obsługa klienta

Materiał promocyjny partnera

Getin Noble Bank. Wygodne bankowanie w niecodziennych czasach. Za doskonałą jakością stoją ludzie.

Getin Noble Bank. Wygodne bankowanie w niecodziennych czasach. Za doskonałą jakością stoją ludzie.

Tym, co wyróżnia Getin Noble Bank jest nieustanna troska o jak najwyższą jakość obsługi klienta i nawet tak niecodzienne okoliczności, jak trwająca od ponad roku pandemia, nie są w stanie tego zmienić. Najlepszym dowodem są liczne, zdobywane co roku nagrody. Doskonała jakość obsługi to nasz wyróżnik na rynku usług bankowych, najważniejszy element biznesowego DNA Getin Noble Banku.

Szukała pracy. Czuła się zdegradowana, kiedy posadzili ją za kasą - fragment "Nomadland"

Szukała pracy przez kilka miesięcy, choć w CV miała dwa dyplomy z budownictwa plus półtora roku doświadczenia w Home Depot w Las Vegas, gdzie zarabiała około piętnastu dolarów na godzinę w dziale obsługi klienta. Czuła się zdegradowana, kiedy posadzili ją za kasą - fragment książki "Nomadland. W drodze za pracą", za którą Jessica Bruder dostałą Nagrodę im. Kapuścińskiego 2021

Energa proponuje klientom hasło. Jedno dla wszystkich: Energa2017

"Naszym klientom proponujemy zmianę hasła na: Energa2017" - głosi treść maila przesłanego z biura obsługi klienta. Teraz spółka się tłumaczy.

Afera KNF. Nocne posiedzenie Komitetu Stabilności Finansowej. "Wszystko jest pod kontrolą"

Afera KNF. Nocne posiedzenie Komitetu Stabilności Finansowej. "Wszystko jest pod kontrolą"

;Narodowy Bank Polski zadeklarował gotowość natychmiastowego uruchomienia wsparcia płynnościowego w celu zapewnienia obsługi zobowiązań wobec klientów. Komitet Stabilności Finansowej przypomina, że oszczędności deponentów na rachunkach bankowych wraz z odsetkami są gwarantowane przez Bankowy Fundusz

Zakaz handlu w niedzielę. Pracownice sklepów: Wreszcie mamy wolne

Zakaz handlu w niedzielę. Pracownice sklepów: Wreszcie mamy wolne

sobą pracę w Biedronce. Niedziela od rana do wieczora w pracy, wyliczony czas na obsługę klienta. Nigdy do tego nie wrócę, choć podobno teraz lepiej tam płacą. Zastanawiam mnie, jak społeczeństwo sobie z tymi zamkniętymi hipermarketami poradzi. Przecież chodzenie po sklepach dla niektórych było jak

Zachrypnięty, za cichy, za głośny lub piskliwy? Co mówi twój głos?

Zachrypnięty, za cichy, za głośny lub piskliwy? Co mówi twój głos?

prezentowania się przez język jest bardzo istotnym elementem, a głos jest ważnym czynnikiem skutecznych negocjacji, i chcą się tego nauczyć. Wiedzy o używaniu głosu potrzebują też pracownicy z telefonicznych centrów obsługi klienta, którzy głosu do pracy używają non stop. Każdy z nich szuka dla siebie dobrego

Gigant wchodzi do Katowic. Będzie praca dla co najmniej 250 osób

Gigant wchodzi do Katowic. Będzie praca dla co najmniej 250 osób

ponad 2 tys. osób. Jego twórcy przekonywali, że Teleperformance zastanawia się nad uruchomieniem w Katowicach lub Poznaniu niemieckojęzycznego centrum obsługi klienta. Ma w nim znaleźć pracę co najmniej 250 osób. Przedstawiciele Teleperformance zasugerowali, że wybiorą miasto, gdzie lepiej udadzą się

Dyskonty nacierają. Znika Społem, w jego miejsce Gama

Dyskonty nacierają. Znika Społem, w jego miejsce Gama

W niektórych miastach na terenie województwa lubelskiego zaczęły działać sklepy pod szyldem Gama. Są zlokalizowane w miejscu dotychczasowych marketów Społem. Tak jest między innymi w Tomaszowie Lubelskim, Chełmie, Lubartowie czy Puławach. Klient może odnieść wrażenie, że ma do

Poczta oknem do klienta. Wystarczy zapukać w szybę

Poczta oknem do klienta. Wystarczy zapukać w szybę

zejść kolejnymi schodami jedną kondygnację w dół, minąć przedpokój i w końcu otworzyć drzwi opatrzone czerwoną tablicą z napisem: "Poczta Polska. Filia Urzędu Pocztowego Warszawa 1". Za drzwiami jest pomieszczenie z oknem na ul. Bartoszewicza. Tylko dla klientów

Będą uczyć taksówkarzy angielskiego

pomocy i lepszej obsługi klientów. Ratusz twierdzi, że robił rozeznanie wśród taksówkarzy. - Wyrażali zainteresowanie takimi szkoleniami. Nie ma groźby, że nie będzie chętnych na kursy - dodaje Magdalena Jadziewicz. - To cenna inicjatywa. Podnoszenie

W BOK-ach pracują studenci za grosze?

W poniedziałkowej "Gazecie" opisaliśmy, jak klienci operatorów telekomunikacyjnych odbijają się od biur obsługi i nawet te z pozoru proste do załatwienia sprawy ciągną się miesiącami. Także w poniedziałek na pytania czytelników odpowiadał Tomasz Hupało, ekspert Urzędu

Kuszą dziecięcym tłem w bankomatach i luzackim językiem. Banki biją się o najmłodszych klientów, choć na nich nie zarabiają

Kuszą dziecięcym tłem w bankomatach i luzackim językiem. Banki biją się o najmłodszych klientów, choć na nich nie zarabiają

ta armia nowych konsumentów jest dla bankowców najbardziej obiecującym kąskiem. O ile odbicie konkurentom każdego starszego klienta jest trudne i drogie - kosztuje równowartość nawet kilkuset euro (w kosztach marketingu i bonusach "na start") - o tyle młody klient, wchodzący dopiero na

Drogi kliencie, tu głuchy telefon (czyli telekomunikacja z BOK-u)

Nie wiesz co robić? W walce z BOK-ami pomagają urzędnicy Czy kiedykolwiek padłeś ofiarą telekceważenia? Swoje problemy z działami obsługi klienta możecie opisać i wysłać do nas na adres: telekcewazeni@gazeta.pl

Quercus: pierwsze TFI dla bogatych

wiadomo jeszcze, gdzie będzie można kupić ich udziały. Szefowie Quercusa chcą podpisać umowy ze wszystkimi bankami, firmami ubezpieczeniowymi i pośrednikami, którzy specjalizują się w obsłudze bogatych klientów. W ciągu roku liczą na pozyskanie 500 mln zł.

France Telecom stawia na Polskę, możliwe przejęcia firm

konkurencji, także pod względem jakości obsługi klienta. Rzecz jasna, oczekujemy także wzrostu przychodów, ale w naszym podejściu do polskiego biznesu nie chodzi tylko o liczby, ale także o dobre pomysły - mówi Richard. Wzmocnienie pozycji na rynku nie oznacza, że FT jest w tej

"Rasizm to żaden wstyd". Skandal w centrum handlowym Plac Unii

"Rasizm to żaden wstyd". Skandal w centrum handlowym Plac Unii

Niedzielne popołudnie. Centrum handlowe przy pl. Unii Lubelskiej. Ciemnoskóry klient z dzieckiem zostawił do wyprania kilka garniturów. - Położył je na ladzie i odszedł. Pracownica garniturów nie zabrała. Za to obwieściła, że szuka gumowych rękawiczek. Początkowo nie

W napięciu czekają na klientów. Biuro w transformatorze

W napięciu czekają na klientów. Biuro w transformatorze

. Przed budynkiem ustawiono 12 stojaków rowerowych, jest też bezpłatny parking. Zainstalowano tam również punkt ładowania dla samochodów elektrycznych. Punkt obsługi klientów urządzono na piętrze stacji wysokiego napięcia Batory. Nie została wyłączona z użytku, na parterze wciąż

Wczoraj mBank, dzisiaj ING. Poważne awarie bankowości elektronicznej

mogli też korzystać z obsługi w oddziałach. Po godz. 16 sytuacja zaczęła jednak wracać do normy. - Najpierw klienci dostali dostęp do kart, później zaczęły działać bankomaty, a teraz system bankowości elektronicznej - powiedziała Ewa Szerszeń o godzinie 16.30. Wielu

Telelekceważenie

Czy kiedykolwiek padłeś ofiarą telekceważenia? Swoje problemy z działami obsługi klienta możecie opisać i wysłać do nas na adres: telekcewazeni@gazeta.pl Korespondencja z biurem obsługi klienta przypomina zabawę w głuchy telefon. Ale jeszcze częściej

Mamy tu siedzieć na stu tysiącach woltów?

Mamy tu siedzieć na stu tysiącach woltów?

jesieni firma RWE Polska (dawniej RWE Stoen) na jesieni uruchomi centrum obsługi klienta. - Stacja powstała w 1968 r., w 2003 r. została gruntownie wyremontowana. Zainstalowano w niej urządzenia nowszej generacji zajmujące znacznie mniej powierzchni. Dzięki temu w budynku

W walce z BOK-ami nie jesteś sam

Wczoraj opisaliśmy historie czytelników lekceważonych przez biura obsługi klienta firm telekomunikacyjnych. Pokazaliśmy ciągnące się latami próby załatwienia - zdawałoby się oczywistych - reklamacji, ginięcie informacji w systemie czy nasyłanie firm windykacyjnych, gdy klient

Pekao: Fuzja wypaliła, są ofiary

. Problemy mają też niektórzy szefowie oddziałów przeniesionych do Pekao. Skarżą się na kłopoty z obsługą klientów banku z żubrem w logo. - W naszym dużym oddziale tylko kilka osób przeszło szkolenia z pekaowskiego systemu informatycznego. Mamy też tylko jeden terminal, w którym możemy obsługiwać klientów

Harrison Ford dla "Gazety": Cieśla Coppoli

Harrison Ford dla "Gazety": Cieśla Coppoli

mam fanów. Myślę, że mam na niej klientów, którym należy się jak najlepsza obsługa. O przepraszam, ja z całą pewnością jako dziecko zostałem pańskim fanem. Nigdy nie zapomnę, z jakimi uczuciami oglądałem "Poszukiwaczy zaginionej arki"

Call-center sieci Era powstanie w Łodzi

Call-center sieci Era powstanie w Łodzi Polska Telefonia Cyfrowa wybuduje w Łodzi centrum telefonicznej obsługi klientów. Koszt - kilkanaście milionów złotych. Polskiej Telefonia Cyfrowa, właściciel sieci komórkowej Era

Skradziono dane 15 tys. szwajcarskich klientów HSBC

Złodziejem okazał się były pracownik działu IT zatrudniony w szwajcarskim oddziale HSBC Private Bank. Na przełomie 2006 i 2007 r. wyprowadził dane 15 tys. klientów, którzy otworzyli konta przed październikiem 2006 r. - Jest nam bardzo przykro. Przepraszamy naszych klientów za

Polacy kochają placówki: tylko co ósmy omija je szerokim łukiem!

bez punktu obsługi klienta lub oddziału danej instytucji. Aż 83 proc. badanych stwierdziło, że chcąc załatwić jakąś sprawę przynajmniej od czasu do czasu kontaktuje się osobiście z pracownikiem danej instytucji w jej biurze obsługi. Pozostali - 17 proc. osób - nie korzystają

Credit Suisse wchodzi na rynek z ofertą private banking

Credit Suisse na polskim rynku działa od początku lat 90. Doradza przy prywatyzacjach, fuzjach i przejęciach przedsiębiorstw. Zatrudnia kilkaset osób. Teraz chce się zaopiekować portfelami najbogatszych Polaków. Celem banku są klienci, którzy mają co

TravelBank dla firm

Oferuje m.in.: wyjazdy motywacyjne i integracyjne, szkolenia i konferencje, kursy językowe, bilety lotnicze, kolejowe, promowe i autobusowe, ubezpieczenia, rezerwację hoteli, wynajem samochodów, obsługę gości firmy oraz usługi specjalne, jak przeloty szybowcami, awionetkami i

Padł system bankowości elektronicznej ING Banku

. Klienci mogą cały czas bez problemu korzystać z obsługi w oddziałach banku i wypłacać pieniądze z bankomatów.

Wezyr z ISO

Wezyr działa na polskim rynku od 1999 r., dotąd obsłużył ok. 450 tys. turystów. Specjalizuje się w wyjazdach do Turcji, ma na koncie liczne nagrody za propagowanie tego kraju i liczbę wysłanych klientów. W ofercie ma ponadto Egipt, Grecję, Tunezję i Maroko, a także wyjazdy

Ranking kont osobistych "Gazety": wygrywają Bank Pocztowy i Toyota Bank

. Co się okazało? Otóż najlepsze konto dla klientów preferujących obsługę w oddziałach i za pośrednictwem telefonu mają Bank Pocztowy ze swoim Kontem Standard oraz bank BOŚ, który oferuje Konto Wyjątkowe. Tuż za ich plecami znalazł się Polbank ze swoim Kontem

Jaklewicz sprawdza start-upy: Migam

Migam było tak: Przemek Kuśmierek miał ciepłą posadę w korporacji, gdy poznał rodziców współpracownika. Oboje byli głusi, mieszkali na stałe w USA. Opowiadali, że mają tam zapewnioną stałą obsługę tłumacza. Ze spotkania z nimi Kuśmierek wyszedł ze świadomością niszy na rynku i pomysłem na biznes

Pierwszy salon Thomas Cook

Biuro jest czynne siedem dni w tygodniu i oferuje wycieczki różnych touroperatorów, czarterowe i rejsowe bilety lotnicze oraz hotele w Polsce i za granicą z bazy GTA i Hotels4U. - Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy wolą osobisty kontakt z konsultantem, i

Telebiura w Indiach

. - przenosi część zaplecza biurowego (np. centra obsługi klienta) do Indii. To druga fala tego trendu po wcześniejszym masowym lokowaniu tam ośrodków badawczo-rozwojowych przez firmy high-tech. Pozwala na to technologia umożliwiająca bezproblemową łączność takich ośrodków z kwaterą główną firmy i jej

Call centers w Polsce - stan obecny i perspektywy

Jeszcze kilka lat temu call center - czyli w uproszczeniu telefoniczna, e-mailowa czy SMS-owa komunikacja firm z klientami, wykorzystywana do ich obsługi, udzielania informacji (infolinia) czy prowadzenia sprzedaży - było na naszym rynku zupełną nowością

Enterprise Investors zainwestował w firmę zarządzającą wierzytelnościami

firma nie ma nic wspólnego z producentem biżuterii W.Kruk) wyspecjalizował się w obsłudze wielkich przedsiębiorstw, zajmujących się produkcją lub usługami na skalę masową. W gronie klientów są więc firmy telekomunikacyjne (Telefonia Dialog, El-Net, Era), operatorzy telewizyjni (UPC, Canal Plus

Co tydzień dwa bankructwa amerykańskich banków?

przekazano - wraz z kontami klientów - konkurentom. Nazwy tych trzech zamkniętych instytucji mówią niewiele (podobnie jak trzech innych banków - z Maryland, Utah i Florydy, które upadły tydzień wcześniej), bo w całych Stanach Zjednoczonych działają tysiące małych i średnich banków

Chcą przebić mBank. Idea Bank zapowiada technologiczną rewolucję

kilkanaście tygodni zadebiutuje nowy system transakcyjny, który ma sprostać potrzebom nawet najbardziej mobilnego klienta i który da mu nie tylko narzędzia do transakcji, ale także mnóstwo informacji pomagających w zarządzaniu firmą. Bankowość w chmurze

Polacy kradną w niemieckiej reklamie Media Markt

W reklamie Media Markt Polaków jest trzech. Wyjeżdżają ze sklepu z pełnymi koszykami, ale na bramce czeka ochrona. I wtedy rozpoczyna się polsko-niemiecka konwersacja. Polacy zachwalają sklep (po niemiecku z bardzo wyraźnym polskim akcentem), a rozmowa szybko schodzi na temat pi

Niższe taryfy międzynarodowe TP SA na kilku wybranych kierunkach

udało się firmie zlikwidować kolejek abonentów opłacających rachunki w biurach obsługi klienta. TP SA rozpoczyna akcję promocyjną "sześć kontynentów" i obniża na trzy miesiące ceny rozmów do Francji, Australii, USA, Egiptu, Brazylii i Japonii. Z promocji mogą też

Polski bank zgarnia tytuł najlepszego banku internetowego świata

;. Nie tylko Polacy zgarnęli nagrody Doceniono jeden z największych duńskich banków - Nykredit - za wielokanałową sprzedaż i interakcję z klientami. Kolejnym wyróżnionym został jeden z największych banków w Korei Południowej - Hana Bank - za efektywność sprzedaży. Pole analizy

Nie działa strona banku ING. Klienci: może to to samo co w mBanku?

"Od 12:00 nie działa system online ING, wyłożył się na tyle, że nie można nawet się zalogować" - narzekają klienci w listach do serwisu Alert24 . Na stronie pojawiła się informacja: "Przepraszamy. W

Już kilkadziesiąt tysięcy polis. Ubezpieczyciel z... Gibraltaru podbija rynek

bezterminowo ubezpieczyć się na życie osobom starszym, mającym nawet do 85 roku życia. To grupa klientów zwykle odsyłana w kwitkiem przez tradycyjnych ubezpieczycieli. W 4Life Direct chwalą się, że tylko u nich starsi klienci mogą zawrzeć polisę bez konieczności odbycia badań

Cementownia Górażdże wstrzymała prace

O planach wstrzymania produkcji firma informowała już w poniedziałek. Na razie nie wiadomo, jak długo potrwa zastój w fabryce. Wiadomo, że sama naprawa taśmociągu, który przesyła surowiec z kopalni Folwark, potrwa najpewniej dwa dni, ale do prac można przystąpić dopiero wtedy, g

Od stycznia senior zrobi na poczcie przelew za darmo!

Bank Pocztowy to uśpiony gigant na rynku bankowym. Bank, który w 75 proc. należy do Poczty Polskiej, ma dostęp do gigantycznej sieci jej okienek oraz do milionów klientów. W oddziałach poczty otworzył już 1,3 tys. swoich punktów. Prowadzi w nich sprzedaż lokat, kredytów

McDonald's chce przyciągnąć kobiety

istniejących punktach. Nie wykorzystaliśmy okazji, ponieważ byliśmy zbyt skupieni na kolejnym otwarciu, zamiast na kolejnych klientach - podsumował dotychczasową strategię firmy jej prezes Jim Cantalupo. McDonald's ogłosiło, że zmniejszy tegoroczny budżet na renowację lokali o 37

Pekao zmienia system bankowości internetowej! "Gazeta" testowała nowy

Pekao to drugi największy bank w Polsce. Pod względem liczby obsługiwanych klientów ustępuje miejsca tylko bankowi PKO BP, w połowie należącemu do państwa. Do tej pory klienci banku z żubrem w logo korzystali ze stron bankowości elektronicznej zaprojektowanych jeszcze w 2002 r

Nieprzyjazny Ursus

przyjazny niepełnosprawnym (choć może niesłyszącym - tak; tego nie wiadomo). Pan R. został odesłany z kwitkiem. Urzędniczki oznajmiły, że nie są od tego, by wypełniać klientom druki. Pan R. wrócił do domu (który nie ma ISO 9001) i po wpisaniu kilku słów w stosowne rubryki znowu

Jak budować wizerunek marki w internecie? Część 2: komunikacja

. Więcej o tworzeniu treści na firmowego bloga (i innych sposobach na promocję twojej marki) przeczytasz też w artykule Jak efektywnie i niedrogo promować firmę lokalną. Część 2 - reklama internetowa . 3. Czaty i obsługa klienta Możliwość kontaktu oraz poziom zapewnionej obsługi to kluczowy punkt w

Outsourcing w logistyce coraz bardziej popularny

handlowym zależy obecnie przede wszystkim na bezpieczeństwie i ciągłości operacji biznesowych. Władze tych firm zrozumiały, że logistykę należy powierzyć zaufanemu partnerowi, a całą energię, czyli zasoby ludzkie oraz kapitałowe, przeznaczyć na rozwój produktów i ich sprzedaż, tym bardziej że do obsługi

Schody strychowe. Wygodne wejście na strych

Firma Fakro jest wiceliderem na światowym rynku schodów strychowych. W swojej ofercie posiada rożne ich modele, które pozwalają zaspokoić indywidualne potrzeby klientów. Wszystkie składane schody Fakro zapewniają wysoką szczelność i termoizolacyjność. W ofercie znajdują się schody segmentowe z

Podkarpacie. Jest wsparcie w wymianie "kopciuchów" na piece gazowe. Wystarczy przyjść do biura PGNiG

, które mają charakter niestandardowy, niespotykany w przestrzeni publicznej. Wszystko po to, aby zachęcić mieszkańców Podkarpacia do wymiany starego kopciucha. Prezes Mucha powiedział, że program będzie obsługiwany na Podkarpaciu przez 10 biur obsługi klienta zlokalizowanych w każdym większym mieście

Technologie w przesyłkach. Coraz więcej punktów poza domem

lokalizacji. Stąd spektakularny rozwój obsługi klientów w POP. Coraz częściej poruszaną kwestią jest także wątek eko – doręczenie do punktu pozwala ograniczać ślad węglowy – opowiada Magdalena Bugajło, rzecznik prasowy DHL Parcel Polska. Paczkomaty. Najprężniej rozwijają się w miastach 17 tys

Najpierw awarie, potem dymisja. Niedzielski odwołał szefa Centrum e-Zdrowia

Centrum e-Zdrowia ma być powołany już 1 lutego. Według informacji „Wyborczej" ma nim zostać Paweł Kikosicki, dyrektor Departamentu Obsługi Klientów w centrali Narodowego Funduszu Zdrowia. – Umiał się przypodobać Niedzielskiemu, jeszcze jak ten kierował funduszem – słyszymy od

Paczki ze sklepów internetowych jeżdżą bardzo daleko. Coraz częściej za granicę

przedsiębiorstwa: – W obiektach City Logistics często działają również showroomy, działy R&D, czy obsługi klienta, co sprawia, że inwestycja teoretycznie przemysłowa ma potencjał, by stać się centrum dowodzenia całego przedsiębiorstwa – opowiada. Maciej Chmielewski, senior partner, dyrektor działu

Rosja: Więźniowie okradają Rosjan za pomocą fałszywych "biur obsługi". Przekupują strażników, korzystają z dronów...

ograniczoną tylko wysokością wyroku ilością czasu - też pod dostatkiem. W tych cieplarnianych warunkach mogą rozkwitać fałszywe „telefoniczne biura obsługi klienta" służące wyciąganiu pieniędzy od co bardziej naiwnych obywateli. Oszuści, nierzadko posadzeni za finansowe przekręty byli pracownicy

Biedronka ma sposób na ominięcie limitu klientów w sklepach

Biedronki, zapewnia jednak, że rozwiązanie przyspieszy obsługę, a mobilne kasy nie będą atrapami - mają normalnie działać. - Dzięki temu rozwiązaniu obsługa klientów ma być szybsza i efektywniejsza, co wpłynie na bezpieczeństwo pracowników i konsumentów . Od ubiegłej środy do sklepów w Polsce może wejść

Handel w niedziele: znieść zakaz, podnieść płace

jej nowelizacji warto byłoby ją wyrzucić do kosza. Ta ustawa jest szkodliwa i dla pracowników handlu, i dla klientów Wbrew retoryce części jej obrońców ustawa jest szkodliwa dla pracowników i klientów. Nie chodzi w niej wcale o zakaz handlu w niedziele, lecz o wsparcie dla małych sklepów, w których

Wysoka inflacja w Polsce: kluczowe fakty i pilnie potrzebne działania obronne

wyższe wzrosty rentowności obligacji niż kraje w tej strefie, a także duże i rozwinięte gospodarki na świecie. Takie duże wzrosty miały miejsce w ostatnich kilkunastu miesiącach. W rezultacie silnie wzrósł bieżący i przewidywany w najbliższych latach koszt obsługi długu publicznego, od ok. 1,2 proc. PKB

Wybrano Liderów Nieruchomości Otodom 2021 / Otodom nagrodził najlepsze agencje nieruchomości w kraju

, ilość transakcji, a nawet zdjęcia zamieszczane przy ofertach. Obsługa i kontakt z klientem we wstępnie wytypowanych biurach sprawdzana jest metodą mistery shopper, czyli tajemniczego klienta. Konkurs jest tak zaprojektowany, aby równe szanse miały zarówno małe, jak i duże biura, z metropolii oraz z

Nie ruszył jeszcze nowy system obsługi cudzoziemców, a wojewoda już zapowiada kolejny

poprawności. Ze względu na przepisy i tak trzeba będzie złożyć wersję papierową wniosku w urzędzie. – W punkcie obsługi klienta pracownik porówna jedynie wersję papierową z elektroniczną, co znacznie skróci czas obsługi klientów – informuje urząd. Co ważne, w portalu cudzoziemiec będzie mógł na

Nocne zmiany w obostrzeniach. Test przed sanatorium i nowe zasady kwarantanny

została dopuszczona do obrotu w Unii Europejskiej. Test przed sanatorium Zmiany dotyczą także zasad funkcjonowania kasyn. W obiektach będzie mogło znajdować się nie więcej niż 1 osoba na 15 m kw. powierzchni dostępnej dla klientów, przy zachowaniu odległości co najmniej 1,5 m, z wyłączeniem obsługi

Koronawirus. Jak warszawiacy przygotowują się na kwarantannę?

Ludzie w maskach stali się najważniejszym symbolem czasów zarazy. Zaraz potem kolejki w sklepach i klienci na zakupach obładowani wielopakami papieru toaletowego. - Na co im tyle tego papieru? - dziwiła się ekspedientka sklepu warzywnego. Zdradziła nam, z dostawą których produktów w związku z plagą

Columbus: nowoczesna instalacja. Jak zwiększyć korzyści z fotowoltaiki

Powietrze" Usługa dystrybucji energii „Prąd jak Powietrze" jest skierowana zarówno do nowych, jak i dotychczasowych klientów firmy, którzy posiadają usługę Columbus Care (kompleksowa, posprzedażowa obsługa klienta, obejmująca m.in. długoletnią gwarancję i monitoring, usługę posiada ponad 95

Przywrócenie działalności centrów handlowych - nowe wytyczne

handlowych, chyba że przy prowadzeniu tego rodzaju działalności zostaną spełnione wymogi ujęte w Rozporządzeniu, takie jak oddzielenie stanowisk kasowych lub lad przesłonami z tworzywa sztucznego, zakrywanie przez obsługę ust i nosa za pomocą maski, maseczki lub przyłbicy, obsługiwanie klientów w

"Licznik uśmiechu" w sopockim urzędzie. "Nie zmuszamy do życzliwości"

Liczniki pojawiły się dwóch wydziałach – obywatelskim i finansowym Urzędu Miasta w Sopocie. Na pięciu stanowiskach rozlokowano pięć par sensorów. Będą testowane przez 4 miesiące. – Uznaliśmy, że warto wprowadzić takie rozwiązanie. Zależy nam na tym, żeby obsługa klientów odbywała się w

Szybsze wsparcie przedsiębiorców we Wrocławiu. Dodatkowe okienka do składania wniosków

proces, urząd miejski we Wrocławiu otworzył dodatkowe stanowiska do obsługi przedsiębiorców, gdzie mogą składać dokumenty. Tarcza antykryzysowa. Gdzie we Wrocławiu składać wnioski Dwa takie okienka od poniedziałku działają w budynku magistratu przy ul. Hubskiej 8-16. Na miejscu czekają też przeszkoleni

Polacy szturmują salony fryzjerskie. Sprawdziliśmy, jakie zasady bezpieczeństwa obowiązują

przez klientów i obsługę maseczek oraz używanie ręczników jednorazowych. Zalecane jest także umawianie się na wizytę telefonicznie lub online. - W dniu, kiedy rząd ogłosił otwarcie salonów, to wisiałam na telefonie 5 godzin. Było tylu chętnych, że aż system online się zawiesił - mówi nam fryzjerka

Okna dachowe. Jakość z długoletnią gwarancją

Pakiety szybowe stosowane w oknach dachowych posiadają wieczystą gwarancję na gradobicie, a wszystkie okna dachowe są objęte 10-letnią gwarancją. To nie wszystko. – Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, dajemy możliwość wydłużenia gwarancji aż do 20 lat na drewniane obrotowe okna

Co linie lotnicze wiedzą o pasażerce z miejsca 14C

Więcej informacji na temat pasażerów może oznaczać lepszą obsługę, przewoźnicy zdają sobie jednak sprawę z tego, że klienci woleliby zachować więcej prywatności. A linie lotnicze wiedzą o nas naprawdę sporo, począwszy od daty urodzin i adresu zamieszkania po najczęściej wybierane trasy, ulubione

Ile kosztuje obsługa prawna Ziobry? Prokuratura Krajowa ukrywa umowy wbrew wyrokom sądów

? czy prokuratura z własnego budżetu płaci za obsługę prawną prokuratora generalnego i ile to ją kosztuje? czy kancelarię Zaborowskiego wybrano w efekcie otwartego konkursu? czy PK nie widzi problemu, że ten sam adwokat z jednej strony reprezentuje swych klientów w postępowaniach przed prokuraturą (np

Opakowania. Pudła tekturowe na miarę e-commerce

realizowane są w jednym cyklu i, co ważne, w jednej kompaktowej maszynie, która nie wymaga dodatkowych przystawek. Jak ten proces przebiega w praktyce? – Obsługa maszyny jest bardzo prosta i nie wymaga wysoce wykwalifikowanych operatorów. Praktycznie każdy sobie z nią poradzi. Dzięki automatycznej i

"Ja za rozwód biorę dwanaście tysięcy i nie zamierzam się tłumaczyć". Ile zarabia adwokat

i on ma jakąś sprawę karną i trzeba go bronić. No to szukamy mu naprawdę dobrego adwokata i on bierze na przykład 80 euro na godzinę i biluje nas, a my bilujemy klienta. Albo mamy jakąś sprzedaż i stawiamy sprawę jasno: sorry, my robimy ci transakcję, jakąś obsługę, ale

Fuzja banków. Co zyskają akcjonariusze BZ WBK, a co stracą klienci Deutsche Banku?

obsługę małych i średnich firm. Wraz z klientami BZ WBK przejmuje wszystkie placówki, agentów, pośredników, partnerów oraz dom maklerski DB Securities. W DB zostają frankowicze i klienci korporacyjni. Transakcja opiewa na 1,29 mld zł (80 proc. płatne w akcjach, a 20 proc. w gotówce). – Cena wydaje

Restrykcje koronawirusowe od 1 września. Zmiany dotyczą maseczek i kwarantanny

. Nowelizacja modyfikuje również przepisy dotyczące warunków prowadzenia w pociągu objętym obowiązkową rezerwacją miejsc działalności polegającej na przygotowywaniu i podawaniu posiłków i napojów gościom siedzącym przy stołach lub gościom dokonującym własnego wyboru potraw z wystawionego menu. Klienci - według

Wybuch pieca w restauracji w City Parku. Poparzona kobieta walczy o życie

biopaliwo doszło tam do wybuchu pojemnika na paliwo ciekłe. W lokalu było wtedy dużo gości. Klienci usłyszeli głośny huk. Pojawiły się dym i płomienie. Wtedy obsługa restauracji kazała klientom opuścić lokal.  - W zgłoszeniu poinformowano nas, że zapalił się zbiornik z biopaliwem. Ludzie ewakuowali się

Po dwóch latach pandemii Wietnam bardzo liczył na rosyjskich turystów. Będzie musiał sobie poradzić bez nich

Rosji szczególnie oczekiwano w Phan Thiet w południowym Wietnamie. Miasto jest nazywane „Małą Moskwą", bo Rosjanie stanowili w nim większość przyjezdnych. Właściciele hoteli, barów i wypożyczalni sprzętu sportowego wiedzieli już wcześniej, że nie przyjadą inni duzi klienci &ndash

Rekordowy eksport drewna z Polski w 2021. Ministerstwo: "To nie wina Lasów Państwowych"

, nie poszukują klientów zagranicznych ani nie posiadają w swojej organizacji struktur odpowiedzialnych za obsługę klientów zagranicznych i eksport" – oświadczył resort środowiska.  Winą za taki stan rzeczy obarcza przedsiębiorców: "Duża część eksportowanego drewna

Bank zamyka klientce konta za brak maseczki. Mimo że z powodu choroby nosić jej nie musi

maseczki, nie posiada dokumentu potwierdzającego chorobę lub policja, po weryfikacji zaświadczenia, nie potwierdza, że klient jest zwolniony z obowiązku noszenia maseczki, pracownicy odmawiają obsługi". "W sytuacjach najbardziej drastycznych, bank wypowiada umowy klientom, którzy naruszają normy

Nowy Jork będzie wymagał dowodu zaszczepienia od klientów restauracji

będą mogli np. jadać na zewnątrz w ogródkach restauracyjnych. Rygory wejdą w życie we wrześniu Dowód zaszczepienia będzie można zapisać w specjalnej aplikacji lub wydrukować i przedstawić obsłudze lokalu w wersji papierowej. Będą musieli go pokazywać zarówno klienci, jak i pracownicy. Zastąpienie go

Bójka w Tesco. Klient zaatakował kasjera, ochrona nie zareagowała

Wszystko rozegrało się w poprzednią niedzielę w godzinach popołudniowych w całodobowym Tesco przy ul. Ozimskiej 72 w Opolu. - Kasjer po zakończeniu obsługi każdego klienta musi powtórzyć formułkę "Dziękuję, zapraszam ponownie". W tym

Jak budować wizerunek marki w internecie? Część 1: strona internetowa

Budowanie wizerunku marki w internecie to dziś podstawa, żeby zaistnieć na rynku. Jak przy tak dużej konkurencji sprawić by klienci wybrali właśnie twój produkt czy usługę? Po pierwsze - zacznij od stworzenia profesjonalnej, czytelnej i łatwej w obsłudze strony internetowej dla swojej firmy. Dziś

Kilkugodzinna awaria w PKO. Ktoś przeciął światłowody

staramy się przywrócić dostęp do usług - informowało biuro prasowe banku. Nieco wcześniej klienci skarżyli się na problemy z obsługą kart płatniczych, ale ta awaria została już usunięta, o czym PKO poinformowało na swoim profilu facebookowym, gdzie klienci skarżą się na problemy, które miały się rozpocząć

Premia dla pracowników Biedronki, Lidla za pracę w czasie największego oblężenia sklepów

Szturm klientów na sklepy spożywcze trwa od ponad tygodnia. W obawie przed ich zamknięciem z powodu koronawirusa Polacy zaczęli robić zapasy. Gromadzą wszystko, co nadaje się do jedzenia i ma długi termin ważności, oraz środki higieniczne – przede wszystkim mydło i papier toaletowy. Dopiero

"Niewłaściwa obsługa". NIK krytycznie o legalizacji pobytu cudzoziemców u wojewodów

, nieterminowej realizacji obowiązku określenia kryteriów wydawania zezwoleń na pracę cudzoziemców na terenie województwa pomorskiego. Dostrzegli natomiast, że postępowania były prowadzone wnikliwie oraz wprowadzono rozwiązania, które miały usprawnić obsługę klientów, w tym możliwość elektronicznej rezerwacji

Jak zmienia się ochrona? Branża idzie w technologie

realizowanych przez inne służby. Mierzenie temperatury, procedury zapewnienia dystansu społecznego, kontrola przestrzegania przepisów sanitarnych to nie są klasyczne zadania pracownika ochrony. Z perspektywy czasu można stwierdzić, że zmiana zakresu zadań ochrony spotkała się z dużym uznaniem tak klientów, jak

Radykalni "antysanitaryści" z PiS piszą do premiera. Chcą uchylenia obostrzeń

mocy prawnej. Ponadto zawarte w nim regulacje mają naruszać zasady wolności prowadzenia działalności gospodarczej. "Dokument zawiera szereg przepisów istotnie ograniczających możliwość wykonywania działalności gospodarczej związanej z obsługą klientów, m.in. prowadzenia restauracji, hoteli

Showrooming ZMOT - co to jest?

elementów wynika z innych i bezpośrednio wzajemnie kształtuje. Tak więc, skuteczna reklama przyciąga konsumentów, miła i efektywna obsługa oraz produkt zgodny z reklamą kreują zadowolonych klientów, a ci z kolei tworzą pozytywny Word of Mouth Marketing, który wpływa na podejmowanie decyzji zakupowych, itd

ZUS ostrzega przed fałszywymi mailami. Uwaga, to wirus!

, klienci ZUS proszeni są o kontakt z Centrum Obsługi Telefonicznej – pod numerem 22 560 16 00.

Technologia low-code. Narzędzie do automatyzacji firmy

wszystkich klocków niezbędnych do jej wytworzenia. W takim przypadku pojawiają się oczywiście dodatkowe koszty i ryzyka, a czas produkcji takiego oprogramowania ulega wydłużeniu. Platformy low-code są znacznie łatwiejsze w obsłudze, nie wymagają pisania dużej ilości kodu, a do zaprojektowania większości

Raport NIK: obsługa cudzoziemców w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim najwolniejsza w kraju

działał też system rezerwacji i ok. 70 proc. cudzoziemców oczekujących w kolejce w chwili złożenia wniosku o legalizację pobytu nie miało możliwości otrzymania stempla w paszporcie. Ci, którzy pojawili się przy pl. Powstańców Warszawy 1, nie mieli żadnego komfortu. NIK: „Sala obsługi klienta na

Zamożni i Ukraińcy - Bank Pekao walczy o nowych klientów. Co daje w zamian?

powodów tak niskiego ubankowienia jest bariera językowa. W związku z tym w Banku Pekao SA już udostępniamy obsługę na infolinii w języku ukraińskim. Także cała dokumentacja dla klientów jest prowadzona w tym języku, a od teraz wdrażamy też bankowość mobilną PeoPay w wersji ukraińskiej – powiedział

Czy w którejś "tarczy antykryzysowej" można by wprowadzić dofinansowanie do terminali płatniczych?

urzędową ceną sprzedaży, na którą też nie mają wpływu. Stąd ogłoszenia w kioskach o sprzedaży tylko gotówkowej wprawiają niektórych w zdumienie, a są one tylko odbiciem szarej rzeczywistości. A co w czasach epidemii z bezpieczeństwem sprzedawców i ich klientów? Wiadomo, że sprzedaż gotówkowa stwarza

Christian Davies: Ludzie zachwycają się polską modernizacją. Chyba nigdy nie byli na polskiej poczcie

pracująca w modnych warszawskich barach i kawiarniach zachowuje się zupełnie tak samo jak kelnerzy w PRL-owskich restauracjach, gdzie klient był utrapieniem, intruzem naruszającym spokój ich świata. Młoda obsługa, podobnie jak starsza pani na poczcie, ograniczy pomoc do niezbędnego minimum, nie da klientowi

Klikam i znikam. Pokolenie cyfrowych jednorożców nie kupuje w sklepach

. Zmiany są nagłe, a komunikaty sprzeczne Świadomy jak jednorożec - Obsługa musi być prosta i przewidywalna. Trzy kliki i już, bez natykania się na nowe etapy, których klient się nie spodziewa. Jak czegoś nie umieją od razu odnaleźć w aplikacji, od razu dzwonią na infolinię. Nie będą sami próbować i

Jak skutecznie i niedrogo promować firmę w mediach tradycyjnych?

; Zendesk Co więc zrobić, by klienci kupowali w twojej firmie wielokrotnie i polecali ją innym? Musisz nie tylko zadbać o wysoką jakość produktu czy usługi, ale także stworzyć dział obsługi klienta na wysokim poziomie, który da ci przewagę nad konkurencją. Jeśli tego nie dopilnujesz, ryzykujesz, że wysiłek

"Control room", czyli inteligentne centrum zarządzania. Pozwala firmom na trafne decyzje

biegiem lat prym zaczęły wieść jakość usług i obsługa klienta. Dzisiaj czynnikiem, który pozwala firmom na pozostawienie konkurencji w tyle, są przede wszystkim stopień informatyzacji i szybkość przepływu danych. To właśnie na podstawie narzędzi informatycznych menedżerowie analizują trendy, podejmują

Zamów jedzenie na wynos i wygraj włoską ucztę o wartości 500 zł!

, obsługi kelnerskiej oraz przede wszystkim klientów, bez których gastronomia nie mogłaby istnieć. Sytuacja epidemiczna oraz przymusowa kwarantanna spowodowała, że normalne funkcjonowanie restauracji przestało być możliwe. Ludzie, którzy tworzą każde z tych miejsc, do których tak chętnie zawsze zaglądali

"Wyciągi działają, ale ze sprzętem narciarskim nie wpuszczamy" Jak wyglądają ferie w górach?

Wideo dostępne dla prenumeratorów.  Realizacja wideo: Matylda Wierietielny.  Ferie zimowe 2021. Walkosz-Jambor: Możemy przewozić klientów  Przed wejściem na stok narciarski Polana Szymoszkowa w Zakopanem zawisła kartka z napisem: "Zakaz wstępu". Pozostanie tu co najmniej do

Amber Gold. Sąd chce przedłużyć areszt, bo wyrok będzie ogłaszał aż do jesieni

do klientów, którzy wycofali depozyty, ale część z nich ponownie założyła lokaty. Ponadto 212,1 mln zł wyniosły koszty działalności Amber Gold, a w tym: kupno i wynajem nieruchomości, reklama, podatki dla skarbu państwa, obsługa IT, a także darowizny, które syndyk Amber Gold odzyskał. Prokuratura