obsługa klienta

Edyta Bryła

Piekło PKP. Katastrofalna jakość obsługi klienta to na kolei codzienność

Piekło PKP. Katastrofalna jakość obsługi klienta to na kolei codzienność

Gdy pasażerowie PKP Intercity mdleli w sobotę w prawie 40-stopniowym upale, ratowała ich straż pożarna. To dlatego, że na kolei brakuje zarządzania kryzysowego. "Zaczyna się szukać rozwiązania, jak już wydarzy się katastrofa"

Polak źle obsłużony. Jak wygląda u nas obsługa klienta?

Nadal panuje u nas przeświadczenie, że praca w usługach, w sklepie jest zajęciem gorszej kategorii. Sprzedawcy wstydzą się, że sprzedają, a serwisanci, że naprawiają.

Koronawirus. E-bony na 25, 100 i 250 tys. zł dla kujawsko-pomorskich przedsiębiorców

Start e-bonów już w sierpniu. Pozwolą kujawsko-pomorskim przedsiębiorcom zorganizować pracę zdalną i obsługę klientów w sieci, a nawet zmodyfikować profil działalności.

ZUS z powodu koronawirusa ogłosił zamknięcie oddziałów na Śląsku. "Częstochowa jest zieloną wyspą"

ZUS z powodu koronawirusa ogłosił zamknięcie oddziałów na Śląsku. "Częstochowa jest zieloną wyspą"

Od 4 maja ZUS przywrócił standardową obsługę klientów w swych placówkach. W salach obsługi można m.in. uzyskać informacje i porady oraz złożyć wnioski i dokumenty. Teraz w czterech z sześciu oddziałów w woj. śląskim bezpośredni kontakt z urzędnikami został zawieszony do końca miesiąca. – Ze

Uśmiech za 5 mln zł. Algorytm ocenia, czy pracownik PKO BP wystarczająco się cieszy

Uśmiech za 5 mln zł. Algorytm ocenia, czy pracownik PKO BP wystarczająco się cieszy

zrezygnować z dalszego uczestnictwa. W ciągu pierwszych miesięcy testów odnotowaliśmy łącznie ponad 60 tys. interakcji z klientami, nie otrzymaliśmy żadnego zgłoszenia reklamacji związanej z działaniem systemu. Nasze analizy pokazują, że system istotnie podnosi poziom zadowolenia klientów z obsługi w oddziale

Liderzy Nieruchomości Otodom. Wyniki konkursu

Liderzy Nieruchomości Otodom. Wyniki konkursu

Konkurs zorganizował Otodom, najpopularniejszy w Polsce serwis nieruchomości. – Rynek nieruchomości jest wyjątkowy. Po pierwsze wielkość firmy niekoniecznie wpływa na jej skuteczność, po drugie - jest mocno lokalny. Zadanie, by obiektywnie ocenić jakość obsługi i fachowość poszczególnych firm

Afera KNF. Nocne posiedzenie Komitetu Stabilności Finansowej. "Wszystko jest pod kontrolą"

Afera KNF. Nocne posiedzenie Komitetu Stabilności Finansowej. "Wszystko jest pod kontrolą"

;Narodowy Bank Polski zadeklarował gotowość natychmiastowego uruchomienia wsparcia płynnościowego w celu zapewnienia obsługi zobowiązań wobec klientów. Komitet Stabilności Finansowej przypomina, że oszczędności deponentów na rachunkach bankowych wraz z odsetkami są gwarantowane przez Bankowy Fundusz

Dlaczego kolej znowu sponiewierała pasażerów? Bo za błędy nie ma kar

Dlaczego kolej znowu sponiewierała pasażerów? Bo za błędy nie ma kar

przeciwieństwie do lekceważenia pasażerów. Kolej nie umie się nimi zająć. PKP Intercity choruje na systemowe braki w obsłudze klienta, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Na początku roku głośna była sprawa pani Alicji, mamy niepełnosprawnego Szymka. W podróży do Berlina nie miała zapewnionej pomocy ze strony

Energa proponuje klientom hasło. Jedno dla wszystkich: Energa2017

Energa proponuje klientom hasło. Jedno dla wszystkich: Energa2017

w rubryce „powtórz hasło”, wyświetlał się błąd o jego nieprawidłowości. Pan Piotr problem zgłosił do działu obsługi klienta. W odpowiedzi otrzymał informację, że hasło zostało zresetowane i system automatycznie wygenerował nowe. Do tego momentu wszystko wygląda na standardowe załatwienie

Masz sprawę w ZUS-ie? Od poniedziałku załatwisz ją bezpośrednio w siedzibie zakładu, ale z rygorami

Masz sprawę w ZUS-ie? Od poniedziałku załatwisz ją bezpośrednio w siedzibie zakładu, ale z rygorami

czy dokumenty, albo z drogi internetowej. Jeśli jednak zdecydujecie się na wizytę w siedzibie, to trzeba obowiązkowo mieć maseczkę lub w inny sposób osłonięte usta i nos. Pomiędzy klientami musi być zachowany przynajmniej półtorametrowy odstęp. „Przy stanowisku będzie mogła przebywać tylko jedna

Zakaz handlu w niedzielę. Pracownice sklepów: Wreszcie mamy wolne

Zakaz handlu w niedzielę. Pracownice sklepów: Wreszcie mamy wolne

sobą pracę w Biedronce. Niedziela od rana do wieczora w pracy, wyliczony czas na obsługę klienta. Nigdy do tego nie wrócę, choć podobno teraz lepiej tam płacą. Zastanawiam mnie, jak społeczeństwo sobie z tymi zamkniętymi hipermarketami poradzi. Przecież chodzenie po sklepach dla niektórych było jak

Która placówka bankowa najlepsza? Tajemniczy klienci badali satysfakcję klientów [RAPORT]

Która placówka bankowa najlepsza? Tajemniczy klienci badali satysfakcję klientów [RAPORT]

W tegorocznym badaniu jakości obsługi klientów w bankach Bank Millennium utrzymał pozycję lidera. Drugie i trzecie miejsce przypadło kolejno Getin Noble Bankowi i mBankowi. Rok wcześniej drugie miejsce w rankingu zajął ING Bank Śląski, a trzecie - Deutsche Bank. Firma badawcza przebadała 60

Zachrypnięty, za cichy, za głośny lub piskliwy? Co mówi twój głos?

Zachrypnięty, za cichy, za głośny lub piskliwy? Co mówi twój głos?

prezentowania się przez język jest bardzo istotnym elementem, a głos jest ważnym czynnikiem skutecznych negocjacji, i chcą się tego nauczyć. Wiedzy o używaniu głosu potrzebują też pracownicy z telefonicznych centrów obsługi klienta, którzy głosu do pracy używają non stop. Każdy z nich szuka dla siebie dobrego

Energa - problemy pracowników, ale także... klientów

Energa - problemy pracowników, ale także... klientów

Energa Obsługa i Sprzedaż to spółka z Grupy Energa; zajmuje się obsługą klientów m.in. w zakresie rozliczania, bilingowania i fakturowania. W firmie, w całym kraju, pracuje ok. 600 osób. Od początku lutego nie ma już biur obsługi klienta w 13 miastach, w tym w Ciechanowie i Kutnie. Klienci tych

Za zakupy internetowe zapłacisz w... Link4. Rusza nowa usługa

Za zakupy internetowe zapłacisz w... Link4. Rusza nowa usługa

pośredniczeniem w płatnościach (zarówno tradycyjnych, jak i mobilnych), poinformowały, że zaoferują swoim klientom pierwszą niebankową kartę kredytową. Czytaj jej recenzję w blogu "Subiektywnie o finansach" Dziś kolejny zaskakujący debiut. Po raz pierwszy firma ubezpieczeniowa zajmie się

Gigant wchodzi do Katowic. Będzie praca dla co najmniej 250 osób

Gigant wchodzi do Katowic. Będzie praca dla co najmniej 250 osób

Teleperformance zastanawia się nad uruchomieniem w Katowicach lub Poznaniu niemieckojęzycznego centrum obsługi klienta. Ma w nim znaleźć pracę co najmniej 250 osób. Przedstawiciele Teleperformance zasugerowali, że wybiorą miasto, gdzie lepiej udadzą się targi pracy i przyjdzie więcej kandydatów, którzy spełniają

Dyskonty nacierają. Znika Społem, w jego miejsce Gama

Dyskonty nacierają. Znika Społem, w jego miejsce Gama

W niektórych miastach na terenie województwa lubelskiego zaczęły działać sklepy pod szyldem Gama. Są zlokalizowane w miejscu dotychczasowych marketów Społem. Tak jest między innymi w Tomaszowie Lubelskim, Chełmie, Lubartowie czy Puławach. Klient może odnieść wrażenie, że ma do czynienia z zupełnie

Netia zaatakowana przez hakerów. Firma: Loginy i hasła są bezpieczne

Netia zaatakowana przez hakerów. Firma: Loginy i hasła są bezpieczne

Wczoraj około południa zaczęły się pojawiać informacje na temat włamania na serwery Netii. Krótko potem strona operatora wyświetlała komunikat o "rozpoczęciu prac konserwacyjnych". W tej chwili strona działa bez problemów. - Sytuacja została ustabilizowana. Dane klientów oraz firm

Poczta oknem do klienta. Wystarczy zapukać w szybę

Poczta oknem do klienta. Wystarczy zapukać w szybę

kierownictwa Poczty Polskiej zakazał używania tego okna do obsługi mieszkańców. Nie wszystko musi być do bólu sformalizowane. Jeśli ktoś idzie na rękę klientom, to tylko przyklasnąć. Dla bezpieczeństwa można dostawić dodatkowy schodek albo położyć matę przeciwpoślizgową. Co na to władze Poczty Polskiej

Chcieli wypić herbatę, zjeść hamburgera. Obsługa McDonalda ich wyprosiła, bo byli biedni

Chcieli wypić herbatę, zjeść hamburgera. Obsługa McDonalda ich wyprosiła, bo byli biedni

"Z wielkim niesmakiem chcę opowiedzieć wszystkim, jak prestiżowy McDonald's koło pałacu w Wilanowie traktuje i wyklucza społecznie biednych. W ostatnią sobotę z rodzicami chciałem tam zjeść obiad. Było po godz. 15. Sala pełna klientów. Po odebraniu zamówienia i zajęciu stolika, zauważyliśmy

Wielki koncern zainwestuje u nas 54 mln dolarów [FOTO]

Wielki koncern zainwestuje u nas 54 mln dolarów [FOTO]

Bielsku-Białej zapewni obsługę naszych klientów na całym świecie oraz umożliwi nam szybszy rozwój produktów - mówi Mark Begor, prezes i dyrektor generalny GE Energy Management. W fabryce o powierzchni 45 tys. m kw. będą produkowane m.in. urządzenia do dystrybucji energii elektrycznej, rozdzielnice

Kuszą dziecięcym tłem w bankomatach i luzackim językiem. Banki biją się o najmłodszych klientów, choć na nich nie zarabiają

Kuszą dziecięcym tłem w bankomatach i luzackim językiem. Banki biją się o najmłodszych klientów, choć na nich nie zarabiają

ta armia nowych konsumentów jest dla bankowców najbardziej obiecującym kąskiem. O ile odbicie konkurentom każdego starszego klienta jest trudne i drogie - kosztuje równowartość nawet kilkuset euro (w kosztach marketingu i bonusach "na start") - o tyle młody klient, wchodzący dopiero na

Będą uczyć taksówkarzy angielskiego

naukę języków obcych. Program zakłada, że taksówkarz nauczy się podstawowych zwrotów w kilku językach. Ma m.in. umieć przekazać podstawowe informacje o zabytkach i innych atrakcjach stolicy. Program obejmuje także kursy samoobrony, udzielania pierwszej pomocy i lepszej obsługi klientów. Ratusz twierdzi

W BOK-ach pracują studenci za grosze?

W poniedziałkowej "Gazecie" opisaliśmy, jak klienci operatorów telekomunikacyjnych odbijają się od biur obsługi i nawet te z pozoru proste do załatwienia sprawy ciągną się miesiącami. Także w poniedziałek na pytania czytelników odpowiadał Tomasz Hupało, ekspert Urzędu Komunikacji

Drogi kliencie, tu głuchy telefon (czyli telekomunikacja z BOK-u)

Nie wiesz co robić? W walce z BOK-ami pomagają urzędnicy Czy kiedykolwiek padłeś ofiarą telekceważenia? Swoje problemy z działami obsługi klienta możecie opisać i wysłać do nas na adres: telekcewazeni@gazeta.pl Korespondencja z biurem obsługi klienta przypomina zabawę w głuchy telefon. Ale jeszcze

Quercus: pierwsze TFI dla bogatych

wielomiliardowym molochem. Sprzedaż funduszy ma się zacząć w marcu, ale nie wiadomo jeszcze, gdzie będzie można kupić ich udziały. Szefowie Quercusa chcą podpisać umowy ze wszystkimi bankami, firmami ubezpieczeniowymi i pośrednikami, którzy specjalizują się w obsłudze bogatych klientów. W ciągu roku liczą na

"Rasizm to żaden wstyd". Skandal w centrum handlowym Plac Unii

Niedzielne popołudnie. Centrum handlowe przy pl. Unii Lubelskiej. Ciemnoskóry klient z dzieckiem zostawił do wyprania kilka garniturów. - Położył je na ladzie i odszedł. Pracownica garniturów nie zabrała. Za to obwieściła, że szuka gumowych rękawiczek. Początkowo nie zorientowałam się, o co chodzi

Horror sprzedających, czyli noworoczne wyprzedaże

gospodarstwa domowego. - Nierzetelna obsługa i olewanie klientów w sklepach z elektroniką jest nagminne. Sprzedawcy rtv i agd niestety pracują w przeświadczeniu, że klient i tak do nich wróci, bo konkurencja jest tu ograniczona - ubolewa Artur Skucha. Savoir vivre tylko na Zachodzie Zdaniem specjalistów od

France Telecom stawia na Polskę, możliwe przejęcia firm

oczekiwania wobec TP to wzrost pozycji firmy na polskim rynku. - Ważne jest, by firma wyróżniała się na tle konkurencji, także pod względem jakości obsługi klienta. Rzecz jasna, oczekujemy także wzrostu przychodów, ale w naszym podejściu do polskiego biznesu nie chodzi tylko o liczby, ale także o dobre

Prezes PKO BP: koniec porządków, czas zadbać o klientów!

niektórych segmentach lepszą od konkurencji, a to dobra baza do poprawy jakości obsługi. Klient w oddziale to szansa, a nie problem. Kiedy wreszcie liczba klientów obsługiwanych przez PKO BP zacznie rosnąć? - Nie oczekuję w 2012 roku ilościowej zmiany liczby klientów. Chcemy, by to był rok zmiany jakościowej

W napięciu czekają na klientów. Biuro w transformatorze

. Zainstalowano tam również punkt ładowania dla samochodów elektrycznych. Punkt obsługi klientów urządzono na piętrze stacji wysokiego napięcia Batory. Nie została wyłączona z użytku, na parterze wciąż działają transformatory przetwarzające napięcie 110 tys. na 15 tys. woltów. Pomieszczenia na piętrze wcześniej

Akcje JSW: Gorąco było w piątek, w biurach wielki ruch

mijał termin zapisów dla osób uprawnionych - mówi Mieczysław Oko, kierownik jednego z katowickich punktów obsługi klienta Domu Maklerskiego PKO BP. Wszystkich obsługiwaliśmy na bieżąco, jednak robiły się kolejki, było tłoczno - dodaje Mieczysław Oko. W Warszawie też nie brakuje zainteresowanych, jednak

Wczoraj mBank, dzisiaj ING. Poważne awarie bankowości elektronicznej

z bankomatów. Zapewniała, że dane klientów banku są bezpieczne i awaria nie przybierze takich rozmiarów jak awaria systemu mBanku z 29 listopada. Ale mimo tych zapewnień po południu sytuacja się pogorszyła, bo oprócz niedziałającej strony, bankomatów klienci nie mogli też korzystać z obsługi w

Mamy tu siedzieć na stu tysiącach woltów?

Polska (dawniej RWE Stoen) na jesieni uruchomi centrum obsługi klienta. - Stacja powstała w 1968 r., w 2003 r. została gruntownie wyremontowana. Zainstalowano w niej urządzenia nowszej generacji zajmujące znacznie mniej powierzchni. Dzięki temu w budynku zwolniło się miejsce, które teraz zajmie centrum

Telelekceważenie

Czy kiedykolwiek padłeś ofiarą telekceważenia? Swoje problemy z działami obsługi klienta możecie opisać i wysłać do nas na adres: telekcewazeni@gazeta.pl Korespondencja z biurem obsługi klienta przypomina zabawę w głuchy telefon. Ale jeszcze częściej walenie głową w mur. Andrzej Młynarek z

Harrison Ford dla "Gazety": Cieśla Coppoli

takie powiedzonko: "Działa dokładnie tak, jak napisano na opakowaniu". Podoba mi się. To także znaczy, że zanim zgodzę się zagrać w filmie, dokładnie sprawdzę, czy podobne ambicje ma reszta ekipy. Nie myślę, że na widowni mam fanów. Myślę, że mam na niej klientów, którym należy się jak

W walce z BOK-ami nie jesteś sam

Wczoraj opisaliśmy historie czytelników lekceważonych przez biura obsługi klienta firm telekomunikacyjnych. Pokazaliśmy ciągnące się latami próby załatwienia - zdawałoby się oczywistych - reklamacji, ginięcie informacji w systemie czy nasyłanie firm windykacyjnych, gdy klient nie ma żadnego

Pekao: Fuzja wypaliła, są ofiary

Pekao. Problemy mają też niektórzy szefowie oddziałów przeniesionych do Pekao. Skarżą się na kłopoty z obsługą klientów banku z żubrem w logo. - W naszym dużym oddziale tylko kilka osób przeszło szkolenia z pekaowskiego systemu informatycznego. Mamy też tylko jeden terminal, w którym możemy obsługiwać

Skradziono dane 15 tys. szwajcarskich klientów HSBC

Złodziejem okazał się były pracownik działu IT zatrudniony w szwajcarskim oddziale HSBC Private Bank. Na przełomie 2006 i 2007 r. wyprowadził dane 15 tys. klientów, którzy otworzyli konta przed październikiem 2006 r. - Jest nam bardzo przykro. Przepraszamy naszych klientów za to, że ich prywatność

Polacy kochają placówki: tylko co ósmy omija je szerokim łukiem!

klienta lub oddziału danej instytucji. Aż 83 proc. badanych stwierdziło, że chcąc załatwić jakąś sprawę przynajmniej od czasu do czasu kontaktuje się osobiście z pracownikiem danej instytucji w jej biurze obsługi. Pozostali - 17 proc. osób - nie korzystają z takiej formy kontaktu lub jej nie znają. Na

Credit Suisse wchodzi na rynek z ofertą private banking

Credit Suisse na polskim rynku działa od początku lat 90. Doradza przy prywatyzacjach, fuzjach i przejęciach przedsiębiorstw. Zatrudnia kilkaset osób. Teraz chce się zaopiekować portfelami najbogatszych Polaków. Celem banku są klienci, którzy mają co najmniej 1 mln franków szwajcarskich do

Padł system bankowości elektronicznej ING Banku

się do systemu bankowości elektronicznej, powinien spróbować jeszcze raz za kilka minut - powiedział serwisowi Wyborcza.biz Piotr Utrata, rzecznik banku ING. - Do końca dnia awaria powinna zostać całkowicie wyeliminowana - dodaje. Klienci mogą cały czas bez problemu korzystać z obsługi w oddziałach

TravelBank dla firm

Oferuje m.in.: wyjazdy motywacyjne i integracyjne, szkolenia i konferencje, kursy językowe, bilety lotnicze, kolejowe, promowe i autobusowe, ubezpieczenia, rezerwację hoteli, wynajem samochodów, obsługę gości firmy oraz usługi specjalne, jak przeloty szybowcami, awionetkami i balonami, pikniki

Najlepsza stacja benzynowa w Europie... w Bydgoszczy

klientom. Jeśli jest tłok, pan Darek pomaga także swojej koleżance Justynie i kasuje klientów. Justyna Matthews, pracownica stacji od 13 lat. Uśmiechnięta i uprzejma, nawet dla tych bardziej opryskliwych klientów. Violetta Górska wraz z mężem zarządza stacją od 14 lat. Pańskie oko konia tuczy - osobiście

Jaklewicz sprawdza start-upy: Migam

rodziców współpracownika. Oboje byli głusi, mieszkali na stałe w USA. Opowiadali, że mają tam zapewnioną stałą obsługę tłumacza. Ze spotkania z nimi Kuśmierek wyszedł ze świadomością niszy na rynku i pomysłem na biznes. Oznajmił ciężarnej żonie, że żegna się z korporacją i zakłada start-up. Według mitu

Ranking kont osobistych "Gazety": wygrywają Bank Pocztowy i Toyota Bank

klientów preferujących obsługę w oddziałach i za pośrednictwem telefonu mają Bank Pocztowy ze swoim Kontem Standard oraz bank BOŚ, który oferuje Konto Wyjątkowe. Tuż za ich plecami znalazł się Polbank ze swoim Kontem Samooszczędzającym, a tuż za podium - z niewielką stratą - konto Wydajesz i Zarabiasz

Leczenie jak obsługa pacjenta

Aby leczenie było jak najbardziej skuteczne, strony muszą się bardzo dobrze rozumieć i komunikować między sobą. Pacjent nie może czuć się jak intruz i kolejny przypadek medyczny, ma rozumieć to co mówi do niego lekarz. ten z kolei, nie może nadużywać swego autorytetu i musi mieć świadomość, że od sp

Pierwszy salon Thomas Cook

Biuro jest czynne siedem dni w tygodniu i oferuje wycieczki różnych touroperatorów, czarterowe i rejsowe bilety lotnicze oraz hotele w Polsce i za granicą z bazy GTA i Hotels4U. - Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy wolą osobisty kontakt z konsultantem, i uruchamiamy sieć sprzedaży

Telebiura w Indiach

biurowego (np. centra obsługi klienta) do Indii. To druga fala tego trendu po wcześniejszym masowym lokowaniu tam ośrodków badawczo-rozwojowych przez firmy high-tech. Pozwala na to technologia umożliwiająca bezproblemową łączność takich ośrodków z kwaterą główną firmy i jej klientami oraz powszechna w tym

Call centers w Polsce - stan obecny i perspektywy

Jeszcze kilka lat temu call center - czyli w uproszczeniu telefoniczna, e-mailowa czy SMS-owa komunikacja firm z klientami, wykorzystywana do ich obsługi, udzielania informacji (infolinia) czy prowadzenia sprzedaży - było na naszym rynku zupełną nowością. - Dzisiaj opinia, że firmy muszą

Chcą przebić mBank. Idea Bank zapowiada technologiczną rewolucję

transakcyjny, który ma sprostać potrzebom nawet najbardziej mobilnego klienta i który da mu nie tylko narzędzia do transakcji, ale także mnóstwo informacji pomagających w zarządzaniu firmą. Bankowość w chmurze Widziałem wersję demo nowego systemu transakcyjnego Idea Banku. Więcej szczegółów oraz screenshotów

Enterprise Investors zainwestował w firmę zarządzającą wierzytelnościami

biżuterii W.Kruk) wyspecjalizował się w obsłudze wielkich przedsiębiorstw, zajmujących się produkcją lub usługami na skalę masową. W gronie klientów są więc firmy telekomunikacyjne (Telefonia Dialog, El-Net, Era), operatorzy telewizyjni (UPC, Canal Plus), instytucje finansowe (Bank Millennium, ING Bank

Polski bank zgarnia tytuł najlepszego banku internetowego świata

- za wielokanałową sprzedaż i interakcję z klientami. Kolejnym wyróżnionym został jeden z największych banków w Korei Południowej - Hana Bank - za efektywność sprzedaży. Pole analizy zachowań konsumentów zdominował włoski Intesa Sanpaolo. Nagrodzono też turecki Aktifbank za uniwersalny kanał

Co tydzień dwa bankructwa amerykańskich banków?

kontami klientów - konkurentom. Nazwy tych trzech zamkniętych instytucji mówią niewiele (podobnie jak trzech innych banków - z Maryland, Utah i Florydy, które upadły tydzień wcześniej), bo w całych Stanach Zjednoczonych działają tysiące małych i średnich banków. Ale trend jest bardzo niepokojący - tylko w

Nie działa strona banku ING. Klienci: może to to samo co w mBanku?

"Od 12:00 nie działa system online ING, wyłożył się na tyle, że nie można nawet się zalogować" - narzekają klienci w listach do serwisu Alert24. Na stronie pojawiła się informacja: "Przepraszamy. W chwili obecnej występują przejściowe trudności z dostępem do serwisu ING BankOnLine

Już kilkadziesiąt tysięcy polis. Ubezpieczyciel z... Gibraltaru podbija rynek

ubezpieczyć się na życie osobom starszym, mającym nawet do 85 roku życia. To grupa klientów zwykle odsyłana w kwitkiem przez tradycyjnych ubezpieczycieli. W 4Life Direct chwalą się, że tylko u nich starsi klienci mogą zawrzeć polisę bez konieczności odbycia badań lekarskich. - Wystarczy zgłosić się przez

Polacy kradną w niemieckiej reklamie Media Markt

W reklamie Media Markt Polaków jest trzech. Wyjeżdżają ze sklepu z pełnymi koszykami, ale na bramce czeka ochrona. I wtedy rozpoczyna się polsko-niemiecka konwersacja. Polacy zachwalają sklep (po niemiecku z bardzo wyraźnym polskim akcentem), a rozmowa szybko schodzi na temat piłki nożnej - jeden z

Cementownia Górażdże wstrzymała prace

O planach wstrzymania produkcji firma informowała już w poniedziałek. Na razie nie wiadomo, jak długo potrwa zastój w fabryce. Wiadomo, że sama naprawa taśmociągu, który przesyła surowiec z kopalni Folwark, potrwa najpewniej dwa dni, ale do prac można przystąpić dopiero wtedy, gdy opadnie woda. Nie

Niższe taryfy międzynarodowe TP SA na kilku wybranych kierunkach

obniżki cen, nie udało mu się na razie zrealizować innej obietnicy - likwidacji gigantycznych kolejek w biurach obsługi klienta, w których co miesiąc tłoczy się blisko połowa z 10,5 mln abonentów TP SA usiłujących opłacić rachunki. Mimo podpisania porozumienia z Pocztą Polską, która za darmo (po wakacjach

Call-center sieci Era powstanie w Łodzi

Polskiej Telefonia Cyfrowa, właściciel sieci komórkowej Era, poinformowała wojewodę łódzkiego o zamiarze wybudowania w Łodzi tzw. call center. Inwestycja ma kosztować kilkanaście milionów złotych i dać pracę 350 osobom. Era kupiła już teren pod budowę centrum w dzielnicy Teofilów. - Chcemy zakończyć

Od stycznia senior zrobi na poczcie przelew za darmo!

Bank Pocztowy to uśpiony gigant na rynku bankowym. Bank, który w 75 proc. należy do Poczty Polskiej, ma dostęp do gigantycznej sieci jej okienek oraz do milionów klientów. W oddziałach poczty otworzył już 1,3 tys. swoich punktów. Prowadzi w nich sprzedaż lokat, kredytów gotówkowych, konto

Poczta Polska nie przyjmuje już przesyłek zagranicznych. Specjalne zasady doręczeń w firmach kurierskich

czynne dotychczas w soboty będą obsługiwać klientów przez trzy godziny. Praca placówek całodobowych zostaje skrócona, będą działać przez siedem dni w tygodniu od  8 do 20. Punkty obsługi klienta w centrach handlowych będą nieczynne. Przez koronawirusa zmieni się obsługa na poczcie W urzędach pojawią

McDonald's chce przyciągnąć kobiety

punktach. Nie wykorzystaliśmy okazji, ponieważ byliśmy zbyt skupieni na kolejnym otwarciu, zamiast na kolejnych klientach - podsumował dotychczasową strategię firmy jej prezes Jim Cantalupo. McDonald's ogłosiło, że zmniejszy tegoroczny budżet na renowację lokali o 37 proc. z 1,9 mld dol. do 1,2 mld dol

Nowy trend w sprzedaży aut: salon samochodowy w internecie

klientów. Jak zainteresowanie takimi usługami w Polsce wygląda na tle Europy czy USA? - Jeśli chodzi o część serwisową, zdecydowanie widoczne jest coraz większe zainteresowanie obsługą niewymagającą kontaktu z ludźmi. Tak było też przed pandemią, ale wówczas wiązałbym to raczej z brakiem czasu. A jeśli

Pekao zmienia system bankowości internetowej! "Gazeta" testowała nowy

Pekao to drugi największy bank w Polsce. Pod względem liczby obsługiwanych klientów ustępuje miejsca tylko bankowi PKO BP, w połowie należącemu do państwa. Do tej pory klienci banku z żubrem w logo korzystali ze stron bankowości elektronicznej zaprojektowanych jeszcze w 2002 r. Od 17 kwietnia w ich

Najpierw sprzedają mieszkania, a potem mogą nimi zarządzać lub dalej sprzedać

Tomasz Karpiel, dyrektor operacyjny grupy. - Tym samym klient ma zapewniony pełen pakiet usług w ramach jednego biura obsługi. - Nasi klienci często nie mieszkają w Krakowie czy Wrocławiu. Nieruchomości kupują z myślą o przyszłości, docelowo chcąc zamieszkać tu na stałe lub nabywając je dla

Biedronka ma sposób na ominięcie limitu klientów w sklepach

Biedronki, zapewnia jednak, że rozwiązanie przyspieszy obsługę, a mobilne kasy nie będą atrapami - mają normalnie działać. - Dzięki temu rozwiązaniu obsługa klientów ma być szybsza i efektywniejsza, co wpłynie na bezpieczeństwo pracowników i konsumentów . Od ubiegłej środy do sklepów w Polsce może wejść

Koronawirus Olsztyn. Dealerzy rejestrują i dostarczają klientom pod drzwi nowe samochody

, w którym zawsze znajdziesz sprawdzone informacje – Udostępniamy płyn dezynfekujący oraz jednorazowe rękawiczki dla pracowników i klientów – uzupełnia Michnik. – Oznaczyliśmy strefy bezpiecznej odległości przy stanowiskach obsługi, udostępniamy jednorazowe materiały piśmiennicze do

Nieprzyjazny Ursus

; tego nie wiadomo). Pan R. został odesłany z kwitkiem. Urzędniczki oznajmiły, że nie są od tego, by wypełniać klientom druki. Pan R. wrócił do domu (który nie ma ISO 9001) i po wpisaniu kilku słów w stosowne rubryki znowu poszedł zanieść druk do urzędu. Przy okazji zapytał też burmistrza, co stało na

Bądźmy #RazemwKryzysie i pomagajmy gorzowskim firmom

zainteresowanie po obu stronach: przedsiębiorców i klientów. Dużą rolę mogą odegrać tu też wszelkie instytucje skupiające wokół siebie biznes, które zachęcamy do współpromowania projektu - przekonuje Jacek Gumowski, dyrektor Wydziału Obsługi Biznesu i Inwestora. Wśród pierwszych uczestników akcji są sklepy

Bank i obsługa konta na smartfonie. N26 wchodzi do Polski

Od dziś N26 dostępny jest nie tylko w Polsce, ale również w Danii, Szwecji i Norwegii. W sumie z oferty banku mogą korzystać mieszkańcy 22 krajów w Europie. Do końca roku pojawi się również na Islandii i w Lichtenstein. Obsługa konta wraz z jego założeniem odbywa się wyłącznie za pomocą telefonu

Koronawirus. Jak warszawiacy przygotowują się na kwarantannę?

Ludzie w maskach stali się najważniejszym symbolem czasów zarazy. Zaraz potem kolejki w sklepach i klienci na zakupach obładowani wielopakami papieru toaletowego. - Na co im tyle tego papieru? - dziwiła się ekspedientka sklepu warzywnego. Zdradziła nam, z dostawą których produktów w związku z plagą

Przywrócenie działalności centrów handlowych - nowe wytyczne

handlowych, chyba że przy prowadzeniu tego rodzaju działalności zostaną spełnione wymogi ujęte w Rozporządzeniu, takie jak oddzielenie stanowisk kasowych lub lad przesłonami z tworzywa sztucznego, zakrywanie przez obsługę ust i nosa za pomocą maski, maseczki lub przyłbicy, obsługiwanie klientów w

Polacy szturmują salony fryzjerskie. Sprawdziliśmy, jakie zasady bezpieczeństwa obowiązują

przez klientów i obsługę maseczek oraz używanie ręczników jednorazowych. Zalecane jest także umawianie się na wizytę telefonicznie lub online. - W dniu, kiedy rząd ogłosił otwarcie salonów, to wisiałam na telefonie 5 godzin. Było tylu chętnych, że aż system online się zawiesił - mówi nam fryzjerka

Prostytutki bały się Fritzla - "ten sadysta kazał udawać zwłoki"

słowa. Klienci normalni i chorzy umysłowo - Fritzl pojawiał się u nas bardzo często. Już po kilku wizytach większość personelu wyrobiła sobie na jego temat nieprzychylną opinię - opowiada F. - Pracowników traktował z góry. Nigdy nie prosił, zawsze żądał. Mówił podniesionym głosem, tonem nie znoszącym

Podwójne standardy. Bank Pekao co innego mówi klientowi, a co innego dziennikarzowi

to dziwiło, bo jej termin ważności upływa w sierpniu, a był dopiero 13 lipca. Nie pozostało mi nic innego, jak zadzwonić na bankową infolinię biura obsługi klienta, by dowiedzieć się, o co tu chodzi. To, co usłyszałam, zaskoczyło mnie totalnie. Gdy zbliża się koniec ważności karty, bank przygotowuje

"Licznik uśmiechu" w sopockim urzędzie. "Nie zmuszamy do życzliwości"

Liczniki pojawiły się dwóch wydziałach – obywatelskim i finansowym Urzędu Miasta w Sopocie. Na pięciu stanowiskach rozlokowano pięć par sensorów. Będą testowane przez 4 miesiące. – Uznaliśmy, że warto wprowadzić takie rozwiązanie. Zależy nam na tym, żeby obsługa klientów odbywała się w

Leasing w czasie koronawirusa. Leasingodawcy idą na rękę klientom

działalności po ustaniu zagrożenia epidemicznego. Oznacza to, że są one skoncentrowane na takim traktowaniu klientów, którzy znajdą się w sytuacji utrudniającej bieżącą i regularną obsługę umów, by pozostawić w ich dyspozycji finansowane przedmioty – przekonuje Związek Polskiego Leasingu. ZPL podkreśla

Od 6 czerwca czynne siłownie, baseny i parki rozrywki. Co będzie dozwolone, a co zakazane?

normalności"? Ministerstwo Rozwoju we współpracy z przedstawicielami poszczególnych branż przygotowało szczegółowe wytyczne. Zostały one właśnie opublikowane na stronach resortu . Wspólnym mianownikiem wszystkich zaleceń jest dążenie do zachowania dystansu między obsługą, a także klientami oraz

Jak bezpiecznie kupić samochód podczas epidemii koronawirusa

zaciągniętym hamulcem ręcznym. Obserwując wydarzenia oraz analizując kolejne rozporządzenia Rady Ministrów, zmienialiśmy procesy obsługi klientów. Robiliśmy to w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo odwiedzających nas w tym czasie osób oraz naszego zespołu. Motoryzacja podczas epidemii koronawirusa. Co i jak

Koronawirus. Stokrotka zwiększa sieć sklepów z odbiorem zakupów przez internet

- Otwierając sklep internetowy, dążyliśmy do zwiększenia bezpieczeństwa klientów w czasie epidemii. Naszym celem było ograniczenie kontaktów międzyludzkich i skrócenie kolejek przed sklepami. Ten cel udało się osiągnąć. Dziś robiąc zakupy przez internet, mamy gwarancję takich samych, atrakcyjnych

Konsolidacja kredytów ułatwi wyjście z długów, ale...

. Powodów, dla których bank może odmówić przyznania pożyczki czy kredytu jest wiele. Mogą to być np. zaległości w obsłudze już posiadanych zobowiązań widniejące w Biurze Informacji Kredytowej (BIK), brak zdolności kredytowej czy nieakceptowalne źródło spłaty kredytu. - Aby skonsolidować zadłużenie, klienci

Nie ruszył jeszcze nowy system obsługi cudzoziemców, a wojewoda już zapowiada kolejny

poprawności. Ze względu na przepisy i tak trzeba będzie złożyć wersję papierową wniosku w urzędzie. – W punkcie obsługi klienta pracownik porówna jedynie wersję papierową z elektroniczną, co znacznie skróci czas obsługi klientów – informuje urząd. Co ważne, w portalu cudzoziemiec będzie mógł na

Rekrutacje. Telemarketing tak na początek

Joanna Pasterczyk: Trzeba chyba mieć mocne nerwy, żeby pracować na słuchawce. Klienci przeważnie dzwonią przecież z problemami, są zdenerwowani i chcą rozwiązań na już. Żaklina Pawlak-Iwińska, vicepresident HR w firmie Polskie e-Płatności: Specjalista Centrum Obsługi Akceptanta powinien cechować

Wybuch pieca w restauracji w City Parku. Poparzona kobieta walczy o życie

biopaliwo doszło tam do wybuchu pojemnika na paliwo ciekłe. W lokalu było wtedy dużo gości. Klienci usłyszeli głośny huk. Pojawiły się dym i płomienie. Wtedy obsługa restauracji kazała klientom opuścić lokal.  - W zgłoszeniu poinformowano nas, że zapalił się zbiornik z biopaliwem. Ludzie ewakuowali się

Premia dla pracowników Biedronki, Lidla za pracę w czasie największego oblężenia sklepów

Szturm klientów na sklepy spożywcze trwa od ponad tygodnia. W obawie przed ich zamknięciem z powodu koronawirusa Polacy zaczęli robić zapasy. Gromadzą wszystko, co nadaje się do jedzenia i ma długi termin ważności, oraz środki higieniczne – przede wszystkim mydło i papier toaletowy. Dopiero

Od poniedziałku odmrożenie gastronomii. "Mam pytać gości, czy są w związku albo mieszkają razem?"

reżim sanitarny. Lista rekomendacji i wytycznych dla gastronomii jest jednak długa. Nowe przepisy przewidują m.in. limity osób przebywających naraz w lokalu - na jednego klienta musi przypadać nie mniej niż 4 m kw. powierzchni. Obsługa będzie zobowiązana dezynfekować stoliki po każdym z gości, a co

Co linie lotnicze wiedzą o pasażerce z miejsca 14C

Więcej informacji na temat pasażerów może oznaczać lepszą obsługę, przewoźnicy zdają sobie jednak sprawę z tego, że klienci woleliby zachować więcej prywatności. A linie lotnicze wiedzą o nas naprawdę sporo, począwszy od daty urodzin i adresu zamieszkania po najczęściej wybierane trasy, ulubione

Biedronka i Lidl zmieniają godziny otwarcia sklepów. Przed świętami będą czynne przez całą dobę

oraz związki zawodowe w Biedronce.  Niektóre Lidle również będą całodobowe Mniej więcej godzinę po publikacji tego artykułu na ruch Biedronki odpowiedział jej największy konkurent, czyli Lidl. Jak twierdzi "w trosce o komfortowe i bezpieczne warunki pracy oraz płynną obsługę klientów sieć

Lidl ma kłopot z realizacją zamówień online? Klienci skarżą się na opóźnienia

liczbę zamówień. Sklep lidla na prawdę ma bardzo niskie standardy obsługi jak na dzisiejsze czasy. (…) wysłałem już dwa maile z zapytaniem przez portal obsługi klienta od razu po zamówieniu czy paczka dojdzie i do dzisiaj mi nie odpisali. Cudem udało mi się dodzwonić na infolinię i pani

Samochody dla biznesu. Jak je dobrze wybrać i sfinansować zakup

odpowiedniego poziomu i zakresu obsługi. Renault stworzył więc sieć salonów wyspecjalizowanych w obsłudze klienta biznesowego. – Sieć Renault Pro+ proponuje praktyczne i skuteczne rozwiązania w procesie zakupu i obsługi floty samochodowej – mówi Zbigniew Bień. I wylicza: – Mamy duży wybór

Czy w którejś "tarczy antykryzysowej" można by wprowadzić dofinansowanie do terminali płatniczych?

urzędową ceną sprzedaży, na którą też nie mają wpływu. Stąd ogłoszenia w kioskach o sprzedaży tylko gotówkowej wprawiają niektórych w zdumienie, a są one tylko odbiciem szarej rzeczywistości. A co w czasach epidemii z bezpieczeństwem sprzedawców i ich klientów? Wiadomo, że sprzedaż gotówkowa stwarza

T-Mobile zmienia się dla klientów

nas do pozycji najlepiej ocenianego przez klientów operatora w zakresie jakości sieci i oferowanych usług. Firmy, dla której jakość obsługi klienta stoi zawsze na pierwszym miejscu. Partnera, który oprócz usług mobilnych oferuje kompleksowe usługi konwergentne w jakości T-Mobile

Założyciel Pyszne.pl: Kryzys przetrwały lokale, które tworzyły społeczność, wierne grono fanów

swoje menu – jest ono teraz często mniejsze i bardziej wyspecjalizowane. Niektórzy zrezygnowali także z dużych lokali, bo wyszło na to, że nie są im potrzebne. Najważniejsze okazało się stworzenie realnej więzi z klientem: przez miłą obsługę w lokalu, Facebooka czy Instagrama. Kryzys przetrwały

Firma w sieci. Od czego zacząć i co robić, żeby wypromować swój biznes w internecie?

wzrost wyników finansowych. Nie ma jednak sensu mieć własnej strony na Facebooku lub w innych kanałach social media, jeśli planujemy tam napisać tylko kilka postów. Wpis sprzed kilku miesięcy może spowodować, że potencjalny klient zrezygnuje z zakupu, myśląc, że sklep lub firma nie działa lub obsługa

"Niewłaściwa obsługa". NIK krytycznie o legalizacji pobytu cudzoziemców u wojewodów

, nieterminowej realizacji obowiązku określenia kryteriów wydawania zezwoleń na pracę cudzoziemców na terenie województwa pomorskiego. Dostrzegli natomiast, że postępowania były prowadzone wnikliwie oraz wprowadzono rozwiązania, które miały usprawnić obsługę klientów, w tym możliwość elektronicznej rezerwacji

87 proc. restauracji oszukuje klientów. Fatalne wyniki kontroli Inspekcji Handlowej

przechowywanie żywności i niewłaściwe warunki sanitarne, np. brudne, nadmiernie oszronione, zardzewiałe czy niesprawne lodówki, a także niepełne informacje o cenach. Co może zrobić klient oszukany przez restaurację? Nie jesteśmy bezradni, jeśli knajpy oszukują. UOKiK przypomina, że jedząc w barze lub restauracji

Koronawirus. Częstochowski oddział ZUS wypłacił "postojowe" na ponad 25 mln zł

czasie blisko 13 tys. wypłat w kwocie 25,7 mln zł. Tylko w piątek, 29 maja na konta 1850 klientów częstochowskiego ZUS przekazano ponad 3,5 mln zł. – Pracownicy ZUS wykonują gigantyczną pracę, bo wniosków cały czas przybywa i są to nie tylko te, dotyczące wypłaty świadczeń postojowych, ale także

Zamów jedzenie na wynos i wygraj włoską ucztę o wartości 500 zł!

, obsługi kelnerskiej oraz przede wszystkim klientów, bez których gastronomia nie mogłaby istnieć. Sytuacja epidemiczna oraz przymusowa kwarantanna spowodowała, że normalne funkcjonowanie restauracji przestało być możliwe. Ludzie, którzy tworzą każde z tych miejsc, do których tak chętnie zawsze zaglądali

Koronawirus. Jak wysłać/odebrać przesyłkę w czasie pandemii

umieszczeniu w urządzeniach. 7. Poczta Polska zmieniła godziny W związku ze wzrostem nieobecności pracowników, Poczta Polska wprowadziła zmiany w organizacji pracy. Godziny obsługi klientów w dni robocze uległy skróceniu do 6 godzin, przy czym w wybrane dni placówki są czynne od 14 do 20 lub zamiennie przez