nie oznacza, że FT jest w tej

W napięciu czekają na klientów. Biuro w transformatorze

W napięciu czekają na klientów. Biuro w transformatorze

. Przed budynkiem ustawiono 12 stojaków rowerowych, jest też bezpłatny parking. Zainstalowano tam również punkt ładowania dla samochodów elektrycznych. Punkt obsługi klientów urządzono na piętrze stacji wysokiego napięcia Batory. Nie została wyłączona z użytku, na parterze wciąż

"Rasizm to żaden wstyd". Skandal w centrum handlowym Plac Unii

"Rasizm to żaden wstyd". Skandal w centrum handlowym Plac Unii

Niedzielne popołudnie. Centrum handlowe przy pl. Unii Lubelskiej. Ciemnoskóry klient z dzieckiem zostawił do wyprania kilka garniturów. - Położył je na ladzie i odszedł. Pracownica garniturów nie zabrała. Za to obwieściła, że szuka gumowych rękawiczek. Początkowo nie

Wczoraj mBank, dzisiaj ING. Poważne awarie bankowości elektronicznej

mogli też korzystać z obsługi w oddziałach. Po godz. 16 sytuacja zaczęła jednak wracać do normy. - Najpierw klienci dostali dostęp do kart, później zaczęły działać bankomaty, a teraz system bankowości elektronicznej - powiedziała Ewa Szerszeń o godzinie 16.30. Wielu

Mamy tu siedzieć na stu tysiącach woltów?

Mamy tu siedzieć na stu tysiącach woltów?

jesieni firma RWE Polska (dawniej RWE Stoen) na jesieni uruchomi centrum obsługi klienta. - Stacja powstała w 1968 r., w 2003 r. została gruntownie wyremontowana. Zainstalowano w niej urządzenia nowszej generacji zajmujące znacznie mniej powierzchni. Dzięki temu w budynku

W walce z BOK-ami nie jesteś sam

Wczoraj opisaliśmy historie czytelników lekceważonych przez biura obsługi klienta firm telekomunikacyjnych. Pokazaliśmy ciągnące się latami próby załatwienia - zdawałoby się oczywistych - reklamacji, ginięcie informacji w systemie czy nasyłanie firm windykacyjnych, gdy klient

Harrison Ford dla "Gazety": Cieśla Coppoli

Harrison Ford dla "Gazety": Cieśla Coppoli

mam fanów. Myślę, że mam na niej klientów, którym należy się jak najlepsza obsługa. O przepraszam, ja z całą pewnością jako dziecko zostałem pańskim fanem. Nigdy nie zapomnę, z jakimi uczuciami oglądałem "Poszukiwaczy zaginionej arki"

Call-center sieci Era powstanie w Łodzi

Call-center sieci Era powstanie w Łodzi Polska Telefonia Cyfrowa wybuduje w Łodzi centrum telefonicznej obsługi klientów. Koszt - kilkanaście milionów złotych. Polskiej Telefonia Cyfrowa, właściciel sieci komórkowej Era

Skradziono dane 15 tys. szwajcarskich klientów HSBC

Złodziejem okazał się były pracownik działu IT zatrudniony w szwajcarskim oddziale HSBC Private Bank. Na przełomie 2006 i 2007 r. wyprowadził dane 15 tys. klientów, którzy otworzyli konta przed październikiem 2006 r. - Jest nam bardzo przykro. Przepraszamy naszych klientów za

Polacy kochają placówki: tylko co ósmy omija je szerokim łukiem!

bez punktu obsługi klienta lub oddziału danej instytucji. Aż 83 proc. badanych stwierdziło, że chcąc załatwić jakąś sprawę przynajmniej od czasu do czasu kontaktuje się osobiście z pracownikiem danej instytucji w jej biurze obsługi. Pozostali - 17 proc. osób - nie korzystają

Credit Suisse wchodzi na rynek z ofertą private banking

Credit Suisse na polskim rynku działa od początku lat 90. Doradza przy prywatyzacjach, fuzjach i przejęciach przedsiębiorstw. Zatrudnia kilkaset osób. Teraz chce się zaopiekować portfelami najbogatszych Polaków. Celem banku są klienci, którzy mają co

TravelBank dla firm

Oferuje m.in.: wyjazdy motywacyjne i integracyjne, szkolenia i konferencje, kursy językowe, bilety lotnicze, kolejowe, promowe i autobusowe, ubezpieczenia, rezerwację hoteli, wynajem samochodów, obsługę gości firmy oraz usługi specjalne, jak przeloty szybowcami, awionetkami i

Padł system bankowości elektronicznej ING Banku

. Klienci mogą cały czas bez problemu korzystać z obsługi w oddziałach banku i wypłacać pieniądze z bankomatów.

Wezyr z ISO

Wezyr działa na polskim rynku od 1999 r., dotąd obsłużył ok. 450 tys. turystów. Specjalizuje się w wyjazdach do Turcji, ma na koncie liczne nagrody za propagowanie tego kraju i liczbę wysłanych klientów. W ofercie ma ponadto Egipt, Grecję, Tunezję i Maroko, a także wyjazdy

Ranking kont osobistych "Gazety": wygrywają Bank Pocztowy i Toyota Bank

. Co się okazało? Otóż najlepsze konto dla klientów preferujących obsługę w oddziałach i za pośrednictwem telefonu mają Bank Pocztowy ze swoim Kontem Standard oraz bank BOŚ, który oferuje Konto Wyjątkowe. Tuż za ich plecami znalazł się Polbank ze swoim Kontem

Jaklewicz sprawdza start-upy: Migam

Migam było tak: Przemek Kuśmierek miał ciepłą posadę w korporacji, gdy poznał rodziców współpracownika. Oboje byli głusi, mieszkali na stałe w USA. Opowiadali, że mają tam zapewnioną stałą obsługę tłumacza. Ze spotkania z nimi Kuśmierek wyszedł ze świadomością niszy na rynku i pomysłem na biznes

Telebiura w Indiach

. - przenosi część zaplecza biurowego (np. centra obsługi klienta) do Indii. To druga fala tego trendu po wcześniejszym masowym lokowaniu tam ośrodków badawczo-rozwojowych przez firmy high-tech. Pozwala na to technologia umożliwiająca bezproblemową łączność takich ośrodków z kwaterą główną firmy i jej

Call centers w Polsce - stan obecny i perspektywy

Jeszcze kilka lat temu call center - czyli w uproszczeniu telefoniczna, e-mailowa czy SMS-owa komunikacja firm z klientami, wykorzystywana do ich obsługi, udzielania informacji (infolinia) czy prowadzenia sprzedaży - było na naszym rynku zupełną nowością

Pierwszy salon Thomas Cook

Biuro jest czynne siedem dni w tygodniu i oferuje wycieczki różnych touroperatorów, czarterowe i rejsowe bilety lotnicze oraz hotele w Polsce i za granicą z bazy GTA i Hotels4U. - Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy wolą osobisty kontakt z konsultantem, i

Enterprise Investors zainwestował w firmę zarządzającą wierzytelnościami

firma nie ma nic wspólnego z producentem biżuterii W.Kruk) wyspecjalizował się w obsłudze wielkich przedsiębiorstw, zajmujących się produkcją lub usługami na skalę masową. W gronie klientów są więc firmy telekomunikacyjne (Telefonia Dialog, El-Net, Era), operatorzy telewizyjni (UPC, Canal Plus

Co tydzień dwa bankructwa amerykańskich banków?

przekazano - wraz z kontami klientów - konkurentom. Nazwy tych trzech zamkniętych instytucji mówią niewiele (podobnie jak trzech innych banków - z Maryland, Utah i Florydy, które upadły tydzień wcześniej), bo w całych Stanach Zjednoczonych działają tysiące małych i średnich banków

Niższe taryfy międzynarodowe TP SA na kilku wybranych kierunkach

udało się firmie zlikwidować kolejek abonentów opłacających rachunki w biurach obsługi klienta. TP SA rozpoczyna akcję promocyjną "sześć kontynentów" i obniża na trzy miesiące ceny rozmów do Francji, Australii, USA, Egiptu, Brazylii i Japonii. Z promocji mogą też

Polacy kradną w niemieckiej reklamie Media Markt

W reklamie Media Markt Polaków jest trzech. Wyjeżdżają ze sklepu z pełnymi koszykami, ale na bramce czeka ochrona. I wtedy rozpoczyna się polsko-niemiecka konwersacja. Polacy zachwalają sklep (po niemiecku z bardzo wyraźnym polskim akcentem), a rozmowa szybko schodzi na temat pi

Chcą przebić mBank. Idea Bank zapowiada technologiczną rewolucję

kilkanaście tygodni zadebiutuje nowy system transakcyjny, który ma sprostać potrzebom nawet najbardziej mobilnego klienta i który da mu nie tylko narzędzia do transakcji, ale także mnóstwo informacji pomagających w zarządzaniu firmą. Bankowość w chmurze

Polski bank zgarnia tytuł najlepszego banku internetowego świata

;. Nie tylko Polacy zgarnęli nagrody Doceniono jeden z największych duńskich banków - Nykredit - za wielokanałową sprzedaż i interakcję z klientami. Kolejnym wyróżnionym został jeden z największych banków w Korei Południowej - Hana Bank - za efektywność sprzedaży. Pole analizy

Nie działa strona banku ING. Klienci: może to to samo co w mBanku?

"Od 12:00 nie działa system online ING, wyłożył się na tyle, że nie można nawet się zalogować" - narzekają klienci w listach do serwisu Alert24 . Na stronie pojawiła się informacja: "Przepraszamy. W

Już kilkadziesiąt tysięcy polis. Ubezpieczyciel z... Gibraltaru podbija rynek

bezterminowo ubezpieczyć się na życie osobom starszym, mającym nawet do 85 roku życia. To grupa klientów zwykle odsyłana w kwitkiem przez tradycyjnych ubezpieczycieli. W 4Life Direct chwalą się, że tylko u nich starsi klienci mogą zawrzeć polisę bez konieczności odbycia badań

Cementownia Górażdże wstrzymała prace

O planach wstrzymania produkcji firma informowała już w poniedziałek. Na razie nie wiadomo, jak długo potrwa zastój w fabryce. Wiadomo, że sama naprawa taśmociągu, który przesyła surowiec z kopalni Folwark, potrwa najpewniej dwa dni, ale do prac można przystąpić dopiero wtedy, g

Od stycznia senior zrobi na poczcie przelew za darmo!

Bank Pocztowy to uśpiony gigant na rynku bankowym. Bank, który w 75 proc. należy do Poczty Polskiej, ma dostęp do gigantycznej sieci jej okienek oraz do milionów klientów. W oddziałach poczty otworzył już 1,3 tys. swoich punktów. Prowadzi w nich sprzedaż lokat, kredytów

McDonald's chce przyciągnąć kobiety

istniejących punktach. Nie wykorzystaliśmy okazji, ponieważ byliśmy zbyt skupieni na kolejnym otwarciu, zamiast na kolejnych klientach - podsumował dotychczasową strategię firmy jej prezes Jim Cantalupo. McDonald's ogłosiło, że zmniejszy tegoroczny budżet na renowację lokali o 37

Pekao zmienia system bankowości internetowej! "Gazeta" testowała nowy

Pekao to drugi największy bank w Polsce. Pod względem liczby obsługiwanych klientów ustępuje miejsca tylko bankowi PKO BP, w połowie należącemu do państwa. Do tej pory klienci banku z żubrem w logo korzystali ze stron bankowości elektronicznej zaprojektowanych jeszcze w 2002 r

Nieprzyjazny Ursus

przyjazny niepełnosprawnym (choć może niesłyszącym - tak; tego nie wiadomo). Pan R. został odesłany z kwitkiem. Urzędniczki oznajmiły, że nie są od tego, by wypełniać klientom druki. Pan R. wrócił do domu (który nie ma ISO 9001) i po wpisaniu kilku słów w stosowne rubryki znowu

Pneumatik nie idzie w eter

klienta. Efektywność to niskie koszty energii elektrycznej, co jest bardzo ważne w dobie rosnących cen. Jakość to również ciągłe dążenie producenta i obsługi do doskonalenia urządzeń. W naszej pracy kierujemy się mottem „Satysfakcja Klienta to nasz priorytet, a nowoczesna technika i produkty

Jak cię widzą, tak cię piszą - czyli niewidzialni klienci w nadmorskich barach

, okazuje się, że nie jesteśmy godni jedzenia ryby z frytkami w sportowych ubraniach (w tym niektórych, o zgrozo, z lumpeksu!). Postanowiłam nazywać nas „niewidzialnymi klientami", ponieważ właśnie tak traktowała nas  obsługa. Za każdym razem schemat ten sam – siadamy przy wolnym

Uwaga! Napięcie

elektrycznej oraz automatyki morskiej w ramach realizowanych projektów. Ważne są dla nas zaawansowane technologie. Głównym celem jest zagwarantowanie naszym klientom najwyższej jakości usług. Nasza kadra posiada wieloletnie doświadczenie w branży okrętowej. Zaufanie, jakość i dobro klienta to podstawy

Sukces pisany projektowaniem

przedsiębiorstwa – np. obsługa klienta i sprzedaż, produkcja, logistyka i magazyny, finanse i księgowość. W takim razie, co państwa projekt odróżniało od konkurencji? Firmy, które zaczynały swoją działalność (produkcję oprogramowania) na początku lat dziewięćdziesiątych, siłą rzeczy tworzyły

Cyfrowa kolejka

obsługi klienta. Jak można się więc z państwem skontaktować? Zapraszamy na stronę Bezpiecznakolejka.pl oraz do kontaktu telefonicznego pod numerem +48225913920. W tym wymagającym okresie wszyscy tworzymy wspólny front dla ochrony zdrowia i życia przed zagrożeniem COVID-19. Dlatego realizując koncepcję

Dzierżawa ekspresu do biura z CaffeDelMondo

Od jak dawna Państwa firma istnieje na rynku? Spółka powstała w 2013, ale nie zawsze zajmowaliśmy się kawą. Od początku natomiast specjalizowaliśmy się w obsłudze biur i korporacji, w przeszłości były to jednak inne produkty. W 2015 roku skupiliśmy nasze działania na dzierżawie ekspresów &ndash

Jak budować wizerunek marki w internecie? Część 2: komunikacja

. Więcej o tworzeniu treści na firmowego bloga (i innych sposobach na promocję twojej marki) przeczytasz też w artykule Jak efektywnie i niedrogo promować firmę lokalną. Część 2 - reklama internetowa . 3. Czaty i obsługa klienta Możliwość kontaktu oraz poziom zapewnionej obsługi to kluczowy punkt w

Outsourcing w logistyce coraz bardziej popularny

handlowym zależy obecnie przede wszystkim na bezpieczeństwie i ciągłości operacji biznesowych. Władze tych firm zrozumiały, że logistykę należy powierzyć zaufanemu partnerowi, a całą energię, czyli zasoby ludzkie oraz kapitałowe, przeznaczyć na rozwój produktów i ich sprzedaż, tym bardziej że do obsługi

Schody strychowe. Wygodne wejście na strych

Firma Fakro jest wiceliderem na światowym rynku schodów strychowych. W swojej ofercie posiada rożne ich modele, które pozwalają zaspokoić indywidualne potrzeby klientów. Wszystkie składane schody Fakro zapewniają wysoką szczelność i termoizolacyjność. W ofercie znajdują się schody segmentowe z

Nie wyrzucaj - recykluj!

środowisku, stały się myślą przewodnią naszej działalności. Czy działania firmy są dopasowane do oczekiwań klientów? Zdecydowanie tak. Wiele musimy przewidywać sami, ponieważ naszą wizją jest bycie szybszym od rynkowych oczekiwań. Kluczowa w takim funkcjonowaniu jest także technologia. Nasze urządzenia są

Podkarpacie. Jest wsparcie w wymianie "kopciuchów" na piece gazowe. Wystarczy przyjść do biura PGNiG

, które mają charakter niestandardowy, niespotykany w przestrzeni publicznej. Wszystko po to, aby zachęcić mieszkańców Podkarpacia do wymiany starego kopciucha. Prezes Mucha powiedział, że program będzie obsługiwany na Podkarpaciu przez 10 biur obsługi klienta zlokalizowanych w każdym większym mieście

Potężna siła prawna w Europie

w zakresie efektywnej i niezawodnej obsługi naszych klientów. Warto wspomnieć, że jesteśmy członkiem m.in. Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej AHK, Skandynawsko-Polskiej Izby Gospodarczej SPCC, Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej CCIFP czy Grupy ETL. Członkostwo w wymienionych

RENEX - polska firma w Europie

Proszę powiedzieć w kilku zdaniach czym się Państwo zajmują? Jesteśmy polską firmą rodzinną zajmującą się kompleksowym wsparciem przemysłu elektronicznego. Działamy od 32 lat dostarczając naszym klientom pełen przekrój produktów i usług: od narzędzi ręcznych, po zautomatyzowane linie produkcji

Fundament rozwoju OZE

posiada własne elektrownie fotowoltaiczne. Sami produkujemy prąd, co jest sporym ułatwieniem. Jesteśmy również pomocą dla każdego z naszych Klientów w momencie, gdy starają się oni o niezbędne finansowanie. W skrócie EkoPrime to kompleksowa obsługa przyszłych prosumentów, którzy chcą rozpocząć swoją

Technologie w przesyłkach. Coraz więcej punktów poza domem

lokalizacji. Stąd spektakularny rozwój obsługi klientów w POP. Coraz częściej poruszaną kwestią jest także wątek eko – doręczenie do punktu pozwala ograniczać ślad węglowy – opowiada Magdalena Bugajło, rzecznik prasowy DHL Parcel Polska. Paczkomaty. Najprężniej rozwijają się w miastach 17 tys

Nowe pociągi dla POLREGIO

klientami kolejowych przewoźników samorządowych, deklaruje poparcie dla inwestycji i dalszego podnoszenia standardu podróży. Powód tak wysokiego poparcia jest prosty – koleje regionalne stanowią środek transportu pierwszego wyboru dla wielu osób, bez którego pasażerowie nie wyobrażają sobie

Aktywiści przykuli się do kół samolotu. Protest skończył się masowymi zatrzymaniami

r. Według narodowego przewoźnika KLM, dla którego Schiphol jest głównym węzłem, to oznacza spadek obsługi pasażerów z 18 do 22 proc., co „zniszczy zaufanie klientów". Schiphol to największe lotnisko Niderlandów i jeden z największych portów lotniczych w Europie. Powstało na osuszonym

Biedronka ma sposób na ominięcie limitu klientów w sklepach

Biedronki, zapewnia jednak, że rozwiązanie przyspieszy obsługę, a mobilne kasy nie będą atrapami - mają normalnie działać. - Dzięki temu rozwiązaniu obsługa klientów ma być szybsza i efektywniejsza, co wpłynie na bezpieczeństwo pracowników i konsumentów . Od ubiegłej środy do sklepów w Polsce może wejść

Rosja: Więźniowie okradają Rosjan za pomocą fałszywych "biur obsługi". Przekupują strażników, korzystają z dronów...

ograniczoną tylko wysokością wyroku ilością czasu - też pod dostatkiem. W tych cieplarnianych warunkach mogą rozkwitać fałszywe „telefoniczne biura obsługi klienta" służące wyciąganiu pieniędzy od co bardziej naiwnych obywateli. Oszuści, nierzadko posadzeni za finansowe przekręty byli pracownicy

Najlepsza energia pod słońcem

. Wtedy też zrodził się pomysł na uruchomienie w Polsce własnej firmy. Bazując na zdobytym doświadczeniu, powstała marka PVGE, która istnieje na rynku od 2013 roku. Firma od samego początku działalności skupiała się na kompleksowej obsłudze klienta oraz wysokiej jakości oferowanych instalacji. Nie byłoby

Najpierw awarie, potem dymisja. Niedzielski odwołał szefa Centrum e-Zdrowia

Centrum e-Zdrowia ma być powołany już 1 lutego. Według informacji „Wyborczej" ma nim zostać Paweł Kikosicki, dyrektor Departamentu Obsługi Klientów w centrali Narodowego Funduszu Zdrowia. – Umiał się przypodobać Niedzielskiemu, jeszcze jak ten kierował funduszem – słyszymy od

Nie ruszył jeszcze nowy system obsługi cudzoziemców, a wojewoda już zapowiada kolejny

poprawności. Ze względu na przepisy i tak trzeba będzie złożyć wersję papierową wniosku w urzędzie. – W punkcie obsługi klienta pracownik porówna jedynie wersję papierową z elektroniczną, co znacznie skróci czas obsługi klientów – informuje urząd. Co ważne, w portalu cudzoziemiec będzie mógł na

Dostępność, jakość, rzetelność

sprzedaż. Jakie posiadają Państwo udogodnienia w obsłudze klientów? Nie podchodzimy mechanicznie do klientów. Nasi pracownicy znają całe procesy okołosprzedażowe  w firmie, mają pełną wiedzę na temat realizacji, dzięki czemu kontakt jest sprawny, a tematy realizowane są terminowo. Podchodzimy

Paczki ze sklepów internetowych jeżdżą bardzo daleko. Coraz częściej za granicę

przedsiębiorstwa: – W obiektach City Logistics często działają również showroomy, działy R&D, czy obsługi klienta, co sprawia, że inwestycja teoretycznie przemysłowa ma potencjał, by stać się centrum dowodzenia całego przedsiębiorstwa – opowiada. Maciej Chmielewski, senior partner, dyrektor działu

Koronawirus. Jak warszawiacy przygotowują się na kwarantannę?

Ludzie w maskach stali się najważniejszym symbolem czasów zarazy. Zaraz potem kolejki w sklepach i klienci na zakupach obładowani wielopakami papieru toaletowego. - Na co im tyle tego papieru? - dziwiła się ekspedientka sklepu warzywnego. Zdradziła nam, z dostawą których produktów w związku z plagą

Handel w niedziele: znieść zakaz, podnieść płace

jej nowelizacji warto byłoby ją wyrzucić do kosza. Ta ustawa jest szkodliwa i dla pracowników handlu, i dla klientów Wbrew retoryce części jej obrońców ustawa jest szkodliwa dla pracowników i klientów. Nie chodzi w niej wcale o zakaz handlu w niedziele, lecz o wsparcie dla małych sklepów, w których

"Licznik uśmiechu" w sopockim urzędzie. "Nie zmuszamy do życzliwości"

Liczniki pojawiły się dwóch wydziałach – obywatelskim i finansowym Urzędu Miasta w Sopocie. Na pięciu stanowiskach rozlokowano pięć par sensorów. Będą testowane przez 4 miesiące. – Uznaliśmy, że warto wprowadzić takie rozwiązanie. Zależy nam na tym, żeby obsługa klientów odbywała się w

Nocne zmiany w obostrzeniach. Test przed sanatorium i nowe zasady kwarantanny

została dopuszczona do obrotu w Unii Europejskiej. Test przed sanatorium Zmiany dotyczą także zasad funkcjonowania kasyn. W obiektach będzie mogło znajdować się nie więcej niż 1 osoba na 15 m kw. powierzchni dostępnej dla klientów, przy zachowaniu odległości co najmniej 1,5 m, z wyłączeniem obsługi

Przywrócenie działalności centrów handlowych - nowe wytyczne

handlowych, chyba że przy prowadzeniu tego rodzaju działalności zostaną spełnione wymogi ujęte w Rozporządzeniu, takie jak oddzielenie stanowisk kasowych lub lad przesłonami z tworzywa sztucznego, zakrywanie przez obsługę ust i nosa za pomocą maski, maseczki lub przyłbicy, obsługiwanie klientów w

Co linie lotnicze wiedzą o pasażerce z miejsca 14C

Więcej informacji na temat pasażerów może oznaczać lepszą obsługę, przewoźnicy zdają sobie jednak sprawę z tego, że klienci woleliby zachować więcej prywatności. A linie lotnicze wiedzą o nas naprawdę sporo, począwszy od daty urodzin i adresu zamieszkania po najczęściej wybierane trasy, ulubione

Columbus: nowoczesna instalacja. Jak zwiększyć korzyści z fotowoltaiki

Powietrze" Usługa dystrybucji energii „Prąd jak Powietrze" jest skierowana zarówno do nowych, jak i dotychczasowych klientów firmy, którzy posiadają usługę Columbus Care (kompleksowa, posprzedażowa obsługa klienta, obejmująca m.in. długoletnią gwarancję i monitoring, usługę posiada ponad 95

Polacy szturmują salony fryzjerskie. Sprawdziliśmy, jakie zasady bezpieczeństwa obowiązują

przez klientów i obsługę maseczek oraz używanie ręczników jednorazowych. Zalecane jest także umawianie się na wizytę telefonicznie lub online. - W dniu, kiedy rząd ogłosił otwarcie salonów, to wisiałam na telefonie 5 godzin. Było tylu chętnych, że aż system online się zawiesił - mówi nam fryzjerka

Szybsze wsparcie przedsiębiorców we Wrocławiu. Dodatkowe okienka do składania wniosków

proces, urząd miejski we Wrocławiu otworzył dodatkowe stanowiska do obsługi przedsiębiorców, gdzie mogą składać dokumenty. Tarcza antykryzysowa. Gdzie we Wrocławiu składać wnioski Dwa takie okienka od poniedziałku działają w budynku magistratu przy ul. Hubskiej 8-16. Na miejscu czekają też przeszkoleni

Edukacja, automatyzacja i robotyzacja od Multiprojekt Automatyka

kompleksową obsługę od momentu szkolenia personelu firmy klienta, poprzez pomoc w czasie wykonywania projektów (dobór urządzeń), dostawę podzespołów z magazynu, po wsparcie techniczne przy uruchomieniu. Jesteśmy wyłączonym dystrybutorem większości oferowanych przez nas marek i w tej formie funkcjonujemy już

Wybrano Liderów Nieruchomości Otodom 2021 / Otodom nagrodził najlepsze agencje nieruchomości w kraju

, ilość transakcji, a nawet zdjęcia zamieszczane przy ofertach. Obsługa i kontakt z klientem we wstępnie wytypowanych biurach sprawdzana jest metodą mistery shopper, czyli tajemniczego klienta. Konkurs jest tak zaprojektowany, aby równe szanse miały zarówno małe, jak i duże biura, z metropolii oraz z

Fuzja banków. Co zyskają akcjonariusze BZ WBK, a co stracą klienci Deutsche Banku?

obsługę małych i średnich firm. Wraz z klientami BZ WBK przejmuje wszystkie placówki, agentów, pośredników, partnerów oraz dom maklerski DB Securities. W DB zostają frankowicze i klienci korporacyjni. Transakcja opiewa na 1,29 mld zł (80 proc. płatne w akcjach, a 20 proc. w gotówce). – Cena wydaje

Wysoka inflacja w Polsce: kluczowe fakty i pilnie potrzebne działania obronne

wyższe wzrosty rentowności obligacji niż kraje w tej strefie, a także duże i rozwinięte gospodarki na świecie. Takie duże wzrosty miały miejsce w ostatnich kilkunastu miesiącach. W rezultacie silnie wzrósł bieżący i przewidywany w najbliższych latach koszt obsługi długu publicznego, od ok. 1,2 proc. PKB

Okna dachowe. Jakość z długoletnią gwarancją

Pakiety szybowe stosowane w oknach dachowych posiadają wieczystą gwarancję na gradobicie, a wszystkie okna dachowe są objęte 10-letnią gwarancją. To nie wszystko. – Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, dajemy możliwość wydłużenia gwarancji aż do 20 lat na drewniane obrotowe okna

Ile kosztuje obsługa prawna Ziobry? Prokuratura Krajowa ukrywa umowy wbrew wyrokom sądów

? czy prokuratura z własnego budżetu płaci za obsługę prawną prokuratora generalnego i ile to ją kosztuje? czy kancelarię Zaborowskiego wybrano w efekcie otwartego konkursu? czy PK nie widzi problemu, że ten sam adwokat z jednej strony reprezentuje swych klientów w postępowaniach przed prokuraturą (np

Wybuch pieca w restauracji w City Parku. Poparzona kobieta walczy o życie

biopaliwo doszło tam do wybuchu pojemnika na paliwo ciekłe. W lokalu było wtedy dużo gości. Klienci usłyszeli głośny huk. Pojawiły się dym i płomienie. Wtedy obsługa restauracji kazała klientom opuścić lokal.  - W zgłoszeniu poinformowano nas, że zapalił się zbiornik z biopaliwem. Ludzie ewakuowali się

e-historia

Wiceprezes spółki Pan Wojciech Jeszka podkreślił, że jest to wyróżnienie, do którego przyczyniła się nie tylko wieloletnia współpraca z klientami, ale również odznaczanie się na tle konkurencji i zaangażowanie w tworzone produkty. Wyszczególnia, że najważniejsza jest dla niego umiejętność rozmowy i

Bójka w Tesco. Klient zaatakował kasjera, ochrona nie zareagowała

Wszystko rozegrało się w poprzednią niedzielę w godzinach popołudniowych w całodobowym Tesco przy ul. Ozimskiej 72 w Opolu. - Kasjer po zakończeniu obsługi każdego klienta musi powtórzyć formułkę "Dziękuję, zapraszam ponownie". W tym

Opakowania. Pudła tekturowe na miarę e-commerce

realizowane są w jednym cyklu i, co ważne, w jednej kompaktowej maszynie, która nie wymaga dodatkowych przystawek. Jak ten proces przebiega w praktyce? – Obsługa maszyny jest bardzo prosta i nie wymaga wysoce wykwalifikowanych operatorów. Praktycznie każdy sobie z nią poradzi. Dzięki automatycznej i

Kilkugodzinna awaria w PKO. Ktoś przeciął światłowody

staramy się przywrócić dostęp do usług - informowało biuro prasowe banku. Nieco wcześniej klienci skarżyli się na problemy z obsługą kart płatniczych, ale ta awaria została już usunięta, o czym PKO poinformowało na swoim profilu facebookowym, gdzie klienci skarżą się na problemy, które miały się rozpocząć

Rosyjscy oligarchowie znaleźli lukę w brytyjskich sankcjach

;turystyką i obsługą zakupu biletów". Śledczy BBC i Finance Uncovered ustalili jednak, że spółka ta wypłaciła ponad 130 tys. dol. doradcy ds. zakupu dzieł sztuki, który w raporcie Senatu USA opisany został jako osoba "ułatwiająca zakupy dokonywane przez Rotenbergów". BBC prześwietliła

Restrykcje koronawirusowe od 1 września. Zmiany dotyczą maseczek i kwarantanny

. Nowelizacja modyfikuje również przepisy dotyczące warunków prowadzenia w pociągu objętym obowiązkową rezerwacją miejsc działalności polegającej na przygotowywaniu i podawaniu posiłków i napojów gościom siedzącym przy stołach lub gościom dokonującym własnego wyboru potraw z wystawionego menu. Klienci - według

Polacy na potęgę szukają pracy dorywczej. Wolą remontować po godzinach, niż prosić szefa o podwyżkę

Natalia ma 35 lat, jest absolwentką dziennikarstwa. Ma stałą pracę na etacie w sklepie internetowym, zajmuje się m.in. obsługą klienta. – Nie zarabiam źle, wystarcza mi na życie. Jednak gdy wpadnie mi nagły wydatek lub np. chcę pojechać na wakacje, to już mam problem. Dlatego rozglądam się za

Bezpieczna podróż

prowadzić już od 23 lat. CSL oferuje kompleksową obsługę spedycyjną wszelkich towarów w eksporcie, imporcie i tranzycie, dostarczanych drogą morską i lądową. Zajmujemy się również obsługą celno-podatkową oraz logistyczną branży e-commerce. Jesteśmy firmą z polskim kapitałem i współpracujemy ze spedytorami w

Tokeny farm słonecznych prostą formą inwestycji

zewnętrznych i tu widzimy sporą niszę. Spadek popytu na przydomowe instalacje wywołany wprowadzeniem mniej korzystnego systemu wsparcia, kurczące się portfele klientów na skutek inflacji i rosnące raty kredytów oraz wyższe koszty obsługi zadłużenia, mocno zmieniły rynek fotowoltaicznych mikroinstalacji. Firmy

Premia dla pracowników Biedronki, Lidla za pracę w czasie największego oblężenia sklepów

Szturm klientów na sklepy spożywcze trwa od ponad tygodnia. W obawie przed ich zamknięciem z powodu koronawirusa Polacy zaczęli robić zapasy. Gromadzą wszystko, co nadaje się do jedzenia i ma długi termin ważności, oraz środki higieniczne – przede wszystkim mydło i papier toaletowy. Dopiero

Bank zamyka klientce konta za brak maseczki. Mimo że z powodu choroby nosić jej nie musi

maseczki, nie posiada dokumentu potwierdzającego chorobę lub policja, po weryfikacji zaświadczenia, nie potwierdza, że klient jest zwolniony z obowiązku noszenia maseczki, pracownicy odmawiają obsługi". "W sytuacjach najbardziej drastycznych, bank wypowiada umowy klientom, którzy naruszają normy

"Ja za rozwód biorę dwanaście tysięcy i nie zamierzam się tłumaczyć". Ile zarabia adwokat

i on ma jakąś sprawę karną i trzeba go bronić. No to szukamy mu naprawdę dobrego adwokata i on bierze na przykład 80 euro na godzinę i biluje nas, a my bilujemy klienta. Albo mamy jakąś sprzedaż i stawiamy sprawę jasno: sorry, my robimy ci transakcję, jakąś obsługę, ale

"Niewłaściwa obsługa". NIK krytycznie o legalizacji pobytu cudzoziemców u wojewodów

, nieterminowej realizacji obowiązku określenia kryteriów wydawania zezwoleń na pracę cudzoziemców na terenie województwa pomorskiego. Dostrzegli natomiast, że postępowania były prowadzone wnikliwie oraz wprowadzono rozwiązania, które miały usprawnić obsługę klientów, w tym możliwość elektronicznej rezerwacji

Jak budować wizerunek marki w internecie? Część 1: strona internetowa

Budowanie wizerunku marki w internecie to dziś podstawa, żeby zaistnieć na rynku. Jak przy tak dużej konkurencji sprawić by klienci wybrali właśnie twój produkt czy usługę? Po pierwsze - zacznij od stworzenia profesjonalnej, czytelnej i łatwej w obsłudze strony internetowej dla swojej firmy. Dziś

Jak się przygotować na zagrożenie ? Są rzeczy ważniejsze od strzelania

takich obiektów? – Klienci z Polski przede wszystkim pytają o same konstrukcje, nie są zainteresowani wyposażeniem takich obiektów. Odwrotna sytuacja jest z klientami z krajów zachodnich, którym zależy głównie na kompleksowej obsłudze wyposażenia takiego schronu: pytają o drzwi pancerne, zasilanie