agora

Vadim Makarenko

Agora zamyka dwie drukarnie i konsoliduje druk w stolicy

Agora zamyka dwie drukarnie i konsoliduje druk w stolicy

Zarząd Agory - wydawcy "Gazety Wyborczej" - zdecydował o zamknięciu drukarni w Tychach i Pile. Warszawska drukarnia na Białołęce zapewni druk całego nakładu "Wyborczej" oraz zleceń zewnętrznych.

Agora składa wniosek do UOKiK o zgodę na całkowite przejęcie akcji Eurozetu

Agora, wydawca m.in. "Gazety Wyborczej", złożyła w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumenta (UOKiK) wniosek o kupno pozostałych 60 proc. udziałów w Eurozecie. Na decyzję poczeka przynajmniej pół roku.

Agora chce w całości przejąć Radio Zet

Agora, wydawca m.in. "Gazety Wyborczej", już jest właścicielem pakietu 40 proc. udziałów w Eurozecie, właścicielu Radia Zet. Teraz zamierza przejąć pakiet kontrolny, który dotychczas należał do czeskiej spółki SFS Ventures.

Wyniki finansowe Agory: wpływy niższe, rentowność wyższa

Wyniki finansowe Agory: wpływy niższe, rentowność wyższa

W ostatnim kwartale zeszłego roku Agora osiągnęła przychody w wysokości 346,1 mln zł, czyli o 4,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Zysk netto w tym okresie wyniósł 2,3 mln zł. Wzrost napędzała sprzedaż biletów do kin oraz usług gastronomicznych. Agora odnotowała

Agora przejmuje pakiet mniejszościowy w Radiu ZET

Agora przejmuje pakiet mniejszościowy w Radiu ZET

W ramach transakcji wydawca „Gazety Wyborczej” będzie mógł mianować i odwołać członka rady nadzorczej Eurozetu i podejmować decyzje o ewentualnych zmianach struktury kapitałowej lub zamknięciu spółki. Agora nie będzie mieć jednak wpływu na strategię programową stacji ani na jej

Agora ogłosiła wyniki za pierwszy kwartał 2018 r. 9,7 mln zł zysku

Agora ogłosiła wyniki za pierwszy kwartał 2018 r. 9,7 mln zł zysku

Przychody Grupy Agora wyniosły w tym okresie 278 mln zł. Z kolei koszty operacyjne stanowiły 264,9 mln zł przy prawie 11-procentowym spadku w porównaniu z I kwartałem ubiegłego roku. – Nasze przychody były niższe niż rok temu z dwóch powodów: niższej sprzedaży usług poligraficznych, co

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oraz UOKiK badają przejęcie Radia ZET przez Agorę

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oraz UOKiK badają przejęcie Radia ZET przez Agorę

pisał "Puls Biznesu" - Czesi postanowili sprzedać polskie radia . O zakup grupy od początku starali się najwięksi polscy wydawcy: Agora (wydawca "Gazety Wyborczej"), ZPR Media (wydawca "Super Expressu") czy PMPG Polskie Media (wydawca tygodnika "Wprost"). Na

Agora zainwestuje w czeską firmę ROI Hunter

Agora zainwestuje w czeską firmę ROI Hunter

. W dwóch rundach finansowania spółka obejmie 23,9 proc. udziałów kapitale zakładowym ROI Hunter za ok. 4,4 mln euro. - W umowie inwestycyjnej nie zostały zapisane automatyczne opcje nabycia udziału większościowego przez Agorę, ale mamy zagwarantowane standardowe prawa inwestora. Poza założycielami i

Amerykański fundusz kupił ponad 11 proc. akcji Agory

Amerykański fundusz kupił ponad 11 proc. akcji Agory

- MDIF to amerykański fundusz, który od wielu lat inwestuje w jakościowe i niezależne media na całym świecie. Te inwestycje, jak pokazują liczne przykłady, mają z reguły charakter długoterminowy. Dlatego też cieszymy się, że MDIF uznał Agorę za atrakcyjny cel inwestycyjny. Z naszego punktu widzenia

Agora ogranicza stratę. Kina Helios i radio radzą sobie lepiej niż rynek, "Gazeta Wyborcza" zrealizowała plan sprzedaży prenumerat na 2017 r.

Agora ogranicza stratę. Kina Helios i radio radzą sobie lepiej niż rynek, "Gazeta Wyborcza" zrealizowała plan sprzedaży prenumerat na 2017 r.

W piątek notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych Agora, wydawca m.in. „Gazety Wyborczej” i czasopism, portalu Gazeta.pl, właściciel sieci kin Helios, spółki reklamy zewnętrznej AMS SA oraz Grupy Radiowej Agory, opublikowała wyniki za trzeci kwartał 2017 r. Wyniki spółki po trzech

Za "Wyborczą" w sieci płaci już 220 tys. prenumeratorów

Za "Wyborczą" w sieci płaci już 220 tys. prenumeratorów

innowacji jest wprowadzenie wspólnego rachunku z Orange Polska. Niedawno spółka poinformowała o tym, że klienci operatora będą mogli połączyć swój rachunek za telefon z rachunkiem za prenumeratę cyfrową "Wyborczej". Agora po raz drugi opublikowała średni miesięczny przychód z

Agora przejęła rozgłośnię radiową w Warszawie

Agora przejęła rozgłośnię radiową w Warszawie

Grupa Radiowa Agory została właścicielem Radia Nostalgia dostępnego w Warszawie na częstotliwościach 88,4 FM i 99,5 FM. - Cieszymy się, że do portfolio naszej grupy dołączyła nowa stacja radiowa. Obecnie czekamy na decyzję KRRiT odnośnie do zmiany nazwy Radia Nostalgia na Radio Pogoda. Jeśli

Rosną przychody Agory. Spółka wypłaci dywidendę?

Rosną przychody Agory. Spółka wypłaci dywidendę?

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że kolejny kwartał z rzędu nasze przychody rosną, co więcej, w wybranych segmentach ich dynamika jest wyższa niż rynkowa. Ten dynamiczny wzrost skłonił nas do weryfikacji celów części biznesów Grupy Agora. Wierzymy, że dzięki zwiększeniu skali swojej działalności nasz

Krynica 2016. Prezes Agory: Prawie 80 tys. płatnych subskrypcji "Wyborczej"

Krynica 2016. Prezes Agory: Prawie 80 tys. płatnych subskrypcji "Wyborczej"

Zdaniem prezesa Agory rośnie liczba potencjalnych czytelników zainteresowanych wartościowymi treściami i ilość czasu, jaki spędzają te osoby na obcowaniu z mediami w internecie. Hojka wierzy też, że przewagę zdobędzie model płatnej subskrypcji nad reklamowym, opartym na dochodach od zewnętrznych

Agora najbardziej innowacyjna. Cztery nagrody w konkursie Media Trendy

Agory - Moja Tuba, który pozwala użytkownikom serwisu Tuba.fm stworzyć swoje radio internetowe. Wyróżnienie zdobył również serwis Cafeanimal.pl prowadzony przez bezpłatny dziennik "Metro". Dzięki niemu domy znalazło już ponad 3,5 tys. bezdomnych zwierząt.

Radio Pogoda - nowa stacja Agory wystartowała w Warszawie

- Cieszymy się, że naszej stacji można słuchać już w czterech miastach w Polsce - obok Warszawy także w Krakowie, Poznaniu i Opolu - mówi Adam Fijałkowski, wiceprezes Grupy Radiowej Agory, która jest właścicielem Radia Nostalgia od początku lipca tego roku. Zgodę na zmianę nazwy stacji wyraziła

Grupa Radiowa Agory uruchomiła nową stację - Radio Pogoda

W stacji można usłyszeć piosenki z lat 40., 50. i 60. XX wieku. Program skierowany jest w szczególności do osób w wieku powyżej 50 lat. - Grupa Radiowa Agory cały czas rozwija swoją ofertę. Tym razem zdecydowaliśmy się stworzyć nową markę radiową skierowaną do ważnej, choć wciąż niedocenianej grupy

Zmiany w składzie zarządu Agory i na stanowisku prezesa spółki

Zmiany w składzie zarządu Agory i na stanowisku prezesa spółki

- Kiedy zwróciliśmy się do Wandy Rapaczyńskiej o powrót do zarządu Agory, powierzyliśmy jej m.in. skomponowanie składu nowego zarządu Spółki i znalezienie następcy. To zadanie wykonała nawet wcześniej, niż oczekiwaliśmy i ze znakomitym skutkiem - powiedział przewodniczący Rady Nadzorczej Agora SA

Grupa Agora ze wzrostem przychodów w drugim kwartale, ale ze stratą netto

Grupa Agora ze wzrostem przychodów w drugim kwartale, ale ze stratą netto

(Rock Radio, Złote Przeboje oraz Radio Pogoda) i radia informacyjnego TOK FM. Cała Grupa Radiowa Agory ma obecnie około 6-proc. udział w słuchalności, a sam TOK FM jest szóstą najchętniej słuchaną stacją radiową w kraju. Mniej reklam w prasie Gorsze wyniki rok do roku zanotował segment Prasa. Przychody

"Nadzieja" z tekstami najlepszych polskich pisarzy od dziś jako e-book

"Nadzieja" z tekstami najlepszych polskich pisarzy od dziś jako e-book

-booka, na Publio.pl oraz na Empik.com, a 8 lipca zaistnieje w wersji papierowej nakładem Wydawnictwa Agora. Organizatorem „Nadziei” jest Wydawnictwo Agora, a partnerami – Fundacja Agory, Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich i Empik. – Przyłączyliśmy się do projektu „Nadzieja

Regulamin konkursu - wydawnictwo Agora

§ 1. Postanowienia ogólne Organizatorem konkursu, w którym nagrodą jest pakiet książek od Wydawnictwa Agora jest Agora SA z siedzibą w (00-732) Warszawie przy ul. Czerskiej 8/10, wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem

327 tys. cyfrowych prenumerat "Gazety Wyborczej". W cztery lata

327 tys. cyfrowych prenumerat "Gazety Wyborczej". W cztery lata

W przedstawionej właśnie strategii Agory na lata 2018-22 jako priorytety wskazano cyfryzację i ofertę premium oraz dywersyfikację działalności poprzez rozwój poza rynkiem reklamowym. 327 tys. subskrybentów  Liczba cyfrowych subskrybentów „Gazety Wyborczej” zwiększy się ze 107

Agora ze wzrostem przychodów oraz zyskowności

Przychody Grupy Agora zwiększyły się w ujęciu rocznym o 8,1 proc. Na taki wzrost złożyło się kilka czynników, m.in. wpływy z koprodukcji i dystrybucji gry "Wiedźmin 3: Dziki Gon", wyższe o 3,6 proc. przychody ze sprzedaży reklam (151,5 mln zł), wzrost przychodów ze sprzedaży wydawnictw o

Kurczy się rynek reklamy. Spadają zyski i przychody Agory

Na wyniki koncernu wpłynęły nie tylko spadające przychody wynikające z kurczącego się rynku reklamowego, ale konieczność utworzenia rezerw związanych z wydarzenia jednorazowymi i zwolnieniami grupowymi - to obniżyło dodatkowo wynik grupy kwotą 27 milionów złotych. W 2012 roku Agora poniosła stratę

Agora sprzedała "Poradnik Domowy". Kupiła magazyn "Dom i Wnętrze"

Obydwie umowy zawarto 25 lutego 2013 r. - Nabycie praw do wydawania miesięcznika "Dom i Wnętrze" wpisuje się w strategię segmentu czasopism Agory polegającą na wzmacnianiu obecności w sektorze wnętrzarsko-budowlanym. Tytuł ten pozwoli nam pozyskiwać budżety reklamowe producentów

UOKiK: Agora może przejąć CF Helios

. Przedwstępną umowę kupna Agora podpisała 30 marca. Za 84 proc. akcji Heliosa ma zapłacić 25 mln euro, ale kwota ta może wzrosnąć o blisko 1 mln euro w zależności od rezultatu badania stanu zobowiązań Heliosa. Sprzedającymi są fundusze Nova Polonia Private Equity Fund i Nederlandse Financierings-Maatschappij

Agora kupi 84 proc. operatora kin za 25 mln euro

również prawo zażądania, aby kupujący 84 proc. akcji nabył także akcje innych współwłaścicieli. Po co Agorze sieć kin? Jak czytamy w komunikacie spółki, "inwestycja w Helios jest spójna z długoterminową strategią spółki, która zakłada dywersyfikację źródeł przychodów i rozszerzanie zakresu

Wyniki finansowe Agory: wyższe zyski w I kwartale 2010

Przychody spółki w pierwszym kwartale wyniosły 248,1 mln zł - to o 9,6 proc. mniej niż przed rokiem. Spadek przychodów to efekt osłabienia rynku reklamy - jak szacuje Agora, w pierwszych trzech miesiącach tego roku firmy na reklamę wydały 1,6 mld zł, o 1,5 proc. mniej niż w I kw. 2009 r. A to na

Startup Enso zwyciężył w Agora Startup Fest 2015

, rozczarowanie rzeczywistością czy tym, że początkowo do biznesu trzeba dokładać, zamiast na nim zarabiać. Powody są różne. Ale to nie znaczy, że nie powinno się próbować. Agora Startup Fest to konkurs skupiający ludzi, którzy mimo niekorzystnego otoczenia próbują swoich sił w biznesie. Przyglądają się i

Wyniki Agory za 2009 r. - 38 mln zł. Wyżej od oczekiwań

W IV kwartale ub.r. skonsolidowany zysk netto Agory wyniósł 14,9 mln zł wobec 31 mln zł straty netto rok wcześniej. Przychody spółki wyniosły w tym okresie 291,1 mln zł i były o 13,3 proc. niższe niż w analogicznym okresie 2008 r. Przychody za cały rok były na poziomie 1,11 mld zł, co daje spadek o

Będą cztery nowe, darmowe kanały telewizyjne

przyznana na dziesięć lat. Pierwszą koncesję otrzymała spółka Green Content należąca do Agory (wydawcy m.in. "Gazety Wyborczej"). Kanał pod nazwą Kiwi TV będzie zawierał audycje poświęcone zdrowemu stylowi życia, rozwojowi zawodowemu i społecznemu człowieka, a także będzie popularyzował aktywność

Dobra sprzedaż "Gazety Wyborczej" w internecie. Plan wyprzedzony o rok

- To olbrzymi sukces "Gazety Wyborczej" oraz Wyborcza.pl i kolejny dowód na właściwy wybór modelu transformacji biznesowej dziennika - mówi Robert Musiał, członek zarządu Agory. "Gazeta Wyborcza" - plan zrealizowany rok przed czasem Szybki wzrost liczby płatnych subskrypcji

Wiemy, kto wygrał konkurs Wydawnictwa Agora na powieść sensacyjną. "Niezwykłe rozwiązania literackie"

Warunkiem udziału w konkursie było przesłanie opisu fabuły, minimum dwóch gotowych rozdziałów oraz konspektu całej książki. Nagrodą jest podpisanie umowy z Wydawnictwem Agora na publikację powieści oraz 10 tys. zł na jej dokończenie. Nadeszło blisko 500 tekstów. Bo zobaczył za dużo „Czerwone

Sekielski: "Nie rzucajmy pracy, ale wywierajmy presję". Debata FREE WORLD FREE PRESS

W debacie FREE WORLD FREE PRESS wzięli udział między innymi: Dorota Warakomska, Magdalena Chudzikiewicz, Justyna Dobrosz-Oracz, Jarosław Kurski, Piotr Kraśko, Jerzy B. Wójcik, Tomasz Sekielski, Hanna Lis, Leszek Jażdżewski, Artur Kurasiński, Maciej Czajkowski czy Michał Nogaś. Jakie wyzwania stoją

Bezpłatny dziennik "Metro" zmienia nazwę i uruchamia lokalne wydania

materiałów w serwisie. Dzięki temu chcemy jeszcze lepiej trafiać w potrzeby naszych czytelników - mówi Michał Gwiazdowski, nowy redaktor naczelny "Metrocafe.pl" i dyrektor programowy w pionie czasopisma i prasa bezpłatna Agory. "Metro" a "Metrocafe.pl" Oprócz najnowszych

FRU.pl z Agorą

Jej owocem jest portal biletylotnicze.gazeta.pl, za pośrednictwem którego można rezerwować loty oraz hotele na całym świecie. Uruchomiona została infolinia 801 08 07 79, gdzie można zasięgnąć porady ekspertów bądź zlecić dokonanie rezerwacji. Obecność na stronach Gazeta.pl pozwoli FRU.pl dotrzeć do

Filmowa gorączka. Kina w Polsce pękają w szwach

"Ben-Hur". - Rekordowa frekwencja w 2016 r. to między innymi efekt sprawdzonych formatów filmowych i rosnącej popularności polskiego kina - potwierdza Tomasza Jagiełło, prezes zarządu spółki Helios, właściciela największej w Polsce sieci multipleksów należącej do Agory (wydawcy "Gazety

Agora większościowym akcjonariuszem Centrum Filmowego Helios

- Transakcja ta jest spójna z długoterminową strategią Grupy Agora, która zakłada dywersyfikację źródeł jej przychodów i rozszerzanie zakresu działalności w rozwijających się sektorach szeroko rozumianych mediów - tłumaczy Piotr Niemczycki, prezes Agory. - Dodatkowym efektem będzie lepsza pozycja

O cztery kolejne darmowe kanały TV zawalczy dziewięciu nadawców

telewizji. Są to: Telewizja Polsat, Agora, Discovery Networks, Telewizja Puls, Grupa ZPR, Wirtualna Polska, Kino Polska TV, Polska Izba Komunikacji Elektronicznej i Superstacja. Wielu nadawców złożyło wnioski na nadawanie kilku kanałów, ale miejsca będzie wyłącznie dla czterech nowych kanałów. Wszyscy

Artyści wspierają nauczycieli. Niezwykły koncert

26 kwietnia w Agorze, ul. Czerska 8/10 - niezwykły, fantastyczny koncert Waldemara Malickiego w reżyserii Jacka Kęcika. Koncert dla nauczycieli. Cały dochód ze sprzedaży biletów przekażemy na fundusz strajkowy dla nauczycieli. Na scenie Waldemar Malicki - fortepian, Małgorzata Krzyżanowicz

Wielki finał Igrzysk Chmury w Agorze

wydarzeniu będzie mogła uczestniczyć w bezpłatnych prezentacjach technicznych firm Accenture i Chmurowisko. W ich trakcie prelegenci podzielą się między innymi najnowszą wiedzą o projektach chmurowych i nowinkach technologicznych. Na miejscu, w warszawskiej siedzibie Agory przy ul. Czerskiej, będą także

Google da 1,5 mln euro na innowacyjne projekty dziennikarskie w Polsce

Google przedstawił listę projektów, które otrzymają wsparcie w ramach funduszu DNI Innovation Fund. Ponad 27 mln euro trafi do twórców 128 przedsięwzięć z 23 europejskich krajów. W Polsce dofinansowanie uzyskało siedem projektów, w tym dwa zgłoszone przez Agorę - jeden przez "Gazetę Wyborczą

Agora kupi 84 proc. akcji operatora kin za 25 mln euro

Łącznie w kinach CF Helios i jego spółki zależnej Kinoplex jest ponad 31 tys. miejsc i 140 ekranów. Sieć sprzedała w zeszłym roku ok. 24 proc. wszystkich biletów do polskich multipleksów. Za 84 proc. akcji Heliosa Agora zapłaci 25 lub 26 mln euro, w zależności od rezultatu badania stanu zobowiązań

Agora wyróżniona przez "Media i Marketing Polska" za nowe media

Wyróżnienie przyznano w corocznym raporcie miesięcznika zajmującego się rynkiem prasy. "Broni się nie tylko strategią ograniczania kosztów, lecz także generowania przychodów z nowych mediów" - czytamy w uzasadnieniu. Internet jest najszybciej rosnącym segmentem spośród tych, w których wyda

Agora została wyróżniona przez magazyn "Media i Marketing Polska"

Wyróżnienie przyznano w corocznym raporcie miesięcznika zajmującego się rynkiem prasy. "Broni się nie tylko strategią ograniczania kosztów, lecz także generowania przychodów z nowych mediów" - czytamy w uzasadnieniu. Internet jest najszybciej rosnącym segmentem spośród tych, w których wyda

Zmiany w "Gazecie Wyborczej" i Wyborcza.pl

; (Mariusz Burchart). - Rozpoczynamy kolejny etap transformacji modelu biznesowego działalności prasowej Agory. Proces ten wspierają zarówno zmiany osobowe w "Gazecie Wyborczej", jak i nowa formuła wydawnicza dziennika w papierze i w cyfrze - mówi Robert Musiał, członek zarządu Agory. Zmiany w

Przychody Agory w górę

W całym zeszłym roku Grupa Agora miała 1,189 mld zł przychodów - o blisko 8 proc. więcej niż w 2014 r. Zysk netto wyniósł 15,3 mln zł wobec straty 11 mln zł rok wcześniej. - To wynik zgodny z oczekiwaniami. Plany strategiczne spółki są realizowane zgodnie z założeniami. Wyniki Agory się stabilizują

Radiowa Jedynka z największym spadkiem słuchalności

pkt proc. Piątą najchętniej słuchaną stacją w kraju w okresie od maja do lipca było VOX FM, należące do Grupy Radiowej Time. Stacja zgromadziła udział na poziomie 4,1 proc. - wzrost o 0,2 pkt proc. Szóste miejsce ex aequo zajęły: TOK FM i Radio Maryja, z udziałem po 1,8 proc. TOK FM należące do Agory

Od września startuje Polskie Radio 24

współpracę m.in. z Ryszardem Bugajem, Jerzym Kisielewskim, Zdzisławem Krasnodębskim, Tomaszem Sakiewiczem, Łukaszem Warzechą czy Pawłem Wrońskim. TOK FM ma konkurenta Polskie Radio 24, dostępne na falach UKF w ponad 40 miastach Polski, będzie bezpośrednim konkurentem dla TOK FM należącego do Agory (wydawcy

Trójka przed Jedynką. TOK FM powiększa przewagę nad Radiem Maryja

notowań. To też pierwszy raz, kiedy Trójka wyprzedziła Jedynkę. Piąte miejsce z wynikiem 4,1 proc. zajął VOX FM należący do Grupy Radiowej Time. Szóstą najchętniej słuchaną stacją w Polsce pozostaje TOK FM należące do Agory (wydawcy m.in. "Gazety Wyborczej") i Spółdzielni Polityka. Stacja miała

TVP namiesza w naziemnej telewizji cyfrowej

W drugiej połowie roku wystartuje ósmy multipleks naziemnej telewizji cyfrowej. Nowe kanały uruchomi m.in. czterech komercyjnych nadawców: Agora, Wirtualna Polska, Grupa ZPR i spółka związana z Polską Izbą Komunikacji Elektronicznej. Pierwszą koncesję otrzymała spółka Green Content należąca do

Ministerstwo Cyfryzacji nie chce cyfryzować radia?

, kto chciałby usłyszeć cyfrowy dźwięk, musiałby kupić nowy odbiornik - a ten kosztuje około 200-300 zł. Od początku negatywnie do procesu cyfryzacji radia w Polsce podchodzili najwięksi komercyjni nadawcy - jak RMF FM, Grupa ZPR, Radio ZET czy Grupa Radiowa Agora. - W Polsce brakuje całościowej

"Pomóż swoim rodzicom" i inne działania Fundacji Agory

Wszystkie te działania współfinansowane są środkami 1 proc., w których zbiórkę zaangażowane są też media Agory, wydawcy m.in. „Gazety Wyborczej”. „Pomóż swoim rodzicom” - co się dzieje w tej akcji? Głównym jej celem jest wsparcie dla starszych osób i rodzin, które się nimi

Mniejsze stacje radiowe gonią liderów. Najlepszy wynik TOK FM

Radiowej Agory. Radio TOK FM to pierwsze radio informacyjne w Polsce, które nadaje obecnie w 19 miastach. Za TOK FM, na ósmym miejscu, uplasowało się RMF Classic z 1,4 proc. udziału (wzrost z 1,2 proc.). W pierwszej dziesiątce znalazły się jeszcze Antyradio (1,3 proc. udziałów) i Dwójka z 0,5 proc. Czwórka

Onet i WP wśród najpopularniejszych serwisów w Wielkiej Brytanii

informacyjnych w Wielkiej Brytanii znalazły się jeszcze dwie inne polskojęzyczne strony. Na 34. miejscu uplasował się polonijny portal Londynek.net z 220 mln odsłon w 2015 roku, a na 37. miejscu Gazeta.pl (należąca do Agory, wydawcy m.in. "Gazety Wyborczej") ze 197 mln odsłon w ub.r. Informacje na

Onet.pl, a nie Gazeta.pl będzie polskim wydawcą Business Insidera

W sierpniu umowę na polską wersję amerykańskiego serwisu biznesowo-technologicznego Busienss Insider podpisała Gazeta.pl należąca do Agory. Miała uruchomić serwis pod koniec 2015 r. Jednak pod koniec października cały serwis Business Insider został kupiony przez niemiecki koncern Axel Springer

150 mln euro na wspieranie dziennikarstwa cyfrowego

Pod koniec kwietnia tego roku Google oraz ośmiu europejskich wydawców ogłosiło uruchomienie programu Digital News Initiative (DNI). Celem programu jest wspieranie wysokiej jakości dziennikarstwa w Europie dzięki wykorzystaniu technologii. W programie bierze udział m.in. Agora, wydawca "Gazety

RMF FM zdecydowanym liderem. TOK FM goni Radio Maryja

, które zajęło szóste miejsce. Stacja odnotowała spadek o ponad 18 proc., do poziomu 1,8 proc. - przed rokiem miała 2,2 proc. udziałów. TOK FM w górę Tuż za Radiem Maryja plasuje się TOK FM (należące do Agory i "Polityki") z wynikiem 1,5 proc. Stacja zwiększyła swój udział rok do roku o 0,2 pkt

W czwartym kwartale wyniki Agory na plusie

Przychody Grupy Agora w czwartym kwartale 2016 r. wyniosły 340,3 mln zł, to o 3,8 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2015 r. Grupie udało się jednak zamknąć kwartał na plusie. Zysk netto wyniósł 10,2 mln zł. Na spadek przychodów Grupy wpływ miały głównie niższe wpływy w segmencie Prasa i Druk

CD Projekt zarobił miliony na "Wiedźminie"

, ponieważ obecna kończy się w tym roku - zapowiedział na konferencji prasowej prezes CD Projektu Adam Kiciński. Za koprodukcję i dystrybucję gry odpowiedzialna jest m.in. Agora, wydawca "Gazety Wyborczej". Zobacz też: "Wiedźmin 3: Dziki Gon" - premiera wyczekiwanej gry!

RMF FM przed Radiem ZET. Rekordowy wynik TOK FM

się zamienić częstotliwościami Radia Eska Rock i VOX FM. Tym samym VOX można teraz słuchać w 18 miastach Polski, a grającą muzykę rock Eskę wyłącznie w Warszawie (oraz w internecie). Na siódmym miejscu rankingu znalazło się należące do Agory (wydawcy m.in. "Gazety Wyborczej") Radio TOK FM. W

Agora SA liderem cyfrowej transformacji!

Według M&MP: Agora coraz odważniej buduje swój biznes wydawniczy w cyberprzestrzeni. Bez wątpienia największym projektem i jednocześnie największym sukcesem wydawcy "Gazety Wyborczej" w 2014 r. było wdrożenie paywalla i oferty prenumeraty cyfrowej oraz zrealizowanie celu w zakresie

Plan przeciwko Agorze? Już byli w ogródku

Tygodnik "Newsweek" ujawnił treść pisma przesłanego przez prezesa PZU SA Michała Krupińskiego do szefa rady nadzorczej PTE PZU zarządzającej funduszem emerytalnym Złota Jesień. Krupiński domaga się wyjaśnień, jak to się stało, że Złota Jesień sprzedała pakiet akcji Agory SA funduszowi

Wyniki konsultacji w sprawie nowych kanałów telewizji naziemnej

podjąć taką działalność, oferujące własne propozycje programowe. Wśród podmiotów znalazły się m.in. Agora (wydawca m.in. "Gazety Wyborczej"), Discovery Networks, Fratria, Grupa Wirtualna Media, Mango-Media, Polska Fundacja Wspierania Rozwoju Komunikacji Elektronicznej, Polska Izba Komunikacji

Dobre wyniki finansowe wydawcy "Gazety Wyborczej"

Wynik ten przekroczył oczekiwania analityków, którzy szacowali zysk netto w drugim kwartale na 15 mln zł. Spółce udało się poprawić rentowność mimo recesji na rynku reklamowym głównie dzięki obniżaniu kosztów, które w całym pierwszym półroczu spadły o 11,4 proc., do 488,6 mln zł. "Agora

Rusza nowa sieć reklamy efektywnościowej - PayPer.pl

- kolejnych partnerów będziemy dobierali właśnie według takiego klucza - mówi Dorota Bachman, dyrektor ds. transakcji i kampanii efektywnościowych w segmencie Internet Agory, odpowiedzialna za rozwój PayPer.pl. Uzyskanie najlepszych efektów przez PayPer.pl ma zapewnić technologia TradeDoubler, jeden z

Zmiany w radzie nadzorczej Agory

Zarząd Agory (wydawcy "Gazety Wyborczej") poinformował, że 28 maja 2014 r. do spółki wpłynęła rezygnacja Heleny Łuczywo z funkcji członka rady nadzorczej Agory SA ze skutkiem na chwilę zamknięcia zwyczajnego walnego zgromadzenia akcjonariuszy zatwierdzającego sprawozdanie finansowe za rok

"Agora". Hypatia nie miała żadnych szans

AGORA *** - dramat historyczny, Hiszpania 2009reż. Alejandro Amenábar, wyk. Rachel Weisz, Rupert Evans, Max Minghella Poniedziałek (1.08) 20:00 Stopklatka TV, powt. środa 07:30 Hiszpański reżyser Alejandro Amenábar ("W stronę morza", "Inni", "Otwórz oczy

Grecja. Ateny - wokół Akropolu

opisano miliony razy. Trafi nań każdy, kto przyjedzie do Aten. Wokół znajdują się jednak miejsca i dzielnice, które warto zobaczyć. Na wschodzie i południu - stadion olimpijski i antyczne teatry, na zachodzie i północy - wzgórza Areopag, Pnyks i Muzejon, grecka i rzymska agora, cmentarz Keramikos czy

Rekordowa liczba prenumerat cyfrowych "Gazety Wyborczej", kwitnie kinowy biznes Agory

przychody zwiększyły się do kwoty 114 mln zł. Czytaj także: "Gazeta Wyborcza" ma już 133 tys. cyfrowych prenumeratorów! To liczba, za którą stoją ludzie Niższe przychody Grupy Agora W całym 2017 r. przychody Grupy zmniejszyły się do kwoty 1 165,5 mln zł i były niższe o 2,7 proc. w porównaniu

Kaczyński przeprosił Agorę

"Oświadczam, że w swojej publicznej wypowiedzi na łamach Rzeczpospolitej w dniu 13 września 2007 r. przedstawiłem nieprawdziwe, zniesławiające zarzuty i podejrzenia w stosunku do spółki Agora S.A" - przeprosiny podpisane przez Jarosława Kaczyńskiego zawisły na stronie internetowej

Oświadczenie Zarządu Agory SA w sprawie publikacji na antenie TVP

W związku z publikacjami na antenie TVP 1, TVP Info, TV Trwam oraz w innych mediach na temat przekroczenia progu 5 proc. udziału w głosach na walnym zgromadzeniu Agory SA przez fundusz inwestycyjny Media Development Investment Fund i jego spółkę zależną MDIF Media Holdings Zarząd Agory SA ("

Enso zwycięzcą Startup Fest Agora 2015

przebić się na rynku i funkcjonować jako międzynarodowe firmy. Polskim projektom chcą pomagać organizatorzy Startup Fest Agora. Zwycięzcą tegorocznej edycji jednego z najbardziej prestiżowych przeglądów polskich start-upów został projekt Enso - start-up tworzący urządzenie o tej samej nazwie, które

Rokita oskarża Agorę

części raportu wydarzenia z lipca 2002 r., kiedy Rywin przyszedł do Agory i zażądał 17,5 mln dolarów łapówki dla "grupy trzymającej władzę" w zamian za korzystne dla Agory zmiany w projekcie ustawy o RTV. W swojej wersji wydarzeń przedstawionych na 42 stronach w 25 rozdziałach Rokita twierdzi

Kto chciał Agora lex

To Pan na posiedzeniu rządu 19 marca 2002 r. zwrócił uwagę, że zakaz kupna ogólnopolskiej telewizji przez wydawcę ogólnopolskiego dziennika jest wymierzony w jedną konkretną spółkę - Agorę. Czyli uświadomił Pan rządowi, że tworzy Agora lex. Juliusz Braun (były szef KRRiT): Tak. Projekt nowelizacji

Media Agory wspierają akcję #SOS Nepal

pomóc. Redakcja dziennika będzie również informować czytelników o akcji #SOSNepal i zachęcać do pomocy ofiarom kataklizmu w Nepalu - także poprzez swoje profile w mediach społecznościowych. Radiostacje Agory wyemitują spoty radiowe zachęcające do wsparcia akcji poprzez zakup okolicznościowych koszulek

Zajawka na Agorę

wkręcona - przeprosiła. Cytując m.in. ostre oświadczenie rzeczniczki wydawcy ''Faktu'': ''Informacja ta jest całkowicie nieprawdziwa''. Tekst na wydawanym przez Agorę portalu gazeta.pl został na zawsze usunięty. REM ''za nieuprawnione oceny'' przeprosiła dopiero po dwóch dniach. Przyznała, że padła ofiarą

Macierewicz - Agora. Słodko-gorzko

internetowych portalach. Agora po tej gorzko-słodkiej porażce będzie apelować. Jej pełnomocnik mec. Piotr Rogowski uważa, że ''ta sprawa wstyd przynosi przede wszystkim politykowi, a nie mediom''. Drugiej strony na ogłoszeniu wyroku nie było.

Kaczyński ma przeprosić Agorę

Kaczyński ma przeprosić za porównanie "GW" do "Trybuny Ludu z 1953 r." (organu KC PZPR w okresie stalinizmu), oraz twierdzenia, że Agora jest "pod kontrolą postkomunistycznej oligarchii" i "ma związki finansowe z układem oligarchicznym". Kaczyński użył ich w

Niemczycki nie będzie już prezesem Agory

Jak wynika z giełdowego komunikatu Agory, rezygnacja Niemczyckiego nastąpiła w związku nową funkcją Rapaczyńskiej i odniesie skutek w poniedziałek 11 lutego. Z uwagi na rezygnację Niemczyckiego rada nadzorcza delegowała Rapaczyńską na trzy miesiące do zarządu spółki - od 12 lutego. Wanda

Przychodzi Rywin do Agory

Prezes Agory była pierwszym świadkiem. Sąd uprzedził ją, że może nie odpowiadać na pytania, które narażałyby ją na odpowiedzialność karną. Odpowiedziała na wszystkie. A było ich kilkaset. Sąd przerwał przesłuchanie po sześciu godzinach, w trakcie pytań zadawanych przez pierwszego z trójki obrońców

Warszawskie Targi Książki: Nowości wydawnictwa Agory [POLECAMY]

JACEK ANTCZAK, "REPORTERKA" "Wystarczy" - powiedziała, gdy ukazała się "Biała Maria", jej ostatnia książka. Czyli reporterski świat Hanny Krall można uznać za dzieło skończone? Świat to jak najściślejsze określenie, bo czytanie Krall sprzyja zapominaniu o tytułach i to

Macierewicz ma przeprosić Agorę

Macierewicz to były poseł i członek speckomisji ds. Orlenu. O domniemanych powiązaniach Agory z mafią paliwową miał donieść komisji śledczej ukrywający się w Niemczech (w Polsce ścigany jest listem gończym) Andrzej Czyżewski. Czyżewski najpierw pisał do komisji. Następnie został - przez internet

Komisja przesłuchała wiceprezes Agory Helenę Łuczywo

uprawnieniach KRRiTV i UOKiK (Urząd Ochrony Konsumenta i Konkurencji) w sprawie oceny rynku. U W wersji z 19 lipca ( i 22 lipca z godz.15.14) KRRiTV otrzymała dwa istotne uprawnienia. - Tym samym dostał je Włodzimierz Czarzasty - zeznawała Łuczywo. Wyjaśniała, dlaczego Agorze zależało, by decyzje w sprawie

Agora wspólnikiem Money.pl

BAN oferuje powierzchnie reklamowe w serwisach prezentujących jakościowe treści, w tym o tematyce ekonomicznej i biznesowej. - Z perspektywy Money.pl pozyskanie Agory jako partnera w Business Ad Network wzmacnia pozycję rynkową spółki - sieć uzyskuje zaangażowanie dwóch silnych grup internetowych

Prawnik Rymkiewicza przegrywa z Agorą

To był proces o jedno zdanie, cytat z opinii, komentarza prawnika Agory: ''Stanowisko strony pozwanej odwołujące się do rodzin tych osób pobrzmiewa antysemityzmem i kliszą żydokomuny''. Rzucone zostało do dziennikarza w drzwiach sali sądowej dopiero co odblokowanej spod naporu tłumu ryczącego

Agora wyda biografię Anny Przybylskiej - pierwszą autoryzowaną przez rodzinę

– Długo nie zgadzałam się na tę publikację, wszystko było jeszcze zbyt świeże. Raz jedyny udzieliłam wywiadu, który ukazał się w „Wysokich Obcasach” . Po raz pierwszy pomyślałam wtedy, że może warto, by ludzie, którzy kochali moją córkę – a dowody tego uczucia spotykają mnie

Agora nie dla konkurentów

Agora Holding prowadziła wstępne rozmowy w sprawie sprzedaży pakietu kontrolnego Agory SA, wydawcy "Gazety Wyborczej" - podała agencja Reuters, powołując się na nieoficjalne źródła. Agora Holding jest kontrolowana przez byłych i obecnych współtwórców "Gazety Wyborczej". Spółka

Regulamin konkursów Wydawnictwa Agora SA prowadzonych za pośrednictwem

§ 1. Postanowienia ogólne.  1. Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (zwana dalej "Organizatorem"), adres: ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru

SKOK vs. Agora. Mec. Rogowski prawomocnie niewinny

"Gazeta" wielokrotnie opisywała nieprawidłowości w systemie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potężnej instytucji finansowej. Prawie zawsze centrala, czyli KK SKOK, reagowała sądowymi pozwami. Procesy, w których Agorę, "Gazetę", dziennikarzy reprezentował często mec

Marek Sowa odchodzi z Axel Springer Polska

, że proces tworzenia nowej spółki zakończy się do końca tego roku. Marek Sowa był prezesem Axel Springer Polska od początku lutego 2010 r. Zastąpił na tym stanowisku Floriana Felsa. Wcześniej Sowa był prezesem Agory SA. W listopadzie 2008 r. złożył rezygnację z funkcji prezesa zarządu Agory z powodów

Protest taksówkarzy zablokował siedzibę Agory. Petardy

Kilkadziesiąt osób zebrało się przed siedzibą Agory przy Czerskiej. To taksówkarze, którzy protestują przeciwko deregulacji ich zawodu zapowiadanej przez ministra sprawiedliwości Jarosława Gowina. Gowin jest gościem debaty o deregulacji, która rozpoczęła się w siedzibie "Gazety" o godz

Marsz PiS w Warszawie i manifestacja pod Agorą. W Gdańsku demonstracja w obronie demokracji

niedzielnej manifestacji w obronie demokracji 3. Ok godz. 14 pod siedzibę Agory przyszedł marsz ok. 50 osób, które miały odmawiać różaniec i modlić się o nawrócenie dziennikarzy. Było ich słabo słychać, bo głośniejszy okazał koncert piosenek Kaczmarskiego puszczany z głośników. Dziennikarze 'Gazety Wyborczej

AGORA SA

Muzyka, literatura, wiedza i edukacja oraz film - to dziedziny, w których Agora rozwija swoją działalność związaną z wydawaniem projektów książkowych i kolekcji. Pozycje z bogatej i różnorodnej oferty wydawniczej Agory dostępne są w punktach sprzedaży i salonach prasowych na terenie całej Polski, a

Oświadczenie Zarządu Agory z 21 grudnia 2017 r.

Zarząd Agory informuje, że 19 grudnia br. zakończyła prace specjalna komisja powołana w celu wyjaśnienia zarzutów niewłaściwego zachowania wobec pracowników lub współpracowników spółki. Przedstawiciele komisji przedstawili raport ze swoich ustaleń oraz zalecenia „odnośnie do dalszych działań

Odpoczynek po piątkowych spekulacjach

szczyt, który będzie bardzo trudno pokonać. A każde wieści nie po myśli inwestorów będą groziły znaczącymi spadkami. Wydarzeniem dnia dla WIG20 było zastąpienie Agory (wydawca "Gazety Wyborczej") przez PGE. Debiut energetycznego potentata w indeksie blue chipów zakończył się przeceną o 2,1 proc

Proces Lwa Rywina - zeznają prezesi Agory

Trzeci dzień procesu oskarżonego o płatną protekcję producenta filmowego Lwa Rywina. Zeznaje wiceprezes Agory Piotr Niemczycki. Sąd nie godzi się na wniosek obrony, by najpierw dokończyć przerwane przed tygodniem przesłuchanie prezesa spółki Wandy Rapaczyńskiej. To do niej 15 lipca 2002 r

Agora z VideoJug

serwisach tematycznych Agory. Spółka prawdopodobnie udostępni je również innym zainteresowanym serwisom internetowym z Polski. - Uważamy, że profesjonalnie opracowane treści o charakterze poradnikowym to ogromny potencjał, który wciąż jest niewystarczająco wykorzystywany w polskim internecie - mówi Tomasz

Rywin: Przyszła Agora do "Gazety"

się do późniejszych przesłuchań świadków na sali sądowej. Lew jak bilardowa kula - To nie Rywin przyszedł do Michnika, to Agora przyszła do Rywina, a dokładniej Agora przyszła do "Gazety", bo Rywina do naczelnego "Gazety" posłała prezes Agory - streścił najpierw myśl swojego

Bycza niedźwiedzica dla Agory

To już drugi laur przyznany Agorze przez dziennik "Parkiet". W 2004 r. firma dostała nagrodę dla spółki o najwyższych standardach ładu korporacyjnego.

agora

.
Agora (gr.) - główny plac, rynek w miastach starożytnej Grecji.
Centrum wokół którego toczyło się życie polityczne i religijne. Czasami odbywały się na agorze zgromadzenia obywateli. Początkowo była nieplanowa, o niezbyt wyraźnych granicach, często jej plan był zaburzony
budynkami o charakterze publicznym lub religijnym, czy przebiegającą ulicą. Od ok. V wieku p.n.e. tzw. agora jońska miała

więcej o agora na pl.wikipedia.org