biuro obsługi klienta orange

Maciej Samcik

Nie rozumie po polsku, ale Orange sprzedał jej ubezpieczenie przez telefon

Nie rozumie po polsku, ale Orange sprzedał jej ubezpieczenie przez telefon

Sieć Orange sprzedała przez telefon ubezpieczenie... japońskiej stażystce niemówiącej po polsku. Początkowo operator utrzymywał, że Japonka zgodziła się na zawarcie ubezpieczenia. Teraz przeprasza i obiecuje poprawę.

Przegląd wiadomości ze spółek, środa godz. 15

Przegląd wiadomości ze spółek, środa 12 lutego godz. 15

W sieci Orange gra muzyka, a ty płacisz

Włączają usługi bez zgody klientów, by się wypisać, trzeba wysłać SMS. Kto zapomni, płaci. Niektórzy operatorzy komórkowi testują nowe triki na wyciągnięcie pieniędzy od klientów. Ale sami mogą się naciąć

T-Mobile rezygnuje z programu lojalnościowego Era Premia

Deutsche Telekom, czyli właściciel marki T-Mobile, która w czerwcu zastąpiła Erę, kontynuuje proces zrywania ze starym wizerunkiem. Od kilku dni abonenci T-Mobile za pośrednictwem internetowego biura obsługi klienta dowiadują się, że popularny program lojalnościowy Era Premia kończy się we wrześniu

Multimedia: 5 zł za usługę, której nie zamawiałeś

Płocczanin od razu zadzwonił po wyjaśnienia do biura obsługi klienta Multimedia. - Wyjaśniono mi, czym jest promocyjne MultiPower, było to przyspieszenie dostarczanego internetu. Ale nie uzyskałem odpowiedzi na pytanie, dlaczego mi ją uruchomiono bez mojej wiedzy! Poprosiłem o jej dezaktywowanie i

Komornik zamiast internetu

Komornik zamiast internetu

Styczeń 2012 rok. Blanka Wysocka dzwoni do Telekomunikacji Polskiej z prośbą o podłączenie Neostrady. Pracownica biura obsługi klienta zachwala produkt. Modem i umowę dostarczy kurier. Przyjeżdża następnego dnia, a dwa dni później zjawia się monter. - Dom jeszcze nie był wykończony i nie miałam

Szef Virgin Mobile Polska: - Będziemy "pierwszą kartą" Polaków

Szef Virgin Mobile Polska: - Będziemy "pierwszą kartą" Polaków

łączą się od razu z profesjonalnym konsultantem, a nie trafiają na automat, który każe im wybierać skomplikowane opcje. Co ważne dla klientów i wyróżniające nas pozytywnie w Polsce: połączenie z biurem obsługi klienta jest u nas darmowe - mówi. Virgin przygotowuje dystrybucję, ma podpisane umowy ze

Kolejny przekręt esemesowy. Pieniądze wyłudza "mama Ewa"

Kolejny przekręt esemesowy. Pieniądze wyłudza "mama Ewa"

wyłączyć subskrypcję pod tym linkiem. W T-Mobile zaś wszystko należy załatwić, dzwoniąc do biura obsługi abonenta - 602 900 000 lub (22) 413 69 96. Jeśli nie mamy pewności, czy dany numer telefonu jest numerem premium, można to także sprawdzić na liście takich numerów prowadzonej przez Urząd Komunikacji

Katowice. W 2014 r. sektor usług dla biznesu ma zatrudnić 3 tys. osób

Samorządowcy deklarują wsparcie, służące rozwojowi sektora nowoczesnych usług biznesowych, takich jak centra informatyczne, finansowo-księgowe, badawczo-rozwojowe, centra usług wspólnych czy telefoniczne biura obsługi klienta. Tego typu firmy tworzą wiele atrakcyjnych, często nieźle płatnych miejsc

"Gorsza" niepełnosprawność według UEFA - niewidomy zniżki na mecz nie dostanie

"Gorsza" niepełnosprawność według UEFA - niewidomy zniżki na mecz nie dostanie

chodzę na mecze np. Korony Kielce i tam zarówno ja, jak i mój opiekun mamy wejście za darmo - tłumaczy Wojciech, student jednej z warszawskich uczelni. Dlaczego na Stadionie Narodowym nie może liczyć na ulgę? Dzwonimy pod numer obsługi klienta UEFA. - Osoby z innymi niepełnosprawościami niż ruchowe nie

Księgowy parabanków z Krzyżem Odrodzenia Polski. "Świadczę usługi różnym klientom"

Księgowy parabanków z Krzyżem Odrodzenia Polski. "Świadczę usługi różnym klientom"

Gdańsk ma masę powodów do dumy, ale i strony, którymi chwalić się na pewno nie chce. Przykład? To "nasze" parabanki wywołały w kraju największe w ostatnich latach afery, w których poszkodowanych zostało około 80 tysięcy klientów. Większość tego typu instytucji wywodzi się z Warszawy, lecz

Brudne biura. Wyciskają, ile się da. Próby samobójcze [LISTY O CALL CENTER]

Brudne biura. Wyciskają, ile się da. Próby samobójcze [LISTY O CALL CENTER]

, śmierdzące biura. Lepiące się od kurzu, bo firmy nie stać na dodatkowe etaty sprzątaczek. Jednym słowem - kołchoz biurowy. Nie polecam. Pozdrawiam Pracownik BOK (Biuro Obsługi Klienta)" Raz odmówisz nadgodzin, jesteś na celowniku "Witam Dobry artykuł! Dodam od siebie, że pracując w jednym call

Jak uszczęśliwić pracowników, klientów i na tym zarobić

Jak uszczęśliwić pracowników, klientów i na tym zarobić

hotelach - z bagażowymi i sprzątaczkami; w firmach usługowych - z pracownikami działu sprzedaży czy obsługi klienta. Dlatego to właśnie oni powinni czuć się reprezentantami firmy - a to jest możliwe jedynie wtedy, gdy czują się przez nią docenieni, nie tylko finansowo. Korpo może być ludzkie: ''Jacek

Spadająca gwiazda giganta, czyli jak wkurzyć klienta [list]

Spadająca gwiazda giganta, czyli jak wkurzyć klienta [list]

korzystniejsza, ale nie czas i miejsce, żeby rozwijać ten wątek. Ciekawsza część historii zaczyna się teraz. Kontakt z biurem obsługi klienta nie budził zastrzeżeń. Ba, wśród znajomych zachwalałem nawet sympatyczną i profesjonalną postawę netiowskich telemarketerów. Bez lania wody, szybko, konkretnie i na temat

"MUTE" i można klientowi nawrzucać, czyli życie na słuchawce

"MUTE" i można klientowi nawrzucać, czyli życie na słuchawce

godzinę. Command Center, ludzie od dyscypliny Marlena od znajomych dowiedziała się, że Centertel (właściciel sieci komórkowej Idea, teraz Orange) szuka konsultantów do swojego centrum obsługi obejmującego całą Polskę. Dlaczego w Lublinie? Przez pięć dużych uczelni, które co roku produkują po kilkanaście

Głosy w mojej głowie

Głosy w mojej głowie

;twarzą". Głos musi się przede wszystkim podobać. "Lektorzy, których wybieramy, przechodzą przez kilka etapów weryfikacji. Na wstępnym etapie przeprowadzamy ankiety wśród klientów, pytając ich, który głos najbardziej im się podoba" - informuje bezosobowo biuro prasowe Orange, zupełnie jakby

Patent na młodych

Patent na młodych

prostu pokazują nowo zatrudnionym, jak wygląda zgodna z procedurami obsługa klienta oraz poszczególnych urządzeń (np. frytkownicy). Potem przez dwa dni osobiście pomagają im wykonywać obowiązki, doradzają i oceniają. Młodzi na poczcie Poczta Polska, największy polski pracodawca zatrudniający ponad 90 tys

Nie chcą blokować numerów na życzenie klienta - łamią prawo?

Kto chce, może u operatora zastrzec swój numer - i na komórce osoby, do której dzwoni pojawi się tylko napis "numer zastrzeżony". Wystarczy zgłosić się do biura obsługi klienta. Według ustawy telekomunikacyjnej, od połowy ub.r. powinno to działać i w drugą stronę: kto chce, może takie

W BOK-ach pracują studenci za grosze?

W BOK-ach pracują studenci za grosze?

brutto za godzinę czy zbyt słabe szkolenia pod względem merytorycznym. Pracując w sieci Orange, w pewnych sytuacjach byłem zupełnie bezradny (...), po prostu z braku odpowiedniej wiedzy. (...)W biurach obsługi klienta odbywa się masowa rotacja pracowników, szkolenia są krótkie i nie przykłada się do nich

Użytkownicy oburzeni. UKE przyjrzy się konkursom SMS-owym Ery

Użytkownicy oburzeni. UKE przyjrzy się konkursom SMS-owym Ery

kwotę 221,39 zł, w której przeważającą część zajmują SMS-y po 4,88 zł". Rozżalonych znaleźć można też na internetowych forach. Marzena.s2 pisze: "SMS-y od operatora automatycznie kasowałam, bo irytują mnie takie konkursy. Kilkanaście razy otrzymywałam również telefony z biura obsługi abonenta

Trudny rozwód z operatorem

Pani Anna rozkłada ręce: - Istna kołomyja! Kilka tygodni temu złożyła w salonie Orange wniosek o rezygnację z telefonu w związku ze zbliżającym się zakończeniem umowy. Kazano jej zadzwonić za kilka dni i dowiedzieć się, czy do biura obsługi klienta dotarł faks z rezygnacją wysłany w obecności pani

Telefon i karta do płatności zbliżeniowych w jednym. Już w Polsce

Telefon i karta do płatności zbliżeniowych w jednym. Już w Polsce

abonentem sieci T-Mobile i mieć konto w mBanku lub kartę kredytową w Polbanku. Na kartę SIM zostaną wgrane informacje o karcie bankowej. Klient będzie musiał też zainstalować na telefonie specjalną aplikację, która potrzebna jest do obsługi karty kredytowej lub debetowej, ale może też służyć do integracji

UOKiK sprawdza, czy zostaliśmy milionerami

UOKiK sprawdza, czy zostaliśmy milionerami

otrzymywałam również telefony z biura obsługi abonenta, jednakże natychmiast się rozłączałam. A tu nagle rachunek, w którym wielokrotnie naliczono kwotę 4,88zł!". Co na to PTC? W oświadczeniu operatora czytamy: "Aby wziąć udział w loterii, konieczne jest jednoznaczne potwierdzenie swojej zgody

Eurotaryfa nie cieszy przez euro

cena dotychczas nie była regulowana. Od dzisiaj jego maksymalny koszt to 0,11 euro, czyli 0,58 zł. ROAMINGOWY MINIPRZEWODNIK WŁĄCZ ROAMING. Jeśli używasz telefonu na kartę, roaming masz od początku włączony, jeśli podpisałeś umowę - nie. Musisz to załatwić w telefonicznym biurze obsługi klienta

Drogi kliencie, tu głuchy telefon (czyli telekomunikacja z BOK-u)

na siłę z Orange i jednocześnie kupić inny telefon, w sieci o szerszym zasięgu - mówi. Odpowiedź Wojciecha Jabczyńskiego, Rzecznika Grupy TP na skargi Pana Sebastiana Telekomunikacja Polska jest największym operatorem, więc przykładów związanych z jej biurem obsługi klienta jest najwięcej. Ale

Rozmowa z Chrisem Bannisterem, prezesem spółki P4, operatora sieci Play

wsi, za to z bardzo wolną transmisją. Przytłaczająca większość klientów chce mieć mobilny internet, który działa w domu, kawiarni czy biurze, za to wszędzie szybki. I właśnie to zapewniamy już dzisiaj. Konkurencja ma może zasięg w całym kraju, ale naprawdę zasięg szybkiego internetu 3G mają tylko w

Heyah rusza z ofertą dla obcokrajowców

W największych ukraińskich miastach można już zobaczyć billboardy informujące o specjalnej ofercie Heyah. Dodatkowo przygotowano materiały reklamowe po ukraińsku i ukraińskojęzyczną stronę w internecie. Także w Biurze Obsługi Klienta wkrótce mają się pojawić osoby mówiące w języku wschodniego

Telefony w Erze od piątku bez simlocka

wszystkie nowe telefony dostępne w promocjach Ery. - Jeśli nowo kupowany aparat został wcześniej wyposażony w blokadę simlock, wówczas na życzenie klienta zostanie ona bezpłatnie zdjęta w salonie, sklepie firmowym lub w Biurze Obsługi Abonenta - poinformował operator sieci Era. Simlock to zabezpieczenie w

Zniżki dla emerytów

do wszystkich krajowych sieci komórkowych. Do telefonu zamówić można jeszcze telewizję kablową w dwóch opcjach - za 39 lub 47 zł - oraz internet w cenie od 42 zł. Informacji o ofercie oraz obszarze działania sieci Dialog udziela biuro obsługi klienta pod nr. tel. 0 801 70 07 00 lub 0 717 91 01 01

Przegląd wiadomości ze spółek, czwartek godz. 12

wszystko, żeby to poprawić" - dodał. Kozłowski poinformował, że spadek rentowności to efekt realizacji niektórych umów. "Spadek rentowności wynikał głównie z trzech umów: z ZUS, Orange i ARiMR - w ubiegłym roku koncentrowaliśmy się, aby te umowy były podpisane, a teraz jest czas, aby

Ściągawka: Internet dla seniora

obsługi klienta. Wybieramy prędkość internetu (np. 1024 kb/s za 69 zł miesięcznie) i modem (najtańszy i najprostszy to Sagem F@st 800 za 19 zł kaucji). Odbieramy w biurze pudełko z modemem, kablami i instrukcją obsługi. I już możemy wracać do domu, by je podłączyć do komputera i gniazdka. Najprościej

Sieci komórkowe wdziewają nowe szaty

przewodniczący rady nadzorczej Polkomtela Stanisław Speczik. Kilka miesięcy później zaskakujące rzeczy zaczęły dziać się w Idei. Jej klienci otrzymali korespondencję z podwójnym logo Idei i Orange. Idea pospiesznie się wycofała i wyjaśniła, że to pomyłka pracowników biura obsługi klienta. Może to była pomyłka

Polska 1989-2014: miejskie rewolucje

losy ojczyzny, ale by podziwiać w przesmyku między budynkami widok na warszawskie city - rosnące w górę rozświetlone wieżowce. Rzadziej, i za dnia, wpadam do mieszczącego się przy Rakowieckiej urzędu dzielnicy. I jak nigdzie widzę: lokalna władza zrozumiała, że obywatel to klient i musi być zadowolony

Przegląd wiadomości ze spółek, środa 30 lipca, godz. 15.00

roku bank obsługiwał 656 tys. klientów indywidualnych, o 30 tys. więcej niż na koniec 2007 roku. Liczba ROR wzrosła o 23 tys. do 457 tys. W I połowie 2008 roku bank pozyskał w sumie 41,7 tys. klientów indywidualnych. Zdaniem Józefa Wancera, prezesa Banku BPH w drugim półroczu dzięki rozbudowie sieci

Prelegenci i uczestnicy paneli New Media New Democracy Forum

Stowarzyszenia Projekt: Polska, członek Stowarzyszenia Lymec.Przez ostatnie cztery lata pracował w Domu Mediowym Initiative pracując dla takich globalnych klientów jak Orange, Citroen, Continental, TUI. Był odpowiedzialny za komunikacje tych marek w Internecie. Obecnie pracuje w Domu Mediowym Value Media jako

Giełdowe rekiny na diecie czyli ile stracili najbogatsi ludzie w Polsce

. W czym tkwi tajemnica? Analitycy Domu Maklerskiego IDM uważają Cyfrowy za pewniaka na trudne czasy, bo ma stałe abonamentowe przychody od 2,3 mln klientów i powinien być stosunkowo odporny na skutki silnego spowolnienie gospodarcze. Przed rokiem Solorz nie miałby czego szukać wśród czołowych