telewizja rossija

Andrzej Poczobut

Szlaban dla kremlowskiej propagandy. Mołdawia zakazuje telewizji Rossija 24

Szlaban dla kremlowskiej propagandy. Mołdawia zakazuje telewizji Rossija 24

Wcześniej podobne zakazy dla transmitowania stacji rosyjskich wprowadzono na Ukrainie, Litwie i Łotwie.

Wojna o rosyjską telewizję w mołdawskim eterze

Władze autonomicznej Gagauzji bojkotują decyzję Kiszyniowa o zakazie retransmisji telewizji Rossija 24.

Przekaz podprogowy w rosyjskiej telewizji? "Gwardia Narodowa to mordercy"

Według Służby Bezpieczeństwa Ukrainy rosyjska telewizja publiczna Rossija 24 stosuje sugestię podprogową. - Co 25 klatek publikuje przekaz nieświadomie odbierany przez widzów. Brzmi następująco: "Ludzi mordowali banderowcy", "Gwardia Narodowa to mordercy" - mówi rzeczniczka SBU

Striełkow ożył? "Putin wcieleniem Boga". Żywność drożeje, mięso armatnie jest tanie

Striełkow ożył? "Putin wcieleniem Boga". Żywność drożeje, mięso armatnie jest tanie

. Takie podejście istotnie obniża koszty wojny. Nie trzeba opłacać pogrzebu, wypłacać odszkodowań, renty rodzicom. Jednym z tematów dnia jest oczywiście wstępny holenderski raport o katastrofie malezyjskiego boeinga 777 pod Donieckiem. Jeszcze we wtorek wieczorem państwowa telewizja Rossija 1, omawiając

A Rosja świat widzi po swojemu: Protesty w Hongkongu są inspirowane przez USA na złość Moskwie

A Rosja świat widzi po swojemu: Protesty w Hongkongu są inspirowane przez USA na złość Moskwie

Tę fantastyczną tezę próbował forsować materiał telewizji "Rossija 24" zatytułowany "Czy studenckie protesty w Hongkongu są organizowane przez Wielką Brytanię i USA?". W minutowym materiale rosyjska państwowa telewizja przedstawiła protestujących jako "pionki rozgrywane

TV Rossija oskarża Polskę o przewrót na Ukrainie: "Odbudowują dawną Rzeczypospolitą"

TV Rossija oskarża Polskę o przewrót na Ukrainie: "Odbudowują dawną Rzeczypospolitą"

generalna. Wciąż nie wiadomo jednak, gdzie się ukrywa - 23 lutego wyłączył telefon i słuch po nim zaginął. Teraz wystąpił niespodziewanie jako ekspert w putinowskiej telewizji TV Rossija. - USA wybrały Polskę na pośrednika w ukraińskim przewrocie. Polacy w Kijowie mają swoje ambicje i niezawodną osłonę

Antypolski wybryk Żyrinowskiego: - Ta przeklęta Polska

Antypolski wybryk Żyrinowskiego: - Ta przeklęta Polska

Okazało się, że tam z kolejnym antypolskim wybrykiem wyskoczył Władimir Żyrinowski. W swej długiej chaotycznej tyradzie, którą koledzy posłowie i sam prezydent przyjmowali z radością, a momentami oklaskami, nadworny nacjonalista tak zjechał na nasz temat: - "Dostaliśmy tę Polskę przeklętą, z tą

Rosyjska telewizja państwowa wieczorem pokaże "Katyń" Wajdy

Rosyjska telewizja państwowa wieczorem pokaże "Katyń" Wajdy

Telewizja państwowa Rossija zapowiedziała w niedzielę w głównym wydaniu swojego magazynu informacyjnego Wiesti, że wieczorem pokaże film "Katyń" Andrzeja Wajdy. Projekcję dramatu Wajdy zaplanowano na 21.20 czasu moskiewskiego (19.20 czasu polskiego), w najlepszym czasie antenowym.Dramat

Kuczma broni Tymoszenko: Nie ma podstaw do oskarżenia jej o zabójstwo

Kuczma broni Tymoszenko: Nie ma podstaw do oskarżenia jej o zabójstwo

Kuczma w rosyjskiej telewizji państwowej Rossija. Już podczas niedawnego Światowego Forum Ekonomicznego w Davos odrzucił oskarżenia prokuratury generalnej Ukrainy, która wnioskowała dla niej o dożywocie za zlecenie w 1996 r. zabójstwa Jewhena Szczerbania, gubernatora obwodu donieckiego i biznesmena

Ojciec Edwarda Snowdena: FBI namawiało mnie do wyjazdu do Moskwy

Ojciec Edwarda Snowdena: FBI namawiało mnie do wyjazdu do Moskwy

zaprzeczają. USA domagają się ekstradycji Snowdena, oskarżając go o szpiegostwo i kradzież. Byłemu pracownikowi CIA i NSA na podstawie dokumentów złożonych w amerykańskim sądzie grozi obecnie 30 lat więzienia. Zarzuty mogą zostać jednak rozszerzone. W rozmowie z Rossija 24 Lonnie Snowden, były oficer

Telewizja rosyjska: Polska z Hitlerem planowała napaść na ZSRR

W niedzielę w materiale "Pakt Mołotow-Ribbentrop: Śledztwo historyczne" główny kanał telewizji rosyjskiej zapewniał, że Polska żywiła wobec przywódcy nazistowskich Niemiec jak najlepsze uczucia. - Polski minister spraw zagranicznych Józef Beck w gabinecie miał portret Hitlera - dowodzi

Polacy żrą jabłka od rana do nocy, ich świnie też. Rubel pikuje, ropa również. Rosji poświeci Lenin

Polacy żrą jabłka od rana do nocy, ich świnie też. Rubel pikuje, ropa również. Rosji poświeci Lenin

". Jakość połączenia z nadbałtycką enklawą okazała się jednak fatalna, tak więc horroru z dławiącej się wzgardzonymi przez Rosję jabłkami Polski nie obejrzeliśmy. Ceny skaczą, zarobki lecą w dół Telewizja rosyjska nie bardzo daje sobie radę nawet z bezpośrednimi transmisjami ze sklepów moskiewskich

Partia Putina dostała 48,5 proc. głosów

Partia Putina dostała 48,5 proc. głosów

Według tych samych badań drugie miejsce tradycyjnie zajęli komuniści Giennadija Ziuganowa - 19,8 proc. Do izby niższej parlamentu weszły też socjalistyczna Sprawiedliwa Rosja Siergieja Mironowa (12,8 rpoc.) i nacjonalistyczna Liberalno-Demokratyczna Partia Rosji Władimira Żyrinowskiego (11,4 proc.).

Rekordowy korek. 200 km na trasie Moskwa - Petersburg

Rekordowy korek. 200 km na trasie Moskwa - Petersburg

Szosa z Moskwy do Petersburga jest jedną z głównych arterii samochodowych europejskiej części Rosji, ma 700 kilometrów. W ogromnym korku stoją głównie samochody ciężarowe. Temperatura na trasie w niedzielę wieczorem spadła do minus 5 stopni Celsjusza. Wiele osób jest w trasie od trzech dni, kończy i

Stalin bez znieczulenia

Stalin bez znieczulenia

- Po co to Łużkowowi? Dlaczego próbuje podzielić naród? - pytał Jewgienij Rewienko prowadzący cotygodniowy program publicystyczny "Wiesti Niedieli" (Wieści Tygodnia). - Przecież cały świat, wszyscy zaproszeni goście zapamiętają tylko Stalina.Występujący w zaskakującym materiale historycy i

Rosyjska rakieta rozbiła się tuż po starcie [WIDEO]

Rosyjska rakieta rozbiła się tuż po starcie [WIDEO]

Telewizja Rossija 24 pokazała migawki, jak rakieta Proton-M zbacza z kursu, rozpada się w powietrzu i roztrzaskuje niedaleko płyty wyrzutni rakietowej, zamieniając się w kulę ognia.

Rosyjska TV o Hitlerze i Stalinie

Rosyjska TV o Hitlerze i Stalinie

;. Rosjanie, jak dowodzą wyniki świeżego sondażu przeprowadzonego przez Wszechrosyjski Ośrodek Badania Opinii Publicznej WCIOM, bardziej ufają temu, co mówi Rossija. 57 proc. badanych nie widzi niczego złego w fakcie podpisania przez Stalina porozumienia z Hitlerem, ponieważ - zdaniem tych respondentów

Rosjanie chcą wprowadzić własne karty płatnicze. To reakcja na sankcje Zachodu

Rosjanie chcą wprowadzić własne karty płatnicze. To reakcja na sankcje Zachodu

Siłuanow udzielił wywiadu telewizji Rossija 24. Na jej antenie powiedział: - Ograniczenia transakcji przez Visę i Mastercard w jednym banku skłoniły nas do poważnych przemyśleń na temat tego, jak moglibyśmy zabezpieczyć się przed takimi wypadkami. Chodzi o Bank Rossija, na który nałożono

Rosjanie zwalniają Obamę. "Jego wizyta w Polsce nieważna, bo grozi mu impeachment"

Rosjanie zwalniają Obamę. "Jego wizyta w Polsce nieważna, bo grozi mu impeachment"

Państwowa telewizja Rossija 24 pokazuje, jak przywódca USA lekkim krokiem zbiega w stolicy Polski z trapu swojego samolotu, zaś lektorzy jednocześnie zapewniają, że nasz gość jest strapiony, bo znalazł się w "centrum głośnego skandalu". A to przez to, że troszcząc się o "los Ukrainy

Kryzys gazowy to robota "Maćka"

Kryzys gazowy to robota "Maćka"

O tym, że konflikt gazowy to intryga Waszyngtonu, oficjalne media rosyjskie tak samo, jak w przypadku sierpniowej wojny gruzińskiej, zapewniają od rana do wieczora. Ale dopiero czujny Leontiew, wskazał architekta spisku. Według niego to niby "skromny" wicedyrektor wydziału Azji i Europy w

Rosyjski rządowy bank odczuł skutki sankcji

Rosyjski rządowy bank odczuł skutki sankcji

banki, nie odpowiadają nam. A wiele banków w ogóle odmówiło refinansowania, prawdopodobnie w reakcji na wprowadzone sankcje" - powiedział Dmitrijew w telewizji "Rossija 24". Bank VEB to główny rządowy bank Rosji, odpowiednik polskiego Banku Gospodarstwa Krajowego. O szczególnym znaczeniu

Rosja.Manewry z rakietami Iskander w obwodzie kaliningradzkim

telewizja państwowa Rossija podkreśliła, że choć odbywały się one pod bokiem krajów NATO, to jednak wywiady państw Sojuszu Północnoatlantyckiego nie zauważyły tych manewrów, w tym także przerzucenia do obwodu kaliningradzkiego rakiet Iskander. Zdaniem TV Rossija dymisje w resortach obrony krajów NATO są

Coca-Cola ucieka z czterech telewizji w Rosji

Coca-Cola ucieka z czterech telewizji w Rosji

dwa kanały - Ren TV i Piatyj - są skupione w holdingu NMG (Nacionalnaja Media Gruppa) należącym do banku Rossija, który w marcu tego roku został objęty sankcjami USA, podobnie jak jego największy akcjonariusz Jurij Kowalczuk, bliski przyjaciel Putina i członek spółdzielni Oziero. Z kolei Domasznij

W rosyjskiej telewizji o rosyjskich żołnierzach poległych na Ukrainie: "Mają w genach pomaganie bratnim narodom"

telewizje podały, że Trawkin wziął urlop w swojej jednostce i w tajemnicy przed rodziną, w tym poślubioną w lipcu żoną, pojechał na Ukrainę. Trawkina pochowano z honorami wojskowymi - orkiestra wojskowa odegrała hymn Rosji, a kompania żołnierzy 98. dywizji oddała salwę honorową. Kanał 1 i NTV zaprezentowały

Kissinger: Obama wybiera się do Rosji

- Myślę, że dla prezydenta Obamy to ważne, by przyjechać do Rosji. Sądzę, że nastąpi to w ciągu najbliższych miesięcy - powiedział Kissinger w wywiadzie dla państwowej telewizji Rossija.

Hammond potwierdza przedłużenie rozmów nuklearnych z Iranem

dolarów miesięcznie. Hammond dodał, że pierwsze spotkanie stron zostało zaplanowane na grudzień, ale miejsca i szczebla rozmów jeszcze nie ustalono. O "istotnym postępie" mówił także rosyjski minister spraw zagranicznych Siergiej Ławrow. W komentarzu dla telewizji Rossija 24 wyraził oczekiwanie

Gaz może popłynąć na Ukrainę w przyszłym tygodniu

Szef Gazpromu podkreślił jednocześnie, że Ukraina musi uregulować część długu za gaz i zapłacić z góry za listopad. - Wszystko zależy od tego, kiedy Ukraina zapłaci - powiedział Miller w telewizji państwowej Rossija 24. Odpowiedział w ten sposób na pytanie, kiedy Gazprom wznowi dostawy surowca

Wojewoda mazowiecki wszczął procedurę wydalenia z Polski rosyjskiego dziennikarza

O tym, że korespondent agencji informacyjnej Rossija Nowosti stracił akredytację Ministerstwa Spraw Zagranicznych, pisaliśmy w ubiegłym tygodniu. Z naszych informacji wynika, że w Polsce Leonid Swiridow zajmował się nie tylko dziennikarstwem. Miał lobbować na rzecz niektórych rosyjskich firm czy

Rosyjskie media znów ostro o Polsce. "Chce wrócić do tego, co było 400 lat temu, kiedy Ukraina była polską kolonią"

. Z kolei Rossija, inna państwowa telewizja, w swoim programie informacyjnym "Wiesti" przekazała, że na zwołanym w trybie pilnym posiedzeniu RBN rozmawiano o tym, jak można doprowadzić do zmiany reżimu w Kijowie. "I dziewięć lat temu, i dzisiaj Majdan podburza Polska. Z tą tylko różnicą

Rosyjski dziennikarz zginął na Ukrainie. MSZ Rosji: Zabiło go ukraińskie wojsko

ubolewanie z powodu śmierci dziennikarza. "W sposób straszny przypomina nam to ponownie, że niewystarczające są działania na rzecz ochrony dziennikarzy, którzy ryzykują życiem, nadając wiadomości ze stref konfliktu na Ukrainie" - oświadczyła Mijatović. - Dziennikarze rosyjskiej telewizji Rossija 24

Wybuch w składzie amunicji wstrzymał Kolej Transsyberyjską

mieszkańców ewakuowano, nie ma doniesień o ofiarach - powiedział informator agencji. - Od pewnego czasu nie słychać już eksplozji, a ogień udało się opanować - powiedział rzecznik ministerstwa obrony telewizji Rossija 24. "Z powodu wybuchów w składzie amunicji Ministerstwa Obrony w Kraju Zabajkalskim

Putin do Obamy: to nie Rosja

separatystów. Telewizja Rossija-24 twierdzi, że lotniska bronili "zagraniczni najemnicy", którzy mieli "mówić obcymi językami". O to, kto inspiruje działania "zielonych ludzików", spierali się w nocy z poniedziałku na wtorek Barack Obama i Władimir Putin. Prezydent USA powiedział

Łotwa zakazała wjazdu gwiazdom rosyjskiej piosenki. Za poparcie agresji na Ukrainę

show z aresztowaniem i wysyłaniem policji nie będzie" - stwierdził szef łotewskiej dyplomacji. To wyraźna zmiana stanowiska władz w Rydze, bo jeszcze w kwietniu Rinkevics w wywiadzie dla telewizji LNT mówił, że nie będzie ograniczeń wjazdu dla osób, które popierają neoimperialną politykę Kremla

Świat ogląda "Katyń"

film "Do Paryża!" - 5,13 mln osób). Natomiast w Rossija K było odwrotnie - był to najliczniej oglądany w tym pasmie film w ciągu ostatniego miesiąca. Od poniedziałku do Telewizji Polskiej zwracają się stacje telewizyjne z całego świata (m.in. litewska, portugalska, ukraińska, macedońska, a

Chińskie i rosyjskie media krytykują USA w związku z zamieszkami w Ferguson

ukazały się w agencji Xinhua News, gdzie obok rasizmu Amerykanom wytknięto używanie dronów poza granicami państwa i podsłuchiwanie obywateli przez NSA. W tym samym tonie wypowiadają się Rosjanie, których USA krytykują m.in. za aneksję Krymu i wpieranie separatystów. Np. w państwowej telewizji Rossija

Rosjanie urządzili na Krymie wielki antyukraińskie show: marsz pochodni w kształcie swastyki, hymn ZSRR

Widowisko poprzedzające pokaz motocyklistów w Sewastopolu swoim rozmachem mogło się równać z otwarciem igrzysk olimpijskich w Soczi. Ceremonię oglądało 100 tys. osób w Sewastopolu i kolejnych kilka milionów na żywo w rosyjskiej telewizji Rossija 2. Co zobaczyli Rosjanie? Na początku występu na

David Duchovny wystąpił w ultrapatriotycznej rosyjskiej reklamie

go telewizja Rossija 24, tuba propagandowa Kremla. Skrytykowała ona Duchovnego za granie w reklamie - stwierdziła, że bycie Ukraińcem najwidoczniej nie powstrzymuje przed wystąpieniem w wysokobudżetowej reklamie i mówieniu o poczuciu dumy z rosyjskiej ojczyzny. Aktorowi dostało się także od

Taras Szewczenko wielkim rosyjskim poetą był, czyli dzień z rosyjską telewizją

Wszystkie największe rosyjskie stacje telewizyjne prowadzą nadawanie przez internet. Oglądałem trzy kanały: Pierwyj (dawniej ORT), NTV oraz Rossija 24, które nie krygując się pokazują oficjalny punkt widzenia Kremla na to, co się dzieje. Pominąłem natomiast rosyjskie stacje skierowane do widzów za

Kerry: są postępy w rozmowach z Iranem, ale negocjacje trudne

zagranicznych Siergiej Ławrow. W komentarzu dla telewizji Rossija 24 wyraził oczekiwanie, że w ciągu trzech lub czterech miesięcy strony porozumieją się co do "podstawowych zasad" końcowego dokumentu. Nie sprecyzowano, na czym miałby polegać "znaczący postęp". W podobnym tonie wypowiedział

Interesy rosyjskich artystów. Dlaczego tak gorliwie popierają interwencję Putina?

Bortko. W tym roku jego thriller pt. "Dusza szpiega" ma wyemitować państwowy kanał Rossija 1. To ogólnokrajowa telewizja wchodząca do holdingu WGTRK obok takich kanałów jak Rossija 24 czy Kultura. W tegorocznym budżecie dla WGTRK zarezerwowano 17,5 mld rosyjskich rubli, czyli ok. 1,5 mld zł

Wychowanie maluchów w bojowym duchu. Rosyjskie gąsiory i komandosów czeka jeszcze sporo roboty

dziarskiego "Pożegnania Słowianki" (nasze "Rozszumiały się wierzby") - pomaszerują w świetlaną koszarową przyszłość. A Rossija-2 będzie pokazywać chłopcom, a może bardziej dziewczętom, tych, którzy w armii stali się prawdziwymi mężczyznami. Telewizja ulokuje grupę twardzieli zawodowych

Rosjanom chleb na myśli. Europa - rolniczy dodatek do imperium. Ostrygi i krewetki z białoruskich mórz. Taka śliczna swastyka

kryzysu wprowadzonym przez Kreml embargiem na jej żywność, rozpacz. Moskwa, jak zapewniają prezenterzy, pokazała Unii, gdzie jej miejsce. Bo, jak usłyszeli widzowie państwowego kanału Rossija 1, Europa to "rolniczy dodatek" - oczywiście do potężnego imperium rosyjskiego i bez pomocy konsumentów

Betonują plażę, zasypują bagna. Jak Soczi szykuje się do olimpiady

siadania na postój w górach". Dla Natalii Kalinowskiej rozjechany przez olimpiadę kołchoz Rossija był małą ojczyzną. Powstawał pod okiem jej dziada, weterana spod Stalingradu Afanasija Smowża. Nie bacząc na jego francuskie pochodzenie, partia komunistyczna w 1945 r. powierzyła mu zadanie nadzorowania

Putinowska młodzieżówka wspiera Polaków. Akcja "Bez słów"

. Rosyjski państwowy kanał telewizyjny "Rossija-1" w wieczornym programie analitycznym "Wiesti niedieli" (wiadomości tygodnia) poświęcił katastrofie półgodzinnny reportaż. Telewizja przypomniała sylwetkę prezydenta Lecha Kaczyńskiego, starania rosyjskich władz dotyczące wyjaśnienia

Wajda o rosyjskim odznaczeniu: budowanie mostów między Polską i Rosją

jednak, że prezydent Rosji nagrodził go przede wszystkim za zrealizowanie filmu o Katyniu.Wajda nie odebrał swojego odznaczenia osobiście w Rosji; uroczystość przełożono na grudzień, na czas wizyty prezydenta Miedwiediewa w Warszawie.Rosyjska telewizja państwowa Rossija pokazała "Katyń"

Szef Gazpromu: Ukraina przestanie być krajem tranzytowym

Szef rosyjskiego koncernu powiedział to w wywiadzie dla telewizji państwowej Rossija. Miller zarazem zadeklarował, że Gazprom nadal będzie dostarczać Ukrainie surowiec na jej potrzeby wewnętrzne. Dodał, że zablokowanie przez Komisję Europejską budowy gazociągu South Stream przyniesie korzyści

Szef Gazpromu: Ukraina przestanie być krajem tranzytowym

Szef rosyjskiego koncernu powiedział to w wywiadzie dla telewizji państwowej Rossija. Miller zarazem zadeklarował, że Gazprom nadal będzie dostarczać Ukrainie surowiec na jej potrzeby wewnętrzne. Miller oznajmił również, że zablokowanie przez Komisję Europejską budowy gazociągu South Stream

Gazprom straszy importerów gazu: Płaćcie rublami

bliskiego otoczenia prezydenta Rosji Władimira Putina. Efekt był piorunujący. Nazajutrz po ogłoszeniu sankcji kilkaset tysięcy Rosjan nie mogło skorzystać z kart kredytowych czterech banków kontrolowanych przez biznesmenów umieszczonych na czarnej liście przez USA. Umieszczony na tej liście bank Rossija

Rosyjska gra czarnymi skrzynkami

, bo sami separatyści dali nam dowody wskazujące na ich winę. Kilka dni przed tragedią chwalili się, że mają zestaw Buk, donosiły też o tym telewizja Rossija 24 czy agencja prasowa ITAR-TASS. Igor Striełkow, samozwańczy szef MON samozwańczej Donieckiej Republiki Ludowej, tuż po zniknięciu z radarów

Prezydent Syrii: "Wojny na słowa nie wygramy, chodzi o prawdziwe zwycięstwo"

- Zachodnie media publikują masę fałszywych informacji na temat sytuacji w Syrii. Od samego początku dziennikarze wymyślali sobie historie. Nie uda nam się wygrać wojny informacyjnej, ale ważniejsze jest, żeby wygrać w prawdziwym życiu - mówił al-Assad w wywiadzie dla rosyjskiej telewizji Rossija

Rosyjska telewizja o Kijowie: koalicja Szwecja-Polska-Litwa szczuje chuliganów na milicję

przecież "układ fatalno-kolonialny", co wyjaśnił telewidzom Dmitrij Kisielew prowadzący coniedzielny wieczorny program publicystyczny na państwowym kanale Rossija 1. Bo w Europie kryzys głęboki i tam rozpaczliwie potrzebują ukraińskiego rynku zbytu.W następnym akapicie swej opowieści dyżurny

Prezydent Rosji wierzy w to, w co chce wierzyć

wydaje się, że prezydent Rosji jakby sam wierzył w to, co mówią propagandyści z kremlowskich telewizji. I dodatkowo wierzył w to, że punkt widzenia publicystów z kanału Rossija 1 gotowi są przyjąć także jego goście - wybitni zachodni eksperci i politycy. Spora część z nich pewnie i byłaby skłonna zgodzić

Propaganda w rosyjskiej dobranocce: piesek idzie na wojnę. W internecie z wojny wraca - w drewnianej trumnie [ZOBACZ]

Wieczorynkę o piesku Filii pokazała telewizja Rossija 1. To ogólnokrajowa stacja, która należy do państwowego holdingu medialnego WGTRK. Dociera do 117 milionów odbiorców i jest jedną z najchętniej oglądanych w całej Rosji. - I jedną z tych, które nie krygując się, pokazują oficjalny punkt widzenia

"Zamach na Putina", "Ile odszkodowań zapłacą Ukraińcy" i zmiany w Wikipedii. Ofensywa propagandowa Moskwy

nie przypomina. Rossija 24 liczy odszkodowania, które Ukraina zapłaci Rządowa telewizja Rossija 24, podając jako rzecz oczywistą, że samolot malezyjski zestrzelili Ukraińcy, idzie dalej. Odpytywany przez dziennikarza ekspert wyliczał dzisiaj rano, ile to setek milionów dolarów odszkodowań Kijów będzie

Gazowy atak Gazpromu na Moskwę. Po mieście rozszedł się smród zgniłych jaj

Ukryć smrodu w stolicy też się nie dało. We wtorek sam mer Siergiej Sobianin postawił na uszy służby i kazał ustalić, skąd swąd. Wtedy i media się ośmieliły zauważyć, że coś nie tak. Zrobiły to po mistrzowsku. Państwowa telewizja Rossija 1, która ani w niedzielę, ani w poniedziałek ni słowem o

Borys Bierezowski nie żyje

). - Zadzwonił ktoś zaniepokojony stanem zdrowia mężczyzny, który przebywał w domu w Ascot. Wysłaliśmy tam kilku ratowników i karetkę. Na miejscu potwierdzono zgon 67-letniego mężczyzny - powiedziała rzeczniczka pogotowia. Aleksandr Dobrowicki, adwokat Bierezowskiego, w wywiadzie dla telewizji Rossija 24

Żyrinowski: Rosja zmiecie Polskę i kraje bałtyckie z powierzchni ziemi

programie państwowej telewizji informacyjnej Rossija 24 wyraził także przekonanie, że prezydent Rosji... podjął już decyzję o rozpoczęciu III wojny światowej. Przywódcy karzełkowatych państw powinni się opamiętać - Wszystkie problemy wojny i pokoju, a dzisiaj są one związane z Ukrainą, będzie rozstrzygać

Rosyjska prasa demaskuje Ukraińców: Są jak Al-Kaida na usługach USA

, kiedy pod koniec jesieni ludzie wyszli na zimny już wtedy Majdan, telewizja Rossija 24 - odbierana i oglądana także na Ukrainie - w prognozach pogody zaczęła stale mówić o kiepskiej aurze w stolicy Ukrainy, ostrzegając, że długotrwałe przebywanie na chłodzie grozi bardzo poważnymi chorobami, i

Polska gospodarczą i polityczną potęgą. Tak nasz kraj pokazała kremlowska telewizja. Dlaczego?

zapowiada, że stoczy w Rosji, gdzie bardzo mu się podoba, kolejne walki. W Rzeczypospolitej tanio i smacznie A telewizja, i to Rossija-1, kanał państwowy, główny oręż propagandy kremlowskiej, ni stąd, ni zowąd pokazała nam wczoraj Polskę marzeń. W swych nieustających wysiłkach przekonywania Rosjan, że

Rosyjscy dyplomaci udawali biednych i naciągali budżet USA

. Fundowali sobie też wycieczki i wynajmowali śmigłowce, żeby polatać nad Nowym Jorkiem.MSZ Rosji nie neguje rewelacji ogłoszonych przez Amerykanów, ale oskarża ich o niecną grę. Minister spraw zagranicznych Rosji Siergiej Ławrow w sobotnim wywiadzie dla telewizji Rossija 24 pytał: - Dlaczego władze USA

SLD wycisza wyjazd posła Kępińskiego na Krym

, robieniu zdjęć. Obecność Kępińskiego i innych polityków z krajów zachodnich zaproszonych na Krym przez nieznaną organizację natychmiast wykorzystały rosyjskie media. Telewizja Rossija 24 podkreśla w swych serwisach, że "o legalności krymskiego referendum świadczy również obecność obserwatorów

Rebelianci zacierają ślady

, iż 16 lipca ukraiński samolot wojskowy Su-25 wykonujący lot nad terytorium Ukrainy został zestrzelony przez samolot rosyjskich sił powietrznych. Moskwa tradycyjnie odrzuca wszelkie oskarżenia. Jednocześnie jej minister spraw zagranicznych Siergiej Ławrow na antenie telewizji Rossija 24 oświadczył, że

Rebelianci zacierają ślady. Sfilmowano, jak wywożą wyrzutnię Buk

telewizji Rossija 24 oświadczył, że Rosja w wypadku ostrzału jej terytorium ze strony Ukrainy może odpowiedzieć punktowymi uderzeniami w ukraińskie stanowiska bojowe.

Stalin trzecią najbardziej popularną postacią historyczną w Rosji

Średniowieczny książę Aleksander Newski został w Rosji uznany za najpopularniejszą postać historyczną w konkursie zorganizowanym przez telewizję Rossija. Drugie miejsce zajął carski premier z początku XX w. Piotr Stołypin, a trzecie Józef Stalin. Konkurs trwał przez ponad pół roku i wzięła w nim

Prorosyjscy separatyści realizują "scenariusz krymski" na wschodzie Ukrainy

;, gdyby Ukraińcy próbowali ich powstrzymać. Telewizja Rossija-1 pokazała z Ługańska ludzi uzbrojonych w kałasznikowy, którzy przedstawiają się jako "żołnierze Armii Południowego Wschodu". Mówią, że jest ich 20 tys., ale jeśli trzeba, to będzie ich 70 tys. Wzywali ludzi, by stawali pod

Rosja wciąż nie chce amerykańskiej tarczy antyrakietowej w Polsce i Czechach

Siergiej Iwanow, wicepremier Rosji i jeden z poważniejszych kandydatów na nowego prezydenta oskarżył USA, że, budując elementy tarczy antyrakietowej w Polsce i Czechach, wznoszą "nowy mur berliński". We wczorajszym wywiadzie dla państwowej telewizji Rossija ocenił, że tarcza "stanowi

Ławrow o aferze podsłuchowej: "Sugestie, że za tym stoimy, to zwalanie winy"

- Na kogoś trzeba zwalić. Powstała niezręczność obowiązkowo musi być na kogoś zwalona dla odwrócenia uwagi - tak szef rosyjskiego MSZ Siergiej Ławrow skomentował w wywiadzie dla rosyjskiej telewizji państwowej "Rossija" sugestie, że za nielegalnie nagranymi rozmowami stoją służby

Rosja o Ukrainie: Walki nieprzypadkowo zaczęły się po powrocie liderów Majdanu z Berlina

telewizja Rossija 24 pokazywała zamaskowanych cywilów strzelających z pistoletów i karabinów do nieokreślonych celów. Opozycjonistów nazywała "ekstremistami", a szturm na Majdan - "operacją antyterrorystyczną". W środę "Komsomolska Prawda" pisze, że "absolutnie dzikie

Ukraińscy separatyści odrzucają rozejm i wzywają Rosję na pomoc

gospodarz Kremla w wywiadzie dla telewizji Rossija 24. Być może Putin zmienił front po tym, kiedy inicjatywę Poroszenki pochwaliła Angela Merkel, kanclerz Niemiec. Zaapelowała do wszystkich stron konfliktu, adresując swoje słowa także do Rosjan, o przestrzeganie rozejmu i oświadczyła, że wszyscy politycy

Rosja."Czarny wtorek" w Moskwie: dolar po 80, euro - po 100 rubli

ekonomicznych. "Osłabienie kursu to sygnał dla rosyjskiej gospodarki, by zaadaptowała się do nowych warunków. Musimy nauczyć się żyć w strefie rublowej, w większym stopniu opierając się na własnych źródłach finansowania" - oświadczyła w wypowiedzi dla państwowej telewizji informacyjnej Rossija 24

Armia Rosji wraca na granicę

korespondentów państwowej telewizji Rossija, którzy zginęli we wtorek w pobliżu Ługańska od pocisku moździerzowego wystrzelonego przez żołnierzy ukraińskich. Ofiarą zamieszek pod ambasadą Rosji w Kijowie padł p.o. ministra spraw zagranicznych Ukrainy Andrij Deszczyca. On był na miejscu w nocy z soboty na

Święte oburzenie

Niezależna telewizja Dożd przed 70. rocznicą zakończenia blokady Leningradu, w czasie której z głodu (przede wszystkim) zmarło około 2 mln mieszkańców, zapytała widzów, czy nie należało poddać miasta Niemcom, by uniknąć tej koszmarnej tragedii. Dmitrij Kisielow, frontman propagandy kremlowskiej

Jesteśmy trollami Putina. O Polakach, którzy w internecie bronią Rosji

oglądać telewizję do 30 minut, nie więcej. Jan, historyk, konserwatywny publicysta, napisał książkę o Romanie Dmowskim: - Ja od razu włączam telewizję Rossija 24. Jacek, właściciel niewielkiej firmy w woj. zachodniopomorskim, w samochodzie zawiesił pomarańczowo-czarną wstęgę z Orderu św. Jerzego, który za

Niemiecki komisarz poparł Rosję w gazowym sporze z Ukrainą?

, to spotkamy się z Gazpromem w sądzie - stwierdził Jaceniuk. Tymczasem Rosja nie kryje, że propozycja omawiana w Berlinie na spotkaniu z Oettingerem to sposób na ocalenie Gazpromu przed trybunałem arbitrażowym. We wtorek w telewizji Rossija-24 rosyjski minister energetyki Aleksandr Nowak stwierdził

Kreml szykuje krucjatę

Nowosti. Zadaniem nowej firmy dysponującej imponującym budżetem jest budowanie ''właściwego'' wizerunku kraju za granicą. A jej szefem został frontman kremlowskiej propagandy Dmitrij Kisielow, komentator państwowej telewizji Rossija 1, według którego ''serca homoseksualistów należy palić albo zakopywać

Z Forum w Petersburgu wycofali się także szefowie E.ON i Boeinga

my takich form dialogu jak nacisk na biznes, otwarty szantaż i groźby nie stosujemy - zapewniał Bieljakow w telewizji Rossija 24. Te antyamerykańskie oskarżenia ucichły jednak, kiedy z Forum w Petersburgu zaczęli się wycofywać szefowie europejskich koncernów. Władze kanadyjskiego stanu Alberta

Ropa naftowa odchodzi z rosyjskiej TV

Bliskie Kremlowi koncerny Surgutnieftiegaz z branży naftowej i Siewierstal z branży stalowej postanowiły odstąpić kontrolę nad stacją telewizyjną Ren TV bankowi Rossija z Sankt Petersburga. Ren TV przez wiele lat uchodziła za ostatnią niezależną od władzy stację telewizyjną w Rosji. Ale w

Rosja o raporcie Millera

, że Polacy, zauważając błędy strony rosyjskiej, prawie cały ciężar winy za katastrofę wzięli na siebie. Telewizja REN-TW o raporcie polskiej komisji opowiedziała na samym wstępie wieczornego wydania informacji. Pokazała krótki reportaż z Warszawy, w tym rozmowy z rodzinami ofiar katastrofy. Potem

Milion rubli za jazdę po pijanemu

nietrzeźwych za kierownicą ma się zająć Duma.W sobotę wicepremier Igor Szuwałow w wywiadzie dla telewizji Rossija zapowiedział, że mieszkańcowi Moskwy czy Sankt Petersburga przyłapanemu na prowadzeniu po pijanemu przyjdzie zgodnie z nowym prawem płacić milion rubli mandatu (dziś to 5 tys. rubli), bo kara za

Kijów postawił się Rosji

) katolikom i heretykom. Materiał w telewizji Rossija to jasny przekaz skierowany przede wszystkim do Ukraińców i Rosjan ze wschodnich regionów kraju, którzy masowo oglądają programy rosyjskiej telewizji i są politycznym zapleczem Janukowycza. I kolejna odsłona wojny propagandowej, jaką na początku sierpnia

Herold Kremla

, część interesującej się polityką publiczności moskiewskiej zdrętwiała ze zgrozy, część zatrzęsła się od śmiechu.Żeby zrozumieć tę reakcję, trzeba co niedziela o godz. 20 czasu moskiewskiego przestawić telewizor na państwowy kanał Rossija 1, by obejrzeć poświęcony podsumowaniu wydarzeń tygodnia program

W Rosji 200. rocznica wielkiego zwycięstwa nad Napoleonem pod Borodino

;bitwy" nie transmitowały na żywo ważne ogólnorosyjskie telewizje. Transmisja była tylko jedna i to marnie przygotowana na kanale Rossija 24. W ogóle w Rosji 200. rocznica być może największego zwycięstwa w historii kraju, po którym armia rosyjska doszła do Paryża, nie jest wielkim świętem.W Rosji

Władze Krakowa "będą się smażyć na samym dnie piekła", bo na pomnik ofiar "polskich obozów śmierci" się nie godzą

przyszedł mu do głowy, a kiedy wcisnąć się nie udaje, on sam i posłuszne mu media podnoszą jazgot, straszą karą piekielną. Robią tak, bo to właśnie o ten jazgot chodzi. Jest okazja, by, jak to zrobiła wczoraj telewizja Rossija 24, wmówić narodowi, że Polacy umieścili jeńców bolszewickich w obozach

Dwulicowość Putina. Oskarża Ukrainę o nacjonalizm, ale wspiera ultrasów z Francji

ludzkość raz za razem wpada w tę samą pułapkę. Gordyjski węzeł, zawiązany ciasno przez spierające się strony, rosyjski minister przeciął nie jak Aleksander Macedoński - ciosem miecza, lecz serią z karabinu maszynowego. Wczoraj w państwowej telewizji Rossija-1 wygłosił: - "Na lekcjach wstępnego

Cztery godziny nienawiści

. Wychowanie patriotyczne: ''Propaganda w rosyjskiej dobranocce: piesek idzie na wojnę''Jeden aktor, dwie opowieści - rosyjska telewizja pokazuje ofiarę ukraińskich bandytów Wieczorem na NTW o godz. 19 główny program informacyjny "Siegodnia" ("Dzisiaj") codziennie powtarza: "Banderowcy

Rosjanie o wygranej Merkel: Poważnych zmian w relacjach Berlina z Moskwą nie będzie

W niedzielę wieczorem widzowie głównego informacyjnego programu Pierwszego Kanału telewizji ponad 30 min czekali na pierwsze wiadomości z Berlina ("Wiesti" rozpoczynały się godzinę po zamknięciu lokali wyborczych i ogłoszeniu pierwszych rezultatów). Dowiedzieli się, że wybory były nudne i

OMON rozpędza demonstrację przeciwko burmistrzowi Moskwy

Ismaiłowem.W niedzielę do akcji przeciwko Łużkowowi włączyła się TV Rossija. To bodaj pierwszy w tej dekadzie przypadek, by państwowa telewizja w ten sposób traktowała tak potężnego polityka, jak burmistrz Moskwy. 

NATO: Armia Rosji wraca na granicę z Ukrainą

przerwania operacji zbrojnej przeciw separatystom w Donbasie. Według niego Moskwa pręży muskuły i straszy sąsiadów, odpowiadając też na niedzielny atak tłumu na ambasadę Federacji Rosyjskiej w Kijowie oraz na śmierć dwóch korespondentów państwowej telewizji Rossija, którzy zginęli we wtorek w pobliżu

Odpadliśmy, bo przeciwnicy byli za słabi - mówi szef rosyjskiego związku futbolowego

Sbornej.Internauci rosyjscy, wściekli po porażce w Warszawie, pastwią się nad swoją drużyną i działaczami. Piszą, że "piłkarzom i biurokratom od sportu potrzebny jest nie Advocaat, lecz prokurator".Boże, czegośmy dożyli! Rosja i Polska wylatują! Tak krzyczał sprawozdawca telewizji Rossija po zakończeniu

Rosja odgraża się: Odpowiemy na obraźliwe słowa szefa ukraińskiego MSZ o Putinie. Potrzebujemy czasu

Ukrainy. Według państwowej telewizji Rossija na ogrodzeniu placówki wywieszono też flagę UPA. Zgromadzeni przewrócili siedem samochodów z dyplomatycznymi tablicami rejestracyjnymi, które były zaparkowane przed placówką. W niektórych rozbili szyby i odkręcili koła. Demonstranci wykrzykiwali antyrosyjskie

Czerwonokrzyżacki rajd na Ukrainę. Morze wina dla Putina. Na Kremlu piją na potęgę [DZIŚ W ROSJI]

, kiedy okazało się, że piękny marszałek ZSRR ma romans z jeszcze piękniejszą aktorką Walentiną Sierową. - Zazdrościć będziemy - uspokoił ich intryganckie zapały wódz. A co będziemy zrobić z Władimirem Żyrinowskim, który wczoraj w sterowanej ręcznie z Kremla telewizji Rossija 24 nagadał głupot o tym, że

Rosja: Na Kamczatce wybuchły dwa wulkany. Chmury popiołów

przemieszczają się na wschód w kierunku Pacyfiku - poinformował w telewizji Rossija 24 geolog Siergiej Seniukow. Po zboczach Szywiełucza płyną strumienie lawy. Na razie ani władze lotnicze Stanów Zjednoczonych, ani Japonii nie musiały ingerować w ruch lotniczy.Popiół wulkaniczny przykrył leżące w pobliżu

Donieck udaje normalność. Ale mieszkańcy wywożą dzieci i czekają, aż coś się wydarzy [REPORTAŻ]

problemu z językiem. Ja od wielu lat jeżdżę do Kijowa i ludzie tutaj zawsze byli dla mnie życzliwi. Skąd więc te wszystkie antagonizmy i krwawe walki? - Niestety, to zombi-pudełko miesza ludziom w głowach! - Wadym całą winę zrzuca na telewizor. Zombi-pudełko szczuje - Straszą nas w telewizji, że Ukraińcy z

Tydzień z Eurowizją: Conchita jak koń Kaliguli [PAWŁOWSKI]

" - ogłasza Władimir Żyrinowski w państwowej telewizji Rossija 1. I dodaje, że Armia Czerwona powinna była zostać w Austrii po wojnie. Oleg Niłow, poseł Sprawiedliwej Rosji, daje odpór zachodniej zgniliźnie, śpiewając z trybuny w Dumie ludową pieśń kozacką "Czornyj woron". "Jak to

Ukraińcy obronili lotnisko w Kramatorsku. "Akcja antyterrorystyczna" jednak się zaczęła

używane przez armię Rosji. Gdyby Rosjanie drogą powietrzną przerzucili tu swoje oddziały, mogłyby one przemieszczać się stąd szlakami kolejowymi czy szosami w kierunku Charkowa, Doniecka czy Zaporoża. Telewizja Rossija-24 twierdzi, że w starciu o lotnisko po stronie ukraińskiej brali udział "

Z Moskwą czy z Brukselą? Kijów pyta, ile dostanie

jednej strony władze Rosji odebrały właśnie licencję firmie ubezpieczeniowej Rossija, którą kontroluje najbogatszy Ukrainiec Wiktor Pinczuk. Z drugiej zaś - fory dostał ukraiński oligarcha Dmytro Firtasz, któremu Gazprom sprzedał gaz o 30 proc. taniej, niż płaci ukraiński państwowy koncern Naftohaz

Separatyści ze specnazu odcinają Donbas od Kijowa

młodszych. Mamy więc być może do czynienia z tymi samymi co na Krymie - jak się ich nazywa w Moskwie - "uprzejmymi zielonymi ludzikami", czyli występującymi incognito żołnierzami rosyjskiego specnazu. Państwowa telewizja Rossija-24 potknęła się, przekazując kilkakrotnie wczoraj przed południem

Coraz więcej Rosjan walczy w Donbasie

telewizję Rossija. To właśnie w niej powiedział, że rosyjscy żołnierze biorą urlopy i jadą na Ukrainę wspierać separatystów. Zacharczenko podkreślił, że bez takiego wsparcia trudno byłoby stawić opór armii Ukrainy. Samozwańczy premier mówił m.in.: "Nigdy nie ukrywaliśmy, że wśród nas jest wielu Rosjan

Rossija

Rossija – linie lotnicze Rossija 1 – rosyjska telewizja Rossija – rosyjski krążownik pancerny

Rossija 1

nazwę z "Rosja" na "Rosja 1" (Rossija 1). Nazwy Kanału od 13 maja 1991 do 31 października 1997 oraz od 8 września 1998 do 31 sierpnia 2002 – Telewizja Rosyjska (RTR) od 1 listopada 1997 do 7 września 1998 – Telewizja Rosyjska 1 (RTR1) od 1 września 2002 do 31 grudnia 2009 – Rossija

Rossija 24

roku pod nazwą Rossija 24. Po utworzeniu kanału, większość ekspertów twierdziła, że telewizja ta to projekt polityczny i będzie miał wpływ na opinię publiczną przed wyborami parlamentarnymi i prezydenckimi w 2007 i 2008, ale ostatecznie krytycy zwracają uwagę na wysoki warsztat dziennikarski w Rossija 24

MTV Rossija

MTV Rossija (ros. MTV ??????) – rosyjska telewizja angielskiej wersji MTV. Premiera odbyła się 26 września 1998 roku. Programy News Błok, News Błok Weekly Eurovision sezonowe World Chart Russkaja diesiatka City File Live s Biłanom (sezonowe) Stars. Here and Now Hoży doktorzy MTV Live Naked

Wszechrosyjska Państwowa Kompania Telewizyjna i Radiowa

Rossii – Kultura (????? ?????? – ????????) – kultura Wiesti FM (????? ??) – wiadomości Telewizja Rossija 1 (?????? 1) Rossija 2 (?????? 2) – sport Rossija 24 (?????? 24) – informacje Rossija K (?????? ?) – kultura Karusel (????????) – dla dzieci RTR

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.