obsługa klienta

Edyta Bryła

Piekło PKP. Katastrofalna jakość obsługi klienta to na kolei codzienność

Piekło PKP. Katastrofalna jakość obsługi klienta to na kolei codzienność

Gdy pasażerowie PKP Intercity mdleli w sobotę w prawie 40-stopniowym upale, ratowała ich straż pożarna. To dlatego, że na kolei brakuje zarządzania kryzysowego. "Zaczyna się szukać rozwiązania, jak już wydarzy się katastrofa"

Polak źle obsłużony. Jak wygląda u nas obsługa klienta?

Nadal panuje u nas przeświadczenie, że praca w usługach, w sklepie jest zajęciem gorszej kategorii. Sprzedawcy wstydzą się, że sprzedają, a serwisanci, że naprawiają.

Uśmiech za 5 mln zł. Algorytm ocenia, czy pracownik PKO BP wystarczająco się cieszy

Bank PKO BP wdrożył system, który ma zwiększyć jakość obsługi klienta. Specjalny czujnik sprawdza, czy pracownik się uśmiecha. Udział w programie jest dobrowolny. Na razie.

Obsługa klienta rodem z PRL [EKG]

Obsługa klienta rodem z PRL [EKG]

Liderzy Nieruchomości Otodom. Wyniki konkursu

Liderzy Nieruchomości Otodom. Wyniki konkursu

Konkurs zorganizował Otodom, najpopularniejszy w Polsce serwis nieruchomości. – Rynek nieruchomości jest wyjątkowy. Po pierwsze wielkość firmy niekoniecznie wpływa na jej skuteczność, po drugie - jest mocno lokalny. Zadanie, by obiektywnie ocenić jakość obsługi i fachowość poszczególnych firm

Dlaczego kolej znowu sponiewierała pasażerów? Bo za błędy nie ma kar

Dlaczego kolej znowu sponiewierała pasażerów? Bo za błędy nie ma kar

przeciwieństwie do lekceważenia pasażerów. Kolej nie umie się nimi zająć. PKP Intercity choruje na systemowe braki w obsłudze klienta, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Na początku roku głośna była sprawa pani Alicji, mamy niepełnosprawnego Szymka. W podróży do Berlina nie miała zapewnionej pomocy ze strony

Afera KNF. Nocne posiedzenie Komitetu Stabilności Finansowej. "Wszystko jest pod kontrolą"

Afera KNF. Nocne posiedzenie Komitetu Stabilności Finansowej. "Wszystko jest pod kontrolą"

;Narodowy Bank Polski zadeklarował gotowość natychmiastowego uruchomienia wsparcia płynnościowego w celu zapewnienia obsługi zobowiązań wobec klientów. Komitet Stabilności Finansowej przypomina, że oszczędności deponentów na rachunkach bankowych wraz z odsetkami są gwarantowane przez Bankowy Fundusz

Energa proponuje klientom hasło. Jedno dla wszystkich: Energa2017

Energa proponuje klientom hasło. Jedno dla wszystkich: Energa2017

w rubryce „powtórz hasło”, wyświetlał się błąd o jego nieprawidłowości. Pan Piotr problem zgłosił do działu obsługi klienta. W odpowiedzi otrzymał informację, że hasło zostało zresetowane i system automatycznie wygenerował nowe. Do tego momentu wszystko wygląda na standardowe załatwienie

Zakaz handlu w niedzielę. Pracownice sklepów: Wreszcie mamy wolne

Zakaz handlu w niedzielę. Pracownice sklepów: Wreszcie mamy wolne

sobą pracę w Biedronce. Niedziela od rana do wieczora w pracy, wyliczony czas na obsługę klienta. Nigdy do tego nie wrócę, choć podobno teraz lepiej tam płacą. Zastanawiam mnie, jak społeczeństwo sobie z tymi zamkniętymi hipermarketami poradzi. Przecież chodzenie po sklepach dla niektórych było jak

Która placówka bankowa najlepsza? Tajemniczy klienci badali satysfakcję klientów [RAPORT]

Która placówka bankowa najlepsza? Tajemniczy klienci badali satysfakcję klientów [RAPORT]

W tegorocznym badaniu jakości obsługi klientów w bankach Bank Millennium utrzymał pozycję lidera. Drugie i trzecie miejsce przypadło kolejno Getin Noble Bankowi i mBankowi. Rok wcześniej drugie miejsce w rankingu zajął ING Bank Śląski, a trzecie - Deutsche Bank. Firma badawcza przebadała 60

Zachrypnięty, za cichy, za głośny lub piskliwy? Co mówi twój głos?

Zachrypnięty, za cichy, za głośny lub piskliwy? Co mówi twój głos?

prezentowania się przez język jest bardzo istotnym elementem, a głos jest ważnym czynnikiem skutecznych negocjacji, i chcą się tego nauczyć. Wiedzy o używaniu głosu potrzebują też pracownicy z telefonicznych centrów obsługi klienta, którzy głosu do pracy używają non stop. Każdy z nich szuka dla siebie dobrego

Energa - problemy pracowników, ale także... klientów

Energa - problemy pracowników, ale także... klientów

Energa Obsługa i Sprzedaż to spółka z Grupy Energa; zajmuje się obsługą klientów m.in. w zakresie rozliczania, bilingowania i fakturowania. W firmie, w całym kraju, pracuje ok. 600 osób. Od początku lutego nie ma już biur obsługi klienta w 13 miastach, w tym w Ciechanowie i Kutnie. Klienci tych

Za zakupy internetowe zapłacisz w... Link4. Rusza nowa usługa

Za zakupy internetowe zapłacisz w... Link4. Rusza nowa usługa

pośredniczeniem w płatnościach (zarówno tradycyjnych, jak i mobilnych), poinformowały, że zaoferują swoim klientom pierwszą niebankową kartę kredytową. Czytaj jej recenzję w blogu "Subiektywnie o finansach" Dziś kolejny zaskakujący debiut. Po raz pierwszy firma ubezpieczeniowa zajmie się

Gigant wchodzi do Katowic. Będzie praca dla co najmniej 250 osób

Gigant wchodzi do Katowic. Będzie praca dla co najmniej 250 osób

Teleperformance zastanawia się nad uruchomieniem w Katowicach lub Poznaniu niemieckojęzycznego centrum obsługi klienta. Ma w nim znaleźć pracę co najmniej 250 osób. Przedstawiciele Teleperformance zasugerowali, że wybiorą miasto, gdzie lepiej udadzą się targi pracy i przyjdzie więcej kandydatów, którzy spełniają

Dyskonty nacierają. Znika Społem, w jego miejsce Gama

Dyskonty nacierają. Znika Społem, w jego miejsce Gama

W niektórych miastach na terenie województwa lubelskiego zaczęły działać sklepy pod szyldem Gama. Są zlokalizowane w miejscu dotychczasowych marketów Społem. Tak jest między innymi w Tomaszowie Lubelskim, Chełmie, Lubartowie czy Puławach. Klient może odnieść wrażenie, że ma do czynienia z zupełnie

Netia zaatakowana przez hakerów. Firma: Loginy i hasła są bezpieczne

Netia zaatakowana przez hakerów. Firma: Loginy i hasła są bezpieczne

Wczoraj około południa zaczęły się pojawiać informacje na temat włamania na serwery Netii. Krótko potem strona operatora wyświetlała komunikat o "rozpoczęciu prac konserwacyjnych". W tej chwili strona działa bez problemów. - Sytuacja została ustabilizowana. Dane klientów oraz firm

Kuszą dziecięcym tłem w bankomatach i luzackim językiem. Banki biją się o najmłodszych klientów, choć na nich nie zarabiają

Kuszą dziecięcym tłem w bankomatach i luzackim językiem. Banki biją się o najmłodszych klientów, choć na nich nie zarabiają

ta armia nowych konsumentów jest dla bankowców najbardziej obiecującym kąskiem. O ile odbicie konkurentom każdego starszego klienta jest trudne i drogie - kosztuje równowartość nawet kilkuset euro (w kosztach marketingu i bonusach "na start") - o tyle młody klient, wchodzący dopiero na

Poczta oknem do klienta. Wystarczy zapukać w szybę

Poczta oknem do klienta. Wystarczy zapukać w szybę

kierownictwa Poczty Polskiej zakazał używania tego okna do obsługi mieszkańców. Nie wszystko musi być do bólu sformalizowane. Jeśli ktoś idzie na rękę klientom, to tylko przyklasnąć. Dla bezpieczeństwa można dostawić dodatkowy schodek albo położyć matę przeciwpoślizgową. Co na to władze Poczty Polskiej

Wielki koncern zainwestuje u nas 54 mln dolarów [FOTO]

Wielki koncern zainwestuje u nas 54 mln dolarów [FOTO]

Bielsku-Białej zapewni obsługę naszych klientów na całym świecie oraz umożliwi nam szybszy rozwój produktów - mówi Mark Begor, prezes i dyrektor generalny GE Energy Management. W fabryce o powierzchni 45 tys. m kw. będą produkowane m.in. urządzenia do dystrybucji energii elektrycznej, rozdzielnice

Chcieli wypić herbatę, zjeść hamburgera. Obsługa McDonalda ich wyprosiła, bo byli biedni

Chcieli wypić herbatę, zjeść hamburgera. Obsługa McDonalda ich wyprosiła, bo byli biedni

"Z wielkim niesmakiem chcę opowiedzieć wszystkim, jak prestiżowy McDonald's koło pałacu w Wilanowie traktuje i wyklucza społecznie biednych. W ostatnią sobotę z rodzicami chciałem tam zjeść obiad. Było po godz. 15. Sala pełna klientów. Po odebraniu zamówienia i zajęciu stolika, zauważyliśmy

Firmy z Pomorza zachodniego podbijają światowe rynki

Firmy z Pomorza zachodniego podbijają światowe rynki

finalnie przyjacielowi mój ojciec! Tak właśnie zaczęła się współpraca, dzięki której, w 1991 roku powstała nasza firma – Framex. Framex produkuje okna, drzwi, fasady, ogrody zimowe dla klientów indywidualnych, pośredników oraz deweloperów. Produkty Framexu są obecne na całym świecie, m.in. w Indiach

Będą uczyć taksówkarzy angielskiego

naukę języków obcych. Program zakłada, że taksówkarz nauczy się podstawowych zwrotów w kilku językach. Ma m.in. umieć przekazać podstawowe informacje o zabytkach i innych atrakcjach stolicy. Program obejmuje także kursy samoobrony, udzielania pierwszej pomocy i lepszej obsługi klientów. Ratusz twierdzi

W BOK-ach pracują studenci za grosze?

W poniedziałkowej "Gazecie" opisaliśmy, jak klienci operatorów telekomunikacyjnych odbijają się od biur obsługi i nawet te z pozoru proste do załatwienia sprawy ciągną się miesiącami. Także w poniedziałek na pytania czytelników odpowiadał Tomasz Hupało, ekspert Urzędu Komunikacji

Kryzys dopadł domy maklerskie. Maklerzy zostaną bez pracy?

tys. DZ Bank uzasadnił, że chce skupić się na obsłudze firm. Dla klientów obydwu brokerów oznacza to, że muszą zmienić pośredników w składaniu zleceń. KBC zaproponowało przejście swoim klientom do DM Banku Ochrony Środowiska. A co z pracownikami? - Otrzymają odprawy i mogą liczyć na naszą pomoc przy

"Rasizm to żaden wstyd". Skandal w centrum handlowym Plac Unii

Niedzielne popołudnie. Centrum handlowe przy pl. Unii Lubelskiej. Ciemnoskóry klient z dzieckiem zostawił do wyprania kilka garniturów. - Położył je na ladzie i odszedł. Pracownica garniturów nie zabrała. Za to obwieściła, że szuka gumowych rękawiczek. Początkowo nie zorientowałam się, o co chodzi

Drogi kliencie, tu głuchy telefon (czyli telekomunikacja z BOK-u)

Nie wiesz co robić? W walce z BOK-ami pomagają urzędnicy Czy kiedykolwiek padłeś ofiarą telekceważenia? Swoje problemy z działami obsługi klienta możecie opisać i wysłać do nas na adres: telekcewazeni@gazeta.pl Korespondencja z biurem obsługi klienta przypomina zabawę w głuchy telefon. Ale jeszcze

Horror sprzedających, czyli noworoczne wyprzedaże

gospodarstwa domowego. - Nierzetelna obsługa i olewanie klientów w sklepach z elektroniką jest nagminne. Sprzedawcy rtv i agd niestety pracują w przeświadczeniu, że klient i tak do nich wróci, bo konkurencja jest tu ograniczona - ubolewa Artur Skucha. Savoir vivre tylko na Zachodzie Zdaniem specjalistów od

Quercus: pierwsze TFI dla bogatych

wielomiliardowym molochem. Sprzedaż funduszy ma się zacząć w marcu, ale nie wiadomo jeszcze, gdzie będzie można kupić ich udziały. Szefowie Quercusa chcą podpisać umowy ze wszystkimi bankami, firmami ubezpieczeniowymi i pośrednikami, którzy specjalizują się w obsłudze bogatych klientów. W ciągu roku liczą na

France Telecom stawia na Polskę, możliwe przejęcia firm

oczekiwania wobec TP to wzrost pozycji firmy na polskim rynku. - Ważne jest, by firma wyróżniała się na tle konkurencji, także pod względem jakości obsługi klienta. Rzecz jasna, oczekujemy także wzrostu przychodów, ale w naszym podejściu do polskiego biznesu nie chodzi tylko o liczby, ale także o dobre

Prezes PKO BP: koniec porządków, czas zadbać o klientów!

niektórych segmentach lepszą od konkurencji, a to dobra baza do poprawy jakości obsługi. Klient w oddziale to szansa, a nie problem. Kiedy wreszcie liczba klientów obsługiwanych przez PKO BP zacznie rosnąć? - Nie oczekuję w 2012 roku ilościowej zmiany liczby klientów. Chcemy, by to był rok zmiany jakościowej

W napięciu czekają na klientów. Biuro w transformatorze

. Zainstalowano tam również punkt ładowania dla samochodów elektrycznych. Punkt obsługi klientów urządzono na piętrze stacji wysokiego napięcia Batory. Nie została wyłączona z użytku, na parterze wciąż działają transformatory przetwarzające napięcie 110 tys. na 15 tys. woltów. Pomieszczenia na piętrze wcześniej

Akcje JSW: Gorąco było w piątek, w biurach wielki ruch

mijał termin zapisów dla osób uprawnionych - mówi Mieczysław Oko, kierownik jednego z katowickich punktów obsługi klienta Domu Maklerskiego PKO BP. Wszystkich obsługiwaliśmy na bieżąco, jednak robiły się kolejki, było tłoczno - dodaje Mieczysław Oko. W Warszawie też nie brakuje zainteresowanych, jednak

PZU przeciw nieuczciwym "inwestycjom" i zaniżaniu stawek OC

- Postanowiliśmy nie sprzedawać produktów, które są niedobre ani dla klientów, ani dla nas. Chociaż nie mieliśmy tak wysokich opłat, na które zwraca się ostatnio uwagę, to i tak postanowiliśmy wyjść z tego segmentu - powiedział prezes PZU Andrzej Klesyk podczas wczorajszej konferencji wynikowej

Wczoraj mBank, dzisiaj ING. Poważne awarie bankowości elektronicznej

z bankomatów. Zapewniała, że dane klientów banku są bezpieczne i awaria nie przybierze takich rozmiarów jak awaria systemu mBanku z 29 listopada. Ale mimo tych zapewnień po południu sytuacja się pogorszyła, bo oprócz niedziałającej strony, bankomatów klienci nie mogli też korzystać z obsługi w

Mamy tu siedzieć na stu tysiącach woltów?

Polska (dawniej RWE Stoen) na jesieni uruchomi centrum obsługi klienta. - Stacja powstała w 1968 r., w 2003 r. została gruntownie wyremontowana. Zainstalowano w niej urządzenia nowszej generacji zajmujące znacznie mniej powierzchni. Dzięki temu w budynku zwolniło się miejsce, które teraz zajmie centrum

Telelekceważenie

Czy kiedykolwiek padłeś ofiarą telekceważenia? Swoje problemy z działami obsługi klienta możecie opisać i wysłać do nas na adres: telekcewazeni@gazeta.pl Korespondencja z biurem obsługi klienta przypomina zabawę w głuchy telefon. Ale jeszcze częściej walenie głową w mur. Andrzej Młynarek z

Harrison Ford dla "Gazety": Cieśla Coppoli

takie powiedzonko: "Działa dokładnie tak, jak napisano na opakowaniu". Podoba mi się. To także znaczy, że zanim zgodzę się zagrać w filmie, dokładnie sprawdzę, czy podobne ambicje ma reszta ekipy. Nie myślę, że na widowni mam fanów. Myślę, że mam na niej klientów, którym należy się jak

W walce z BOK-ami nie jesteś sam

Wczoraj opisaliśmy historie czytelników lekceważonych przez biura obsługi klienta firm telekomunikacyjnych. Pokazaliśmy ciągnące się latami próby załatwienia - zdawałoby się oczywistych - reklamacji, ginięcie informacji w systemie czy nasyłanie firm windykacyjnych, gdy klient nie ma żadnego

Pekao: Fuzja wypaliła, są ofiary

Pekao. Problemy mają też niektórzy szefowie oddziałów przeniesionych do Pekao. Skarżą się na kłopoty z obsługą klientów banku z żubrem w logo. - W naszym dużym oddziale tylko kilka osób przeszło szkolenia z pekaowskiego systemu informatycznego. Mamy też tylko jeden terminal, w którym możemy obsługiwać

Pocztowy InPost zawarł sojusz z Kasami Stefczyka

- To kolejny etap dynamicznej ekspansji InPost na krajowym rynku. Do końca 2013 roku udostępnimy naszym klientom około 2000 punktów InPost, w których będą mogli oni skorzystać nie tylko ze standardowych usług pocztowych, ale także wykupić ubezpieczenie komunikacyjne lub majątkowe oraz doładować

Skradziono dane 15 tys. szwajcarskich klientów HSBC

Złodziejem okazał się były pracownik działu IT zatrudniony w szwajcarskim oddziale HSBC Private Bank. Na przełomie 2006 i 2007 r. wyprowadził dane 15 tys. klientów, którzy otworzyli konta przed październikiem 2006 r. - Jest nam bardzo przykro. Przepraszamy naszych klientów za to, że ich prywatność

Polacy kochają placówki: tylko co ósmy omija je szerokim łukiem!

klienta lub oddziału danej instytucji. Aż 83 proc. badanych stwierdziło, że chcąc załatwić jakąś sprawę przynajmniej od czasu do czasu kontaktuje się osobiście z pracownikiem danej instytucji w jej biurze obsługi. Pozostali - 17 proc. osób - nie korzystają z takiej formy kontaktu lub jej nie znają. Na

Padł system bankowości elektronicznej ING Banku

się do systemu bankowości elektronicznej, powinien spróbować jeszcze raz za kilka minut - powiedział serwisowi Wyborcza.biz Piotr Utrata, rzecznik banku ING. - Do końca dnia awaria powinna zostać całkowicie wyeliminowana - dodaje. Klienci mogą cały czas bez problemu korzystać z obsługi w oddziałach

Credit Suisse wchodzi na rynek z ofertą private banking

Credit Suisse na polskim rynku działa od początku lat 90. Doradza przy prywatyzacjach, fuzjach i przejęciach przedsiębiorstw. Zatrudnia kilkaset osób. Teraz chce się zaopiekować portfelami najbogatszych Polaków. Celem banku są klienci, którzy mają co najmniej 1 mln franków szwajcarskich do

Jaklewicz sprawdza start-upy: Migam

rodziców współpracownika. Oboje byli głusi, mieszkali na stałe w USA. Opowiadali, że mają tam zapewnioną stałą obsługę tłumacza. Ze spotkania z nimi Kuśmierek wyszedł ze świadomością niszy na rynku i pomysłem na biznes. Oznajmił ciężarnej żonie, że żegna się z korporacją i zakłada start-up. Według mitu

TravelBank dla firm

Oferuje m.in.: wyjazdy motywacyjne i integracyjne, szkolenia i konferencje, kursy językowe, bilety lotnicze, kolejowe, promowe i autobusowe, ubezpieczenia, rezerwację hoteli, wynajem samochodów, obsługę gości firmy oraz usługi specjalne, jak przeloty szybowcami, awionetkami i balonami, pikniki

Najlepsza stacja benzynowa w Europie... w Bydgoszczy

klientom. Jeśli jest tłok, pan Darek pomaga także swojej koleżance Justynie i kasuje klientów. Justyna Matthews, pracownica stacji od 13 lat. Uśmiechnięta i uprzejma, nawet dla tych bardziej opryskliwych klientów. Violetta Górska wraz z mężem zarządza stacją od 14 lat. Pańskie oko konia tuczy - osobiście

Ranking kont osobistych "Gazety": wygrywają Bank Pocztowy i Toyota Bank

klientów preferujących obsługę w oddziałach i za pośrednictwem telefonu mają Bank Pocztowy ze swoim Kontem Standard oraz bank BOŚ, który oferuje Konto Wyjątkowe. Tuż za ich plecami znalazł się Polbank ze swoim Kontem Samooszczędzającym, a tuż za podium - z niewielką stratą - konto Wydajesz i Zarabiasz

Leczenie jak obsługa pacjenta

Aby leczenie było jak najbardziej skuteczne, strony muszą się bardzo dobrze rozumieć i komunikować między sobą. Pacjent nie może czuć się jak intruz i kolejny przypadek medyczny, ma rozumieć to co mówi do niego lekarz. ten z kolei, nie może nadużywać swego autorytetu i musi mieć świadomość, że od sp

Pierwszy salon Thomas Cook

Biuro jest czynne siedem dni w tygodniu i oferuje wycieczki różnych touroperatorów, czarterowe i rejsowe bilety lotnicze oraz hotele w Polsce i za granicą z bazy GTA i Hotels4U. - Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy wolą osobisty kontakt z konsultantem, i uruchamiamy sieć sprzedaży

Chcą przebić mBank. Idea Bank zapowiada technologiczną rewolucję

transakcyjny, który ma sprostać potrzebom nawet najbardziej mobilnego klienta i który da mu nie tylko narzędzia do transakcji, ale także mnóstwo informacji pomagających w zarządzaniu firmą. Bankowość w chmurze Widziałem wersję demo nowego systemu transakcyjnego Idea Banku. Więcej szczegółów oraz screenshotów

Telebiura w Indiach

biurowego (np. centra obsługi klienta) do Indii. To druga fala tego trendu po wcześniejszym masowym lokowaniu tam ośrodków badawczo-rozwojowych przez firmy high-tech. Pozwala na to technologia umożliwiająca bezproblemową łączność takich ośrodków z kwaterą główną firmy i jej klientami oraz powszechna w tym

Polski bank zgarnia tytuł najlepszego banku internetowego świata

- za wielokanałową sprzedaż i interakcję z klientami. Kolejnym wyróżnionym został jeden z największych banków w Korei Południowej - Hana Bank - za efektywność sprzedaży. Pole analizy zachowań konsumentów zdominował włoski Intesa Sanpaolo. Nagrodzono też turecki Aktifbank za uniwersalny kanał

Call centers w Polsce - stan obecny i perspektywy

Jeszcze kilka lat temu call center - czyli w uproszczeniu telefoniczna, e-mailowa czy SMS-owa komunikacja firm z klientami, wykorzystywana do ich obsługi, udzielania informacji (infolinia) czy prowadzenia sprzedaży - było na naszym rynku zupełną nowością. - Dzisiaj opinia, że firmy muszą

Co tydzień dwa bankructwa amerykańskich banków?

kontami klientów - konkurentom. Nazwy tych trzech zamkniętych instytucji mówią niewiele (podobnie jak trzech innych banków - z Maryland, Utah i Florydy, które upadły tydzień wcześniej), bo w całych Stanach Zjednoczonych działają tysiące małych i średnich banków. Ale trend jest bardzo niepokojący - tylko w

Enterprise Investors zainwestował w firmę zarządzającą wierzytelnościami

biżuterii W.Kruk) wyspecjalizował się w obsłudze wielkich przedsiębiorstw, zajmujących się produkcją lub usługami na skalę masową. W gronie klientów są więc firmy telekomunikacyjne (Telefonia Dialog, El-Net, Era), operatorzy telewizyjni (UPC, Canal Plus), instytucje finansowe (Bank Millennium, ING Bank

Nie działa strona banku ING. Klienci: może to to samo co w mBanku?

"Od 12:00 nie działa system online ING, wyłożył się na tyle, że nie można nawet się zalogować" - narzekają klienci w listach do serwisu Alert24. Na stronie pojawiła się informacja: "Przepraszamy. W chwili obecnej występują przejściowe trudności z dostępem do serwisu ING BankOnLine

Już kilkadziesiąt tysięcy polis. Ubezpieczyciel z... Gibraltaru podbija rynek

ubezpieczyć się na życie osobom starszym, mającym nawet do 85 roku życia. To grupa klientów zwykle odsyłana w kwitkiem przez tradycyjnych ubezpieczycieli. W 4Life Direct chwalą się, że tylko u nich starsi klienci mogą zawrzeć polisę bez konieczności odbycia badań lekarskich. - Wystarczy zgłosić się przez

Cementownia Górażdże wstrzymała prace

O planach wstrzymania produkcji firma informowała już w poniedziałek. Na razie nie wiadomo, jak długo potrwa zastój w fabryce. Wiadomo, że sama naprawa taśmociągu, który przesyła surowiec z kopalni Folwark, potrwa najpewniej dwa dni, ale do prac można przystąpić dopiero wtedy, gdy opadnie woda. Nie

Polacy kradną w niemieckiej reklamie Media Markt

W reklamie Media Markt Polaków jest trzech. Wyjeżdżają ze sklepu z pełnymi koszykami, ale na bramce czeka ochrona. I wtedy rozpoczyna się polsko-niemiecka konwersacja. Polacy zachwalają sklep (po niemiecku z bardzo wyraźnym polskim akcentem), a rozmowa szybko schodzi na temat piłki nożnej - jeden z

Niższe taryfy międzynarodowe TP SA na kilku wybranych kierunkach

obniżki cen, nie udało mu się na razie zrealizować innej obietnicy - likwidacji gigantycznych kolejek w biurach obsługi klienta, w których co miesiąc tłoczy się blisko połowa z 10,5 mln abonentów TP SA usiłujących opłacić rachunki. Mimo podpisania porozumienia z Pocztą Polską, która za darmo (po wakacjach

Od stycznia senior zrobi na poczcie przelew za darmo!

Bank Pocztowy to uśpiony gigant na rynku bankowym. Bank, który w 75 proc. należy do Poczty Polskiej, ma dostęp do gigantycznej sieci jej okienek oraz do milionów klientów. W oddziałach poczty otworzył już 1,3 tys. swoich punktów. Prowadzi w nich sprzedaż lokat, kredytów gotówkowych, konto

Call-center sieci Era powstanie w Łodzi

Polskiej Telefonia Cyfrowa, właściciel sieci komórkowej Era, poinformowała wojewodę łódzkiego o zamiarze wybudowania w Łodzi tzw. call center. Inwestycja ma kosztować kilkanaście milionów złotych i dać pracę 350 osobom. Era kupiła już teren pod budowę centrum w dzielnicy Teofilów. - Chcemy zakończyć

McDonald's chce przyciągnąć kobiety

punktach. Nie wykorzystaliśmy okazji, ponieważ byliśmy zbyt skupieni na kolejnym otwarciu, zamiast na kolejnych klientach - podsumował dotychczasową strategię firmy jej prezes Jim Cantalupo. McDonald's ogłosiło, że zmniejszy tegoroczny budżet na renowację lokali o 37 proc. z 1,9 mld dol. do 1,2 mld dol

Bank i obsługa konta na smartfonie. N26 wchodzi do Polski

Od dziś N26 dostępny jest nie tylko w Polsce, ale również w Danii, Szwecji i Norwegii. W sumie z oferty banku mogą korzystać mieszkańcy 22 krajów w Europie. Do końca roku pojawi się również na Islandii i w Lichtenstein. Obsługa konta wraz z jego założeniem odbywa się wyłącznie za pomocą telefonu

"Licznik uśmiechu" w sopockim urzędzie. "Nie zmuszamy do życzliwości"

Liczniki pojawiły się dwóch wydziałach – obywatelskim i finansowym Urzędu Miasta w Sopocie. Na pięciu stanowiskach rozlokowano pięć par sensorów. Będą testowane przez 4 miesiące. – Uznaliśmy, że warto wprowadzić takie rozwiązanie. Zależy nam na tym, żeby obsługa klientów odbywała się w

Pekao zmienia system bankowości internetowej! "Gazeta" testowała nowy

Pekao to drugi największy bank w Polsce. Pod względem liczby obsługiwanych klientów ustępuje miejsca tylko bankowi PKO BP, w połowie należącemu do państwa. Do tej pory klienci banku z żubrem w logo korzystali ze stron bankowości elektronicznej zaprojektowanych jeszcze w 2002 r. Od 17 kwietnia w ich

Wybuch pieca w restauracji w City Parku. Poparzona kobieta walczy o życie

biopaliwo doszło tam do wybuchu pojemnika na paliwo ciekłe. W lokalu było wtedy dużo gości. Klienci usłyszeli głośny huk. Pojawiły się dym i płomienie. Wtedy obsługa restauracji kazała klientom opuścić lokal.  - W zgłoszeniu poinformowano nas, że zapalił się zbiornik z biopaliwem. Ludzie ewakuowali się

Nie ruszył jeszcze nowy system obsługi cudzoziemców, a wojewoda już zapowiada kolejny

poprawności. Ze względu na przepisy i tak trzeba będzie złożyć wersję papierową wniosku w urzędzie. – W punkcie obsługi klienta pracownik porówna jedynie wersję papierową z elektroniczną, co znacznie skróci czas obsługi klientów – informuje urząd. Co ważne, w portalu cudzoziemiec będzie mógł na

T-Mobile zmienia się dla klientów

nas do pozycji najlepiej ocenianego przez klientów operatora w zakresie jakości sieci i oferowanych usług. Firmy, dla której jakość obsługi klienta stoi zawsze na pierwszym miejscu. Partnera, który oprócz usług mobilnych oferuje kompleksowe usługi konwergentne w jakości T-Mobile

Nieprzyjazny Ursus

; tego nie wiadomo). Pan R. został odesłany z kwitkiem. Urzędniczki oznajmiły, że nie są od tego, by wypełniać klientom druki. Pan R. wrócił do domu (który nie ma ISO 9001) i po wpisaniu kilku słów w stosowne rubryki znowu poszedł zanieść druk do urzędu. Przy okazji zapytał też burmistrza, co stało na

"Niewłaściwa obsługa". NIK krytycznie o legalizacji pobytu cudzoziemców u wojewodów

, nieterminowej realizacji obowiązku określenia kryteriów wydawania zezwoleń na pracę cudzoziemców na terenie województwa pomorskiego. Dostrzegli natomiast, że postępowania były prowadzone wnikliwie oraz wprowadzono rozwiązania, które miały usprawnić obsługę klientów, w tym możliwość elektronicznej rezerwacji

Co linie lotnicze wiedzą o pasażerce z miejsca 14C

Więcej informacji na temat pasażerów może oznaczać lepszą obsługę, przewoźnicy zdają sobie jednak sprawę z tego, że klienci woleliby zachować więcej prywatności. A linie lotnicze wiedzą o nas naprawdę sporo, począwszy od daty urodzin i adresu zamieszkania po najczęściej wybierane trasy, ulubione

Raport NIK: obsługa cudzoziemców w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim najwolniejsza w kraju

działał też system rezerwacji i ok. 70 proc. cudzoziemców oczekujących w kolejce w chwili złożenia wniosku o legalizację pobytu nie miało możliwości otrzymania stempla w paszporcie. Ci, którzy pojawili się przy pl. Powstańców Warszawy 1, nie mieli żadnego komfortu. NIK: „Sala obsługi klienta na

Christian Davies: Ludzie zachwycają się polską modernizacją. Chyba nigdy nie byli na polskiej poczcie

pracująca w modnych warszawskich barach i kawiarniach zachowuje się zupełnie tak samo jak kelnerzy w PRL-owskich restauracjach, gdzie klient był utrapieniem, intruzem naruszającym spokój ich świata. Młoda obsługa, podobnie jak starsza pani na poczcie, ograniczy pomoc do niezbędnego minimum, nie da klientowi

Kilkugodzinna awaria w PKO. Ktoś przeciął światłowody

staramy się przywrócić dostęp do usług - informowało biuro prasowe banku. Nieco wcześniej klienci skarżyli się na problemy z obsługą kart płatniczych, ale ta awaria została już usunięta, o czym PKO poinformowało na swoim profilu facebookowym, gdzie klienci skarżą się na problemy, które miały się rozpocząć

Prostytutki bały się Fritzla - "ten sadysta kazał udawać zwłoki"

słowa. Klienci normalni i chorzy umysłowo - Fritzl pojawiał się u nas bardzo często. Już po kilku wizytach większość personelu wyrobiła sobie na jego temat nieprzychylną opinię - opowiada F. - Pracowników traktował z góry. Nigdy nie prosił, zawsze żądał. Mówił podniesionym głosem, tonem nie znoszącym

Fuzja banków. Co zyskają akcjonariusze BZ WBK, a co stracą klienci Deutsche Banku?

obsługę małych i średnich firm. Wraz z klientami BZ WBK przejmuje wszystkie placówki, agentów, pośredników, partnerów oraz dom maklerski DB Securities. W DB zostają frankowicze i klienci korporacyjni. Transakcja opiewa na 1,29 mld zł (80 proc. płatne w akcjach, a 20 proc. w gotówce). – Cena wydaje

Klikam i znikam. Pokolenie cyfrowych jednorożców nie kupuje w sklepach

. Zmiany są nagłe, a komunikaty sprzeczne Świadomy jak jednorożec - Obsługa musi być prosta i przewidywalna. Trzy kliki i już, bez natykania się na nowe etapy, których klient się nie spodziewa. Jak czegoś nie umieją od razu odnaleźć w aplikacji, od razu dzwonią na infolinię. Nie będą sami próbować i

Amber Gold. Sąd chce przedłużyć areszt, bo wyrok będzie ogłaszał aż do jesieni

do klientów, którzy wycofali depozyty, ale część z nich ponownie założyła lokaty. Ponadto 212,1 mln zł wyniosły koszty działalności Amber Gold, a w tym: kupno i wynajem nieruchomości, reklama, podatki dla skarbu państwa, obsługa IT, a także darowizny, które syndyk Amber Gold odzyskał. Prokuratura

ZUS: 'Uwaga na oszustów! Nie wysyłamy maili o składkach'

Do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych docierają informacje o oszustach podszywających się pod „kancelarię ZUS”. – W ostatnich dniach niektórzy nasi klienci otrzymali maile zatytułowane „Składka”, z informacją o błędnie opłaconych składkach. Do maili dołączony jest

Nowy bank na polskim rynku. Orange Bank ma skusić klientów telekomu

W 2014 roku Orange zaoferował swoim klientom usługi bankowe. Partnerem został mBank. Chętni na usługi finansowe się znaleźli (obecnie korzysta z nich ponad 430 tys. osób), ale okazało się, że nie był to bank ich pierwszego wyboru i poziom aktywności na rachunkach i na kartach kredytowych był

ZUS ostrzega przed fałszywymi mailami. Uwaga, to wirus!

, klienci ZUS proszeni są o kontakt z Centrum Obsługi Telefonicznej – pod numerem 22 560 16 00.

"Czarny protest" w ZUS. Ubranym na czarno pracownikom kazano zmieniać koszule na białe i zagrożono odebraniem nagród

trafiło w dniu protestu pismo z warszawskiej centrali ZUS podpisane przez Mariusza Jedynaka, członka zarządu Zakładu. "Szanowni Państwo, proszę o zwizytowanie przez kadrę zarządzającą sal obsługi klientów w Oddziale (...) i przekazanie informacji zwrotnej do mnie – najpóźniej do godz. 14 w dniu

Muszkieterowie podróży służbowych. Organizują przeloty, kwatery, pomagają w tarapatach

samolot albo jest problem z hotelem – tłumaczy Filip. Dlatego automatyzacja nie załatwi wszystkiego. Oprócz technologii nadal potrzebni są wykwalifikowani pracownicy. W obsłudze klienta zatrudnieni są tylko ludzie, którzy pracowali w hotelach albo w liniach lotniczych. Najgorętszy okres dla firmy to

Zamożni i Ukraińcy - Bank Pekao walczy o nowych klientów. Co daje w zamian?

powodów tak niskiego ubankowienia jest bariera językowa. W związku z tym w Banku Pekao SA już udostępniamy obsługę na infolinii w języku ukraińskim. Także cała dokumentacja dla klientów jest prowadzona w tym języku, a od teraz wdrażamy też bankowość mobilną PeoPay w wersji ukraińskiej – powiedział

Z niemowlakiem w urzędzie. Kolejka na sześć godzin i nie ma gdzie karmić piersią

z obowiązującymi przepisami dzieci do piątego roku życia nie muszą być obecne przy złożeniu wniosku o paszport. I dodaje, że urząd uwzględni uwagi zgłoszone przez czytelnika w planowaniu kolejnych zmian dotyczących funkcjonowania Sali Obsługi Klienta: – Sala działa od połowy stycznia i nadal

Klienci uciekający z restauracji w Olsztynie. "To już plaga"

Sezon turystyczny w Olsztynie w pełni. Stare Miasto przeżywa prawdziwe oblężenie gości, co cieszy także okolicznych restauratorów. Okazuje się jednak, że niektórzy z klientów próbują naciągać prowadzących lokal na posiłek bądź napoje. Powiedział, że nie ma pieniędzy Ostatni taki przypadek

Bójka w Tesco. Klient zaatakował kasjera, ochrona nie zareagowała

Wszystko rozegrało się w poprzednią niedzielę w godzinach popołudniowych w całodobowym Tesco przy ul. Ozimskiej 72 w Opolu. - Kasjer po zakończeniu obsługi każdego klienta musi powtórzyć formułkę "Dziękuję, zapraszam ponownie". W tym przypadku klient zamiast tego miał usłyszeć "spier

Zimą Santander wchłonie Deutsche Bank. Klienci zyskają mobilne płatności

Już za kilka miesięcy, bo, zgodnie z planem, w czwartym kwartale 2018 roku, klienci Deutsche Banku zmienią barwy z biało-niebieskich na biało-czerwone. Polski biznes Deutsche Banku – z wyłączeniem kredytów walutowych i klientów korporacyjnych – zostanie pod koniec roku wchłonięty przez

Nowa ustawa o usługach płatniczych już obowiązuje. Korzystne zmiany dotyczące transakcji kartą, płatności internetowych i reklamacji

rynku usług finansowych. Nie będzie trzeba być już bankiem, żeby móc prowadzić rachunek płatniczy, wydawać kartę czy obsługiwać transakcje. To szansa dla fintechów, które w odróżnieniu od banków mogą nie tylko zaoferować klientom bardziej innowacyjne rozwiązania, ale też pobierać za obsługę niższe

W poniedziałek wyrok w procesie twórców Amber Gold

wróciło do klientów, którzy wycofali depozyty, ale część z nich ponownie założyła lokaty. Ponadto, 212,1 mln zł wyniosły koszty działalności Amber Gold, a w tym: kupno i wynajem nieruchomości, reklama, podatki dla skarbu państwa, obsługa IT, a także darowizny, które syndyk Amber Gold odzyskał. Nad

Złapani w pułapkę drogiego prądu

koszty związane z tymczasową obsługą nowych klientów, musi także w trybie pilnym zakupić na ich użytek odpowiednią ilość energii”. Nie za swoje winy Na czarnej liście Urzędu Regulacji Energetyki jest ponad 60 firm, którym URE odebrało koncesję na obrót energią, gazem i prądem. Prawie połowa z nich

Amber Gold. Sąd nie chce już czytać wyroku. Wymiar kary poznamy już w poniedziałek?

komentować słów wiceministra sprawiedliwości. Dziennikarzom TVN 24 napisał, że „ostateczna decyzja należy do sędziego prowadzącego sprawę". Afera Amber Gold. Trzy lata procesu Podczas trzech lat działalności (2009–2012) Amber Gold pozyskał od swoich klientów ponad 840 mln zł. 299,3 mln zł

Fresh Logistics Polska

Fresh Logistics Polska specjalizuje się w kompleksowej obsłudze logistycznej produktów świeżych wymagających kontrolowanej temperatury od +2°C do +6°C  oraz 0°C do +2°C (UltraFresh) w całym łańcuchu dostaw. Jest partnerem swoich Klientów od 2002 roku kierując  ofertę

KNF zwróciła się do brytyjskiego regulatora o większy nadzór Revoluta

W opublikowanym komunikacie KNF przyznała, że nie ma prawnych ani operacyjnych możliwości kontroli Revoluta, które mogłyby zapobiec naruszeniom interesów polskich klientów. Revolut oferuje usługi finansowe w Polsce - tak jak we wszystkich państwach członkowskich Unii Europejskiej - w ramach unijnej

Wakacje all inclusive w Turcji. Spleśniałe leżaki, zaśmiecone, klejące się od brudu stoły w restauracji

reklamacji, gdyż zastrzeżeń nie potwierdza ich rezydent. – Za przeniesienie do innego hotelu o standardzie odpowiadającym ofercie zażądano od córki dodatkowej zapłaty. Skargi do biura podróży wysyłane codziennie od tygodnia spowodowały jedynie kontrolę jakości przeprowadzoną przez Szefową Obsługi

Handel zza lady w Polsce. Brak cen jednostkowych, oszustwa na wadze, ceny wyższe niż na półce

rzetelność. Inna cena na półce, a inna przy kasie, oszustwa na wadze, doliczanie na paragonie produktów, których klient nie kupił – tego typu nieprawidłowości było o połowę mniej niż w sklepach samoobsługowych. Kontrolerzy stwierdzili to w 8,5 proc. sklepów z obsługą i w 17 proc. samoobsługowych

Ceny prądu dla małych firm. Przez biurokrację część firm nie skorzysta z obniżek cen. Ostatnia chwila na zgłoszenia!

W piątek Ministerstwo Energii przedłużyło z 27 lipca do poniedziałku 29 lipca br. termin składania oświadczeń przez mikro- i małe firmy dzięki, którym będą mogły skorzystać z obniżki cen energii elektrycznej na 2019 rok. Biura obsługi klientów będą pracowały w sobotę, niedzielę i poniedziałek do

Klient szybszy niż firma. E-handel w Polsce rośnie, ale z problemami

atrakcyjną cenę. Sama obsługa klienta jest dla Polaków bardzo ważna. 7 na 8 Polaków jest zadowolonych z obsłużenia ich w sklepie, punkcie obsługi, za pomocą wymiany e-maili lub na czacie internetowym na stronie sklepu. Co ciekawe, z cyfrowych udogodnień korzystamy dużo chętniej niż Amerykanie. 20 proc. z

Przepis, który wzbudza emocje. Z psem na zakupy

bezpieczeństwo klientów, właściciel czworonoga jest zobowiązany do trzymania psa na smyczy, a w przypadku większych ras konieczne jest posiadanie kagańca – tłumaczy Marta Wojtaś z agencji Marketing & Communications Consultants obsługującej zarówno Solarisa, jak i Karolinkę. Z psem nawet po fast fooda