bank millennium logowanie

Maciej Samcik

Płatność telefonem zamiast karty płatniczej. Opłaca się?

Płatność telefonem zamiast karty płatniczej. Opłaca się?

Wyjeżdżając za granicę, nastawiasz się na to, że będziesz tam płacił gotówką albo kartą płatniczą. Innym ciekawym rozwiązaniem może być płatność telefonem.

Bank w komórce. Wygodny czy frustrujący? Ranking aplikacji bankowych

Zaledwie 10 na 39 przebadanych banków ma prawdziwą aplikację mobilną na smartfony. Bank w komórce to jeszcze rzadkość, a te, które tam są, oferują bardzo różny standard. W rankingu użyteczności takich aplikacji zwycięzca zdeklasował konkurencję.

mBank odpowiada na reklamację okradzionego klienta. "Oddamy tylko..."

Dlaczego mBank nie zauważył, że kradną pieniądze jego klientom? Czy uważne czytanie SMS-ów wystarczy, by nie zostać okradzionym? - ciąg dalszy strasznych opowieści o internetowych złodziejach bankowych. I odpowiedź banku na reklamację jednego z klientów: "Oddamy tylko część utraconych pieniędzy"

Najbardziej gorący bankowy debiut. Startuje Alior Sync

Najbardziej gorący bankowy debiut. Startuje Alior Sync

cztery lata chce mieć aż milion klientów. Wirtualny oddział i swoboda logowania Czym będzie się wyróżniał Alior Sync? Przede wszystkim bank postawi na nowoczesne formy kontaktu z klientami. Po wejściu do wirtualnego oddziału będzie można rozmawiać ze swoim bankierem zarówno za pomocą

Pekao zmienia system bankowości internetowej! "Gazeta" testowała nowy

. Obecnie z bankowości internetowej korzysta nieco mniej niż połowa klientów Pekao, zlecają oni 300 tys. operacji dziennie. Dziennikarz "Gazety" jako pierwsza osoba spoza banku testował nowy system Pekao. Od dotychczasowego różni się przede wszystkim wyglądem. Logowanie odbywa się w taki sam

BZ WBK i Kredyt Bank się łączą. Będą trzecim bankiem w Polsce

BZ WBK i Kredyt Bank się łączą. Będą trzecim bankiem w Polsce

klientów obu banków? Oczywiście wszystkie umowy o konta, karty i kredyty pozostają w mocy i będą respektowane przez połączony bank. Nawet jeśli pojawią się zmiany w sposobie logowania lub wyglądzie systemów transakcyjnych w internecie, to będą wprowadzane stopniowo i bez rewolucji, by nie zrazić klientów