cennik reklam w gazecie wyborczej

sprawdź też:

gazeta

Wojciech Maziarski Gazeta Wyborcza

Czwartkowe występy. Maziarski. Wystąpienie zawierało lokowanie produktu

Czwartkowe występy. Maziarski. Wystąpienie zawierało lokowanie produktu

Próbowałem z kolegami policzyć, ile by to wyszło, gdybyśmy chcieli w prime timie wykupić reklamę "Wyborczej" w tylu kanałach naraz, i to z powtórkami i cytatami w dziennikach telewizyjnych. W głowie się kręci od zer, nawet jeśli po rabatach byłoby to mniej niż według cenników.

Macierewicz i chwalcy Putina. Wciąż wychodzą na jaw nowe powiązania

"Wyborcza" ujawniła związki ministra obrony narodowej z milionerem Robertem Luśnią, płatnym TW SB w latach 80. Rzecznik MON odpowiada, że to... rosyjska propaganda. Przyjrzyjmy się wypowiedziom rzecznika. I powiązaniom Macierewicza - bo wciąż wychodzą na jaw nowe.

Zmiana cen reklam w "Gazecie Wyborczej"

Zmiana cen reklam w "Gazecie Wyborczej"

reklam w tych wydaniach wzrosły średnio o 7,9%. Z początkiem roku 2009 zmieniły się także ceny reklam i ogłoszeń w niektórych wydaniach lokalnych "Gazety". Zmiany te są zróżnicowane i wynikają ze strategii tworzonych indywidualnie dla poszczególnych rynków lokalnych.Struktura i logika cennika

Jak Antoni Macierewicz tłumaczy się z kontaktów z byłym esbekiem? Minister obrony odpowiada na publikację "Wyborczej"

Jak Antoni Macierewicz tłumaczy się z kontaktów z byłym esbekiem? Minister obrony odpowiada na publikację "Wyborczej"

cennik dla reklamodawców. Co z niego wynika? Według prokuratury Luśnia na usługi "akwizycyjne i reklamowe" przekazał łącznie 52 tys. zł trzem firmom (wśród nich było Dziedzictwo Polskie wydające "Głos"). Gdyby choć jedna dziesiąta tej kwoty została wydana na reklamy w "Głosie

telewizyjna

Wyborczej w piątki 562 tys.* Czytelnictwo Gazety Telewizyjnej 1,31 mln** Zasięg edycja krajowa Charakter dodatku tematyczny Cennik ogólnopolskich ogłoszeń wymiarowych Formaty reklam  Zapraszamy do obejrzenia spotu reklamowego !

Spór o oglądalność. Ilu widzów naprawdę obejrzało mecz finałowy w Polsacie?

Spór o oglądalność. Ilu widzów naprawdę obejrzało mecz finałowy w Polsacie?

wszystkie "zwykłe" się na to nie nabrały, tak to było absurdalne. Były jednak dwa wyjątki: "Rzeczpospolita" (w tekście Magdaleny Lemańskiej) i "Gazeta Wyborcza" (tu nawet aż w dwóch tekstach: Jakuba Wątora w Gospodarce i Piotra Jachyma w Sporcie) tę hucpę łyknęły bez zmrużenia

DF

płatneGazety Wyborczej w czwartki 310 tys.* Czytelnictwo Gazety Wyborczej w czwartki 1,6 mln** Zasięg edycja krajowa Charakter dodatku tematyczny Cennik ogólnopolskich ogłoszeń wymiarowych Formaty reklam  

Nowa formuła cennika "Gazety Wyborczej"

Komunikat prasowy Agora wprowadzi 9 stycznia 2006 r. nową formułę cennika reklam "Gazety Wyborczej". Nowy cennik będzie uproszczony i usystematyzowany. Wprowadzony zostanie podział oferty na trzy typy: premium, podstawową i ekonomiczną. Pojawi się nowy typ oferty ekonomicznej. Zmienią się

wysokie

Wysokie ObcasyW Wysokich Obcasach piszemy o sprawach codziennych i o sprawach niezwykłych, publikujemy portrety kobiet niekoniecznie, znanych z pierwszych stron gazet.  Data powstania 1999 Dzień emisji sobota Rozpowszechnianie płatne Gazety Wyborczej w soboty 364 tys.* Czytelnictwo

Pakiety wielka zajawka

oferty Cennik Zasady publikacji     Pakiet Gigant - wydanie magazynowe   Pakiet składa się pojedynczych emisji reklam w wydaniach magazynowych dzienników wchodzących w skład pakietu, czyli w sobotnim wydaniu Gazety Lubuskiej oraz piątkowych wydaniach dzienników: Gazeta Wyborcza, Metro

Stagnacja w reklamie w I kw. 2010 r.

małe wzrosty, po kilka procent. Raczej chodzi o zahamowanie spadków - mówi Lidia Kacprzycka, dyrektor zarządzający Starlinka obsługującego takie firmy, jak PZU, Pliva czy Agora (wydawca "Gazety Wyborczej"). Jej zdaniem zbliżające się wybory prezydenckie oraz mistrzostwa świata w piłce nożnej

Płaci 260 zł za prywatne ubezpieczenie. I nie może dopchać się do lekarza

Firmy ubezpieczeniowe coraz częściej reklamują specjalne ubezpieczenia zdrowotne, dzięki którym można uzyskać łatwiejszy dostęp do lekarzy w prywatnych klinikach. Przed tygodniem opisywaliśmy w "Gazecie Wyborczej" reklamę ubezpieczenia "Bądź zdrów". Za cenę od 70 do 180 zł

Polska zakręcona rowerami. Wypożyczalnie rosną jak grzyby po deszczu

Polska zakręcona rowerami. Wypożyczalnie rosną jak grzyby po deszczu

firmą. W przetargu na rower miejski w Szczecinie najtańszą ofertę pod koniec lutego złożyła firma Enigma Systemy Ochrony Informacji. Lokalnemu oddziałowi "Gazety Wyborczej" nie udało się potwierdzić, czy do tej pory miała cokolwiek wspólnego z rowerami. Stąd obawy, czy sobie poradzi. Czy

"Cała Naprzód!" w stronę klientów, czyli zmiany w dziale sprzedaży "Gazety Wyborczej"

"Cała Naprzód!" w stronę klientów, czyli zmiany w dziale sprzedaży "Gazety Wyborczej"

Komunikat prasowyWiększe zrozumienie dla potrzeb klienta, porady ekspertów, szybszy i łatwiejszy proces zamawiania ogłoszeń i reklam, elastyczność i uproszczone procedury - oto zmiany jakie przyniosą reformy w strukturach sprzedażowych "Gazety Wyborczej". Projekt, który firma ochrzciła

Min. Sportu straciło miliony na koncercie Madonny

Min. Sportu straciło miliony na koncercie Madonny

. Finansowa katastrofa Z raportu NIK, do którego dotarła Gazeta Wyborcza wspólnie z Radiem ZET wynika jednak, że koncert zakończył się finansową katastrofą. Zamiast zysku przyniósł 4,8 mln zł strat. Głównym powodem było to, że NCS nie znalazł sponsora dla imprezy. - Pomysł był dobry. Na tym koncercie można

Nowa "Gazeta Praca"

Nowa "Gazeta Praca"

- na tym ostatnim w pierwszym półroczu 2005 zanotowaliśmy wzrost o 18% w stosunku do 2004 roku"- powiedział Marek Tretyn, dyr. ds. sprzedaży reklam i ogłoszeń "Gazety Wyborczej". "Zmieniają się preferencje i oczekiwania. W nowej Gazecie Praca łatwiej jest szukać i łatwiej znaleźć

Podsumowanie półrocza polskiego rynku reklamowego

- według cenników - wyniósł wtedy niecałe 10 proc. Niektórzy mówili jednak, że w rzeczywistości radio otrzymało mniej pieniędzy z reklam. Dominuje - jak poprzednio - RMF FM, jednak jego przewaga nad głównym rywalem, czyli Radiem Zet, zmniejsza się. Na reklamę w krakowskiej rozgłośni firmy wydały 99,8 mln

Być jak Adam Słodowy

Być jak Adam Słodowy

: Interesują Cię tematy związane z edukacją? Lubisz o nich czytać i dyskutować? Zapraszam na mój profil na Facebooku! Oglądaj wideo Dużego Formatu, "Gazeta Wyborcza" 29.01.2015 W ''Dużym Formacie'' czytaj też: Martin Schoeller: Celebryci nienawidzą moich zdjęć. Prezydent Obama słuchał tego, co

Minister Nowak: Szkalujące teksty niszczą mnie jako polityka i człowieka

Minister Nowak: Szkalujące teksty niszczą mnie jako polityka i człowieka

kampaniach wyborczych PO, ale także wygrywają intratne państwowe zlecenia np. od PKP. - Wykryło? Ja się wcale nie ukrywałem. To był klub przygotowany specjalnie na Euro 2012 dla VIP-ów z zagranicy. Wiele osób publicznych tam gościło. Podobnie jak wiele pań koleżanek i kolegów dziennikarzy było w tym klubie

"Gazeta Wyborcza": Wikingowie chcą podbić Polskę

Wikingowie chcą przyciągnąć klientów atrakcyjnym cennikiem, zwłaszcza za internet. Za 19 zł dostaną 2 GB transferu, 2 tys. SMS-ów i rozmowy po 29 gr za minutę. Za 8 zł dopłaty będą mogli rozmawiać bez limitu i dodatkowych kosztów z wszystkimi abonentami Mobile Vikings i Playa. Szefowie firmy

Plakaty precz z wiaty

W sobotę opisaliśmy bezkarność plakaciarzy, którzy zaklejają całe miasto. - Jeszcze latem 2002 r. poznańskie latarnie i przystanki wyglądały podobnie. Wtedy na rewolucyjny pomysł wpadła firma CM System - przypomina Lech Bojarski, dziennikarz poznańskiego dodatku "Gazety Wyborczej"

Spokojny optymizm wokół reklamy w internecie

internetowej sieci reklamowej Ad.Net (sprzedaje reklamę w przeszło 170 serwisach). - Szczególnie w pierwszym i czwartym kwartale na rynku miało miejsce wyraźne ożywienie - potwierdza Agnieszka Kukuła, dyrektor ds. sprzedaży w portalu Gazeta.pl (należącym do Agory, wydawcy "Gazety Wyborczej"

Dziennik ze strachu

łazienki - mówi Thymaya. - Niewiarygodne! To naprawdę nie jest fikcja! - Ze mną jest zawsze non-fiction. DF Od autora: Kiedy w pierwszym numerze "Magazynu Gazety Wyborczej" z 5.03.1993 r. (potem "DF") ukazał się mój tekst "Polska z ogłoszeń", byłem szczęśliwy, że to mój

Magnat z energią

zrozumienia". Według cennika gazety całostronicowa reklama kosztuje ponad 7 tys. zł. - Dlaczego Energetyka płaci za pańską promocję? - spytałem prezesa. - Za takie wywiady płacimy dwa razy do roku, a nie chodzi w nich o moją promocję, tylko zbliżenie się do klientów. Wiadomo, Energetyki nikt nie lubi

Przystanek Europa. Polskę sprzedam, Irlandię kupię

czarnego marmurowego kominka, na którym stoi klatka. Dlatego dali to ogłoszenie do gazety. Znalazł się na nią chętny Polak z dziećmi. Tomek (27 lat) cztery lata temu ożenił się z Sylwią (dziś 23 lata), urodziła im się córeczka Klaudia. Sześć lat pracował jako kierowca w "Gazecie Wyborczej" w

Ruch oporu kręci betoniarką

papieru i gipsu. Cztery lata temu mieli trzy filie, 25 pracowników i pełną księgowość. Po mieście jeździły cztery autobusy z ich reklamami, dawali ogłoszenia do "Wyborczej", w lokalnych gazetach mieli dwa moduły na pierwszej stronie, na targach budowlanych dostawali medale. Skończyło się